Itsy Bitsy isi extinde brandul pe piata sucurilor pentru copii

de C.M.     HotNews.ro
Marţi, 9 iunie 2009, 19:20 Economie | Media & Publicitate

Postul de radio pentru copii Itsy Bitsy isi extinde brandul pe segmentul bauturilor racoritoare printr-o asociere cu Prigat, la o luna dupa ce a anuntat ca se repozitioneaza in "platforma pentru o educare sanatoasa a parintilor si copiilor". Noul produs a fost lansat pe piata cu o investitie de peste 1 milion de euro, potrivit declaratiilor facute marti de reprezentantii celor doua companii.

Sucul este promovat drept "Cel mai Itsy suc cu cel mai Bitsy fruct", un produs pentru copii despre care producatorii sustin ca "nu contine nimic altceva in afara de ceea ce ofera natura". Lansarea marcheaza doua premiere: primul suc lansat de producatorul respectiv pe piata produselor pentru copii, pe de o parte, si intrarea Itsy Bitsy pe teritoriul produselor alimentare, pe de alta parte.

"In urma cu trei ani si jumatate am creat un radio pentru copii, ca o alternativa la media preponderent violenta la care acestia erau supusi. (...)Acum, ingrijorati de produsele pe care le consuma copiii, nepotrivite pentru varsta lor, am dorit sa venim cu o solutie sanatoasa si adecvata", a explicat Nadia Tataru , director general Itsy Bitsy, motivul pentru care brandul media s-a lansat in piata produselor alimentare pentru copii.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

474 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Sigur ca daaaa .... (Miercuri, 10 iunie 2009, 1:35)

    sucalim [anonim]

    Si marmota invelea ciocolata :)))) . Nu mai pot de ras :))))) . astia se aud cand baga deastea cu cu "ingrijorati de produsele pe care le consuma copiii" :))) . Suntem atat de ingrijorati ca ne-am gandit sa facem o afacere din grija pentru voi looool . Un sucla sticla , e un suc la sticla ..si basta ! povestile cu grijile lor sa le spuna altora! Daca vreau suc sanatos, storc un kil de portocale si e mai ieftin.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică