Pe scurt: Babel Communications devine Springer&Jacoby Romania, Ogilvy oficializeaza noua sa divizie Mather Communications

de V.O.     HotNews.ro
Marţi, 23 iunie 2009, 18:43 Economie | Media & Publicitate

Agentia Babel Communications anunta transformarea sa in Springer&Jacoby Romania, dupa incheierea unui parteneriat strategic cu reteaua europeana Springer&Jacoby. La randul sau, Ogilvy oficializeaza noua sa divizie Mather Communications, ce ofera servicii de comunicare integrata.

  • Babel Communications a anuntat, marti, ca a semnat un "parteneriat strategic" cu reteaua europeana de publicitate Springer&Jacoby, prin care Babel devine Springer&Jacoby Romania. Un comunicat remis presei in acest sens o citeaza pe Raluca Simu, managing partner Babel, potrivit careia parteneriatul "face parte din strategia de consolidare si dezvoltare a agentiei, in contextul de piata actual. (...) Pe langa expertiza, Springer&Jacoby aduce si un nou model de business in Romania". Printre clienti se numara Mercedes Benz, Volkswagen, eBay, Coca-Cola, Unilever, Bonaqua, Siemens, BenQ. Springer&Jacoby ofera servicii de publicitate, relatii publice, planificare strategica, media, comunicare interactiva online si offline, BTL, comunicare digitala si are birouri in 12 mari orase europene. Printre clientii Babel Communications se numara Henkel Romania, Praktiker, Arcelor Mittal Construction Romania, JVC.

  • Grupul de companii Ogilvy anunta la randul sau, marti, printr-un comunicat, ca "incepand cu luna iunie, Mather Communications este prezenta pe piata romaneasca de publicitate si ofera clientilor din Romania servicii de comunicare integrata". Mather este o divizie infiintata in cadrul grupului Ogilvy si "s-a format in timp" pe baza unei echipe "care timp de doi ani a lucrat impreuna si care detine astazi un numar important de clienti, printre care Friesland (brandul Milli), Avon Romania, Eureko, Zentiva, Flanco si Perla Covasnei". Divizia este condusa de Alexandra Murray - business unit director - si de Ciprian Tudor - director de creatie.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

758 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri