Postul de radio pentru copii Itsy Bitsy isi extinde brandul pe segmentul bauturilor racoritoare printr-o asociere cu Prigat, la o luna dupa ce a anuntat ca se repozitioneaza in "platforma pentru o educare sanatoasa a parintilor si copiilor". Noul produs a fost lansat pe piata cu o investitie de peste 1 milion de euro, potrivit declaratiilor facute marti de reprezentantii celor doua companii.

Sucul este promovat drept "Cel mai Itsy suc cu cel mai Bitsy fruct", un produs pentru copii despre care producatorii sustin ca "nu contine nimic altceva in afara de ceea ce ofera natura". Lansarea marcheaza doua premiere: primul suc lansat de producatorul respectiv pe piata produselor pentru copii, pe de o parte, si intrarea Itsy Bitsy pe teritoriul produselor alimentare, pe de alta parte.

"In urma cu trei ani si jumatate am creat un radio pentru copii, ca o alternativa la media preponderent violenta la care acestia erau supusi. (...)Acum, ingrijorati de produsele pe care le consuma copiii, nepotrivite pentru varsta lor, am dorit sa venim cu o solutie sanatoasa si adecvata", a explicat Nadia Tataru , director general Itsy Bitsy, motivul pentru care brandul media s-a lansat in piata produselor alimentare pentru copii.