Cristoiu despre Badea: Sedea pe canapea si-si mirosea subtiorile. Badea despre Cristoiu: incearca sa imite un ardei umplut 

de C.M.     HotNews.ro
Marţi, 30 iunie 2009, 15:57 Economie | Media & Publicitate

Un nou scandal a izbucnit in trustul Intact dupa ce Ion Cristoiu a realizat duminica un interviu cu Elena Udrea pe care Mircea Badea l-a ironizat in aceeasi seara. Cristoiu a reactionat marti intr-un editorial publicat in Jurnalul National in care il acuza pe Badea ca injura la comanda si ca "sedea pe canapea si-si mirosea subtiorile". Badea i-a raspuns azi pe blogul sau ca "macar nu primesc ordine sa pup in cur". Alti doi angajati ai trustului Intact, Catalin Tolontan si Victor Ciutacu, vorbesc pe blogurile lor in termeni de "abjectie" si "calomnie" despre editorialul lui Cristoiu.

Cele mai dure replici si contrareplici:

Badea

  • Domnul Cristoiu incerca sa imite un ardei umplut. Cred ca-i iesea de minune.
  • Intocmai ca Basescu domnul Cristoiu presupune ca e Dumnezeu pe pamant, iar blasfemia nu poate fi decat o consecinta a unui ordin.
Cristoiu
  • Sedea pe canapea si-si mirosea subtiorile, convins ca, de cand trancaneste de unul singur la televizor, subtiorile lui nu put ca la toti oamenii, ci miros a Sfantul Mir.
Ironizat de Mircea Badea in emisiunea "In gura presei" de duminica seara pentru felul moale in care a intervievat-o pe Elena Udrea in emisiunea "Zig Zag", Ion Cristoiu i-a dat replica in PS-ul editorialului sau din editia de marti a Jurnalului National:

"Am auzit ca duminica seara, Mircea Badea m-a injurat pentru interviul luat Elenei Udrea. Ma mira. Cand am iesit din studio, Mircea Badea nu asculta, ca de obicei, la telefon indicatiile pe cine sa injure si pe cine nu. Sedea pe canapea si-si mirosea subtiorile, convins ca, de cand trancaneste de unul singur la televizor, subtiorile lui nu put ca la toti oamenii, ci miros a Sfantul Mir. Mai mult ca sigur a fost sunat dupa ce am plecat eu!".

"Scopul taifasurilor mele la Zig-Zag e de a smulge confesiuni invitatului, nu de a racni la el, cum cred semidoctii, nu putini in presa noastra", a tinut sa precizeze Cristoiu in editorial.

Raspunsul lui Mircea Badea n-a intarziat sa apara, atat in editia de luni seara a emisiunii pe care o modereaza la Antena 3, cat si printr-o postare de marti pe blogul personal cu titlul "Al doilea Boc".

"Nu 'l-am injurat' ci, in cea mai dura perceptie, l-am ironizat fin si cordial", spune Badea pe blogul lui. Cat despre acuzatia ca face injuraturi la comanda, mesajul lui Badea pentru Cristoiu este scurt si raspicat: "presupunand ca primesc ordine sa atac, macar nu primesc ordine sa pup in cur".

In varianta lui Badea, intalnirea cu Cristoiu pe holurile Antenei suna cam asa: "Imi amintesc un pic altfel momentul de pe hol. Eu cu siguranta nu-mi “miroseam subtiorile”, dar domnul Cristoiu incerca sa imite un ardei umplut. Cred ca-i iesea de minune".

Catalin Tolontan si Victor Ciutacu au vorbit si ei in termeni de "abjectie" si "calomnie", marti, pe blogurile personale, despre editorialul lui Cristoiu.

Tolontan:
  • Ion Cristoiu il ataca brutal, pina la calomnie, pe Mircea Badea in finalul unui articol despre Elena Udrea.
  • Ion Cristoiu este editorialistul care, cel putin in ultimii ani, nu polemizeaza, ci executa. Colegii de breasla. La orice critica, de data asta Badea fusese doar malitios, in nici un caz violent, Cristoiu raspunde cu o superioritate agresiva.
  • Ceea ce a ironizat Badea a fost nu neaparat blindetea cu care Cristoiu a tratat-o pe Udrea, ci mai ales lipsa de relevanta a discutiei. A existat o ruptura interna de logica in toata acea emisiune.
Ciutacu:
  • Dupa mai bine de 15 ani de mancat rahat in spatiul public, credeam ca vazusem tot ce se poate in materie de abjectie de presa. Ei bine, acest text (si, mai ales, PS-ul) depaseste mult umila mea experienta. Iar raspunsul mi se pare chiar bland si politicos fata de ce ar fi putut si ar fi meritat sa se intample.
Background:
Nu e prima data cand angajatii trustului Intact se ataca intre ei. Scandalul campaniei antifumat declansat in septembrie anul trecut la Antena 2 de realizatorii emisiunii "Scoala vietii", care au preluat o imagine trucata cu Mihaela Radulescu, in care acesteia ii erau atribuite cuvinte obscene, a dus la suspendarea emisiunii si a trezit dezbateri aprinse despre profesionalismul unor jurnalisti si vedete in aglomerata piata media din Romania.


Citeste mai multe despre   






















8178 vizualizari

  • +5 (11 voturi)    
    situatie (Marţi, 30 iunie 2009, 16:04)

    andreid [anonim]

    se cearta si injura intre ei idiotii, slugile si smekerii.
    ca urmare, nimic grav.
    • -2 (4 voturi)    
      ....aere (Marţi, 30 iunie 2009, 19:03)

      shtaif [anonim] i-a raspuns lui andreid

      ....de stapan mai ai,bre?Ce dreacu,tu nu esti sluga pe undeva sau esti autonom?
      Eu,de igzemplu,il injur pe base al vostru din toata inima...ce n-as da sa mai fiu si in fata unei camere de luat vederi!!!
      • +2 (2 voturi)    
        Felix reface perioada gradinitei ,e absent.. (Marţi, 30 iunie 2009, 20:39)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui shtaif

        s-a dat liber la injuraturi de acum 20 de ani ,atat e permis..deci ce te retine ,?timiditatea?
        si Tolontan si Ciutacu sunt niste biete marionete ,Cristoiu e doar marioneta iar badea e chiar simpatic dar are un ceva aiurea,o autocontemplare, probabil congenitala;toti sunt niste papagali media pana la urma
      • 0 (0 voturi)    
        hahaha (Marţi, 30 iunie 2009, 23:12)

        newyorkezul [utilizator] i-a raspuns lui shtaif

        bravos mai "independentule"... bietul Caragiale, e asa de actual
  • -2 (16 voturi)    
    Scenariu (Marţi, 30 iunie 2009, 16:05)

    x [anonim]

    Cred ca Ion Cristoiu are citeva sarcini:
    - Sa-i "albeasca" pe pedelishti.
    - Sa-l faca suportabil pe Basescu in fata alegatorilor (chiar daca, aparent, pare a-l vorbi de rau).
    - Sa-l "scoata" pe Badea din trustul Intact (care prea ataca pedeleul, baselul si elenele).
    La cit si cum a scris & vorbit pina acum, si cu cine s-a aliat prin studiouri, pare o schimbare (revenire!) cu "fatza la conducator" (oricare ar fi el).
    Despre Badea ... ce sa zic?
    Chiar daca poate fi "ghidat", incearca sa se bazeze macar pe spusele/scrisele altora, daca nu chiar pe probe.
    ACUM ii tin partea lui Badea.
    • +1 (11 voturi)    
      nastase (Marţi, 30 iunie 2009, 16:36)

      marius [anonim] i-a raspuns lui x

      ai uitat cum acelasi Cristoiu il pupa pe Nastase acu citiva ani!!! insa sa treci in barca lui Badea mi se pare prea jos si prea josnic. Tipul e ordinar.
      • 0 (2 voturi)    
        Citeste mai atent (Marţi, 30 iunie 2009, 18:26)

        x [anonim] i-a raspuns lui marius

        N-am trecut in barca nimanui.
        Am tinut cont de schimbarile EVIDENTE in comportarea ambilor ziaristi (sau cum s-or autonumi), per ansamblu, si am raspuns la intrebarea primodiala: "CUI PRODEST?" (cui (ii) foloseste).
        Si am apreciat DOAR momentul actual (care a durat (pina acu') doar 2 zile), cum de altfel am si scris: "acum", si nu in general.
        Pentru fluctuatiile fiecaruia (in functie de sponsor), niciunul nu merita osteneala mea sa-i analizez.
    • +1 (11 voturi)    
      Tine-ti partea tie... (Marţi, 30 iunie 2009, 16:45)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui x

      Daca vreti emisiune de inveninare,urmariti antenele. La Gadea se aduna "analistii anti toti" si ne explica cum e sa bati apa-n piua fara sens. Important e sa pice guvernantii pdl prost.Si Basescu neaparat. Daca vine si alde Ciutacu se lasa cu huliganisme si marlanie.
      In rest Stirea zilei si Gura presei sunt emisiuni la comanda unde se injura guvernantii. Pana mai an, cand Cristoiu parlea cu Gadea si Stan la o emisiune gura lui Badea miere era, acum da pe sub masa la gioale. Un individ supus, dar redus.
      Daca ar lasa politica si s-ar ocupa de show-bizz, ar face emisiuni foarte bune,da el se vrea incoruptibil si atotstiutor. Pacat ca, politic vorbind, atarna prea in stanga...
      • -1 (1 vot)    
        Bravo (Miercuri, 1 iulie 2009, 10:04)

        stef [anonim] i-a raspuns lui mitica

        Subscriu! Eu n-as fi putut s-o spun atit de bine!
  • +5 (5 voturi)    
    Asa, (Marţi, 30 iunie 2009, 16:08)

    lsm [anonim]

    incurca-i drace! :-)
    • +1 (1 vot)    
      badea si cei doi de C (Miercuri, 1 iulie 2009, 10:02)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui lsm

      Mai bine-intarata-i Doamne!
  • +9 (19 voturi)    
    tolontan,ciutacu,badea (Marţi, 30 iunie 2009, 16:14)

    cucu [anonim]

    am tastat numele celor trei si a inceput sa puta.
  • +5 (11 voturi)    
    ......... (Marţi, 30 iunie 2009, 16:16)

    rainman [utilizator]

    Emisiunile ca a lor m-au facut sa renunt la cablu tv.
    Stiri de genul asta o sa ma faca sa renunt si la internet sau la hotnews. Va provoc: dati o stire cu obama si o musca/rata, comentata de cristoiu/ciutacu!
  • +11 (13 voturi)    
    nu aici pe hotnews (Marţi, 30 iunie 2009, 16:21)

    mihai [anonim]

    era un articol despre cum se cumpara interviuri la tv si era inclusiv ciutacu pe lista.
    rahat pe bat oricum toata gashca de la intact.
    nu pot sa uit cum ii injurau pe profesori cu ceva timp in urma ca nu fac nimic si sunt demodati si slab pregatiti. cand a spus basescu ca noi scoatem "filozofi" si avem nevoie de tinchigii au trecut pe partea cealalta in care stimatii profesori cat se chinuie si vine alde basescu si ii jigneste.
    eu n-am nimic impotriva sa fii anti , nu-i sufar pe politicieni cu atat mai putin pe reporteri si tot felul de oameni de televiziune. insa daca esti anti ceva macar sa fii constant si nu sa sari dintr-o barca intr-alta in functie de... nici nu stiu ca si daca esti mercenar iti alegi clientela.
    creed ca cel mai simplu motiv ar fi ca sunt prosti... dar e greu de cuantificat
    • -6 (8 voturi)    
      se pare ca inca unii nu inteleg... (Marţi, 30 iunie 2009, 16:45)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Eu daca as fi ziarist as zice ce vreau eu. Si as schimba ceea ce zic zilnic. Cu riscul de a pierde "audienta" e treaba mea ce spun pentru ca nu sunt platit din bani publici (nu sunt persoana publica). Cui nu-i convine nu se uita la emisiune / nu cumpara ziarul si apoi ma vor da afara sefii. Ati inteles domnul "deontolog" care apreciati pe cei care "macar sunt constanti"? E plina Romanica de "filozofi" (vorba dl. Prezident). Jurnalistii ar trebui sa fie orice numai constanti nu. Ce s-ar intampla daca de exemplu la un moment dat "favoritul presei" (orcine ar fi el) ar calca pe bec si presa ar continua sa-l tina in brate (ca doar sunt constanti)...ce ne-am mai ofusca. Un jurnalist trebuie sa aiba o parere justa in fiecare situatie luata in discutie (nu se pune problema de stat intr-o barca sau alta pt. ca asta inseamna cel putin coruptie morala).

      Ceea ce captele de tinichea din tara asta nu inteleg este ca atunci cand esti politician (si mai ales presedinte de tara) nu iti mai este permis sa vorbesti public cum vorbesti cu prietenii la sprit. Plus de asta....fratilor (politicieni) sunteti la putere...scoala scoate (sau nu) cretini din cauza voastra nu din cauza noastra...so do something about it!
  • +8 (12 voturi)    
    I.C. işi ia porţia din troaca în care s-a băgat. (Marţi, 30 iunie 2009, 16:36)

    Tata Omidu [anonim]

    Şi-o merită din plin, cu molfăiala pe îndelete. Are gusturi, n-am ce zice. Lăturile Ciutacu si Badea i se potrivesc din toate punctele de vedere.
    Pacat că Tolontan n-a găsit altceva mai bun de făcut. Troaca se dovedeşte încăpătoare:
    Oamenii se cunosc cel mai bine la mânie, beţie şi schimb de bani.
  • +2 (14 voturi)    
    badea si cristoiu (Marţi, 30 iunie 2009, 16:51)

    _Jack_ [utilizator]

    Pe mine personal ma amuza si relaxeaza badea. In loc sa-mi pierd ziua injurandu-i pe guvernanti si stresandu-ma ca tara asta nu are nici un viitor (macar nu unul stralucit), prefer sa-l vad pe badea o ora facand aceste doua lucruri si ma simt mai bine.
    Dar asta nu inseamna ca sunt de acord cu tot ce face/zice domnul badea. Exagereaza uneori (zic doar uneori pentru ca de multe ori tara asta in care stau e exagerata prin definitie) si cu siguranta nu ofera solutii (scuza lui, destul de buna dar nu perfecta, este ca nu exista solutii).
    Dar sincer sa fiu, de ce e asta mare stire? ca se injura 2 oameni (jurnalisti sau nu) intre ei, ce relevanta are asta pentru public? Cred ca le dam umpic prea multa importanta la amandoi.
    • 0 (0 voturi)    
      jack is back? (Miercuri, 1 iulie 2009, 10:07)

      titi [anonim] i-a raspuns lui _Jack_

      ce-ai vrut sa spui prin "tara asta in care stau"?
    • 0 (0 voturi)    
      aprob pozitiv... (Miercuri, 1 iulie 2009, 15:22)

      mishu [anonim] i-a raspuns lui _Jack_

      ...si mie imi place (partial) badea
      Este ca un fum de "iarba" pe seceta de bun simt, ce bantuie in politica shi societatea romaneasa...
      Pacat ca se "tureaza" cateodata shi se cam duce-n porumb...
      El contesta cu abnegatie aproape tot.
      Dubito, ergo cogito; cogito ergo sum
      Este sincer cand isi iese din pepeni aruncand cu sudalmi/pantofi/ghionturi verbale...etc...
      Sau il iubesc eu prea mult shi ma fac ca nu bag de seama...:)))
      nu stiu...
  • -6 (8 voturi)    
    Curiozitate... (Marţi, 30 iunie 2009, 16:55)

    Mara [anonim]

