Trei consortii au ramas in competitia pentru realizarea brandului turistic de tara

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Vineri, 26 iunie 2009, 12:59 Economie | Media & Publicitate

Doar trei consortii din 13 au ramas in cursa pentru realizarea brandului turistic de tara, informeaza Ministerul Turismului. Cele trei consortii care au obtinut cel mai mare punctaj sunt S.C. TBWA Bucuresti SRL – S.C. GFK Romania SRL, asocierea Saffron Brand Consultants SA – Brandient Consult SRL – Acacia Avenue Limited si asocierea THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor Nelson Sofres SA.

Potrivit Ministerului Turismului, cele trei consortii au obtinut cel mai mare punctaj in urma unei selectii eliminatorii. Aceasta evaluare a vizat verificarea conformitatii documentelor depuse, evaluarea capacitatii financiar-economice a companiilor si a celei tehnico-profesionale a consultantilor inscrisi in competitie.

Din cei treisprezece ofertanti inscrisi initial in competitie, unul a fost descalificat deoarece nu a prezentat toate documentele solicitate prin caietul de sarcini. Alti patru candidati nu au putut face dovada existentei in portofoliu a unui proiect similar (de brand national sau de turism national). De asemenea, in urma evaluarii tehnico-profesionale a echipelor de realizare a proiectului, din cele opt companii care indeplineau cerintele din caietul de sarcini doar trei au obtinut peste 70 de puncte, calificandu-se astfel in a doua etapa a selectiei pentru atribuirea contractului de realizare a brandului de turism al Romaniei.
 
Urmatoarea etapa presupune desemnarea consortiului castigator dupa criteriul cel mai mic pret.

Cei 13 ofertanti au fost: 1. Colorado; 2. Saatchi & Saatchi Design - lider de asociere, GFK NOP - partener; 3. Siegel + Gale Limited - lider de asociere, Grapefruit SRL- partener, Flamingo Research Limited - partener; 4. Saffron Brand Consultants SA - lider de asociere, Brandient Consult SRL- partener, Acacia Avenue Limited - partener (selectate); 5. Kohl & Partner GmbH - lider de asociere, McCann Erickson GmbH - partener; 6. Brandflight AB - lider de asociere, ReD Associates Holding A/S – partener, Branding Patres SRL - partener; 7. Inarea Strategic Design SRL - lider de asociere, Cappelli Communication SRL – partener, IPK International GmbH - partener; 8. Nouveau Monde DDB Ecomonic Interest Group (EIG) (DDB Travel & Tourism) - lider de asociere, Detente Consultants – partener, IPSOS - partener; 9. BBDO Portugal - lider de asociere, Graffiti BBDO SA – partener, Mercury Research SRL – partener; 10. Landor Associates GmbH - lider de asociere, Millward Brown - partener; 11. Hypermedia Solutions LLC dba FutureBrand; 12. THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - lider de asociere, Taylor Nelson Sofres SA - partener (selectate); 13. SC TBWA Bucuresti SRL - lider de asociere, SC GKF Romania SRL- partener (selectate).

Pentru evaluarea ofertantilor, Ministerul Turismului a apelat la serviciile consultantilor International Advertising Association, Uniunea Agentiilor Publicitare din Romania si Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice.
 
Pentru realizarea brandului turistic national, Romania are alocate fonduri europene de doua milioane de euro, prin Programul Operational Regional, Axa prioritara 5 – Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.3. - Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica, Operatiunea „Crearea unei imagini pozitive a Romaniei prin dezvoltarea si promovarea Brandului Turistic National”.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

701 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Stupizenie a la Romanica (Vineri, 26 iunie 2009, 13:28)

    Granma [anonim]

    Sute de milioane de euro furate in Romanica prin proiecte fantoma.
    Brandul e problema Romaniei?
    Sau infrastructura de kkt si realitatea de prost gust??? Ce ridicol romanesc perfect!
    • 0 (0 voturi)    
      Idee buna - implementarea e de rahat (Vineri, 26 iunie 2009, 14:42)

      Dragos [anonim] i-a raspuns lui Granma

      Initiativa mi se pare buna, si daca ar ajunge bani unde trebuie ar merita.
      Numai ca:
      1) a fost eliminat McCann Erickson ???? - tipi is super tari, cred ca un sfert din reclamele de la noaptea devoratorilor de publicitate is facute de ei (de asta imi cam miroase afacerea)

      2) o campanie de branding de tara nu inseamna doar niste reclame bine gandite, cu un mesaj unitar
      brandul trebuie sa reprezinte produsul si filozofia din spatele lui, asta inseamna ca e nevoie de foarte multa colaborare la toate nivelurile:
      - min. transporturilor pt. infrastructura
      - lanturi hoteliere
      - particulari (da cei cu mici case sau pensiuni din moldova si maramures)
      - consilii locale si judetene
      - si multi altii, nu mai detaliez
      Din pacate la noi fiecare vrea sa ia cat mai mult din os, in loc sa ne ajutam intre noi sa gasim oase mai mari
      • 0 (0 voturi)    
        nu e chiar asa... (Vineri, 26 iunie 2009, 15:10)

        casandra [anonim] i-a raspuns lui Dragos

        Faptul ca McCann Erickson sunt buni advertiseri nu echivaleaza cu faptul ca sunt buni strategi de brand.

        Raportul AdMarket din 2008 arata ca Brandient sunt lideri de piata ca reputatie: http://kitblog.com/2009/02/brandient_reputation_leader.html, urmati de Grapefruit si Leo Burnett. Cititi mai multe pe subiect inainte sa aruncati cu pareri.

        In plus, banii provin din fonduri europene, dupa cum scrie chiar in articol - si sunt destinati acestui proiect. Prin urmare, chiar admitand ca brandul nu e "problema principala" a tarii, acesti bani nu pot fi alocati altor prioritati.
  • 0 (0 voturi)    
    De acord cu Granma (Vineri, 26 iunie 2009, 14:31)

    Paul [anonim]

    Bagam milioane de euro in branding de tara pt ce? E ca si cum ai pune tencuiala de lux pe o casa din chirpici. Halal!
  • 0 (0 voturi)    
    Cata pierdere... (Vineri, 26 iunie 2009, 14:57)

    Stoewer [anonim]

    Resurse umane (erau ei oare buni de altceva?) pierdute aiurea, pentru verificari si rasverificari de documentatie (verificari destul de subiective, cred eu). Bani tocati la greu numai in faza premergatoare, pentru a verifica firma prestigioase ca Grapefruit SRL sau IPSOS (astia erau buni, dadeau cu ipsos si aveam fatada noua...).

    La sfarsit vom avea un nou "Fabulospirit", slogan de 2 bani. Ca tot am ajuns la criteriul pretului cel mai mic.
  • 0 (0 voturi)    
    Iar aruncati cu bani? Chiliane, ceva? (Vineri, 26 iunie 2009, 19:38)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    Nu mai explic de ce-s astia bani aruncati, m'am Udrea sa se ia de mana cu Ridzi, care vrea sa toace 86 de milioane de euro pentru nu stiu ce proiect intr-o zona greu accesibila si plina de saracie.

    Go, Udrea, go ... inapoi, la Plescoi!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri