UAPR: primul ghid oficial pentru organizarea pitch-urilor

de V.O.     HotNews.ro
Joi, 11 iunie 2009, 18:43 Economie | Media & Publicitate

Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare, al carei membru este si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania, si Federatia Mondiala a Publicitarilor au lansat un nou ghid despre cum sa organizezi, sa conduci si sa inchei "procesul unui pitch care sa duca la la o noua relatie client-agentie", potrivit unui comunicat UAPR.

Ghidul ofera linii directoare pentru agentii si pentru clientii de publicitate "inclusiv la nivel local, acolo unde nu exista actualmente ghiduri nationale", se arata in comunicat. Ghidul are drept scop sa promoveze cele mai bune practici la scara globala atat in procesul de selectie a agentiilor de catre clientii de publicitate, cat si in managementul relatiilor dintre cele client si agentie.

Ghidul poate fi accesat pe site-ul UAPR


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

366 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi