Contul global de media al Nokia va fi administrat de reteaua Carat, potrivit Advertising Age. Aceeasi sursa anunta, separat, o fuziune aparte intre doua agentii independente - asimilarea agentiei "traditionale" Nitro de catre agentia specializata in medii digitale Sapient. O alta fuziune a anuntat si grupul Omnicom - cea dintre agentiile de relatii publice Ketchum si Pleon.

  • Reteaua Carat, parte a Aegis Media, a castigat contul global de media al Nokia, evaluat la circa 415 milioane de dolari, potrivit Advertising Age. Publicatia precizeaza ca MediaCom, agentia care s-a ocupat de contul de media al Nokia din 2006, a renuntat la acesta in prima parte a acestui an. Potrivit sursei citate, la licitatia organizata de Nokia ar fi participat ZenithOptimedia (Publicis Groupe), Universal McCann (Interpublic) si PHD (Omnicom).
  • Tot Advertising Age anunta o raritate pe piata publicitatii - o agentie digitala independenta a cumparat o retea de publicitate "traditionala". Sapient, agentie americana de consultanta si marketing in mediile digitale, a ajuns la un acord evaluat la circa 50 de milioane de dolari pentru a asimila Nitro Group, care are o prezenta puternica in Asia, Australia si America de Sud. Entitatea formata in urma tranzactiei se va numi SapientNitro.
  • Grupul de comunicare Omnicom a anuntat ca isi va uni agentiile de relatii publice Ketchum si Pleon, actiune pe care o prezinta drept "una dintre cele mai mari fuziuni din industria de relatii publice", scrie AdWeek. La nivel global, noua entitate se va numi Ketchum, iar pe unele piete europene va purta numele Ketchum Pleon. Aceasta va opera 103 birouri in 66 de tari.