    As fi curioasa cum ar decurge o emisiune realizata de M. Badea cu Lenuta Udrea? Pentru ca de-a lungul timpului, toti interlocutorii stimabilei au fost "inmuiati" de nurii acesteia. Pe rand, unul cate unul, au cedat in fata ei... de ce sa fie Cristoiu mai imun la magia "superbei"?
    ... Ce zici Mircea, te bagi?
  • +4 (10 voturi)    
    Cirstoiu la pensie! (Marţi, 30 iunie 2009, 17:17)

    Bankmann [anonim]

    Se poate sa-l scoatem pe Cirstoiu la pensie si sa nu-l mai numeasca nimeni Maestru! Va rog , imi taie pofta de tv. Ma uit mai bine la reclame!
  • +7 (9 voturi)    
    vorbeste ciutacu? (Marţi, 30 iunie 2009, 17:26)

    xy [anonim]

    dupa textul de mahala ordinara pe care l-a scris despre elena udrea, el e ultimul indreptatit sa-i acuze pe altii de "abjectii de presa".

    cristoiu nu face decat sa duca mai departe vulgaritatea lui ciutacu si a lui badea (badea, un alt gigant jurnalist in viata, care n-a gasit altceva mai bun de facut intr-o emisiune decat sa se distreze, timp de un sfert de ora, facand bascalie de o fata cu blog, care dupa parerea lui nu s-a epilat pe antebrate)
  • +3 (9 voturi)    
    Niste mercenari (Marţi, 30 iunie 2009, 17:30)

    mihai [anonim]

    Din pacate, cu exceptia lui Moise Guran, toti asa-zisii jurnalisti de la Antene mi se par niste mercenari in slujba mogulului. Tipi amuzanti cateodata (Badea), derbedei scandalagii (Ciutacu) , prostute blonde neajutorate (E.Grecu), falsi si prosti (E.Firea), psihopati (V.Stan) si cameleoni balbaiti (Cristoiu). Toti tonomate, cel mai potrivit termen pentru ei. Si ce-i trageau cu maestre in sus maestre in jos si-l lingeau pe Cristoiu. Probabil mogulul s-a suparat pe Tristoiu si a dat liber buldogilor sa-l muste.
    Mi-e greu sa-l incadrez pe R.Tudor, ziarist competent in mai multe domenii, replici inteligente dar pus sa se incadreze in conduita anti baselul.
    • -6 (6 voturi)    
      Monster (Marţi, 30 iunie 2009, 17:49)

      G [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Ai o parere extrem de interesanta. Exceptand faptul ca il consideri pe Badea amuzant, parerile noastre sunt diametral opuse.

      Asta ma face si pe mine monstruos, nu?
    • -1 (1 vot)    
      nici eu n-o puteam spune mai bine (Miercuri, 1 iulie 2009, 9:58)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Descrierea e cat se poate de realista.

      Din punctul meu de vedere problema e numarul prea mare de oameni care se lasa prostiti de indivizii astia. Pe cuvant ca sunt sinistri.

      Cat despre glumele lui Badea, ce sa zic, m-ar alunga prietenii cu pietre daca as fi la fel de "amuzant"
  • +1 (5 voturi)    
    "Maestrul" e lamentabil !!! (Marţi, 30 iunie 2009, 18:08)

    gheorghe [anonim]

    De cite ori apare pe undeva e lamentabil ! Nu stiu cum de si-a creat aura de "Maestru" ! Probabil ca toti din juru-i au inceput sa-l "gidile" cu asta !
    De foarte multe ori interventiile sale sunt foarte scazute in raport cu ale celorlalti ! Cind aparea cu Gadea, V.Stan, etc, parea chiar usor handicapat mintal in raport cu acestia. Noroc cu Gadea ca-i mai dadea cite o mina de ajutor.
    Si uneori are evidente probleme de a se exprima coerent sa nu mai spun ca dictia lasa mult de dorit !
    Si ultima lui gresala e sa se puna cu Badea, care este cu 10 clase peste, la orice capitol s-ar compara !
    Cred ca din inteligenta Badea va abandona aceasta disputa sterila, iar pe "Maestru" sa-l ascule cine-o vrea !
    • 0 (0 voturi)    
      multumesc, m-ai facut sa rad copios (Miercuri, 1 iulie 2009, 10:05)

      badea cartan [anonim] i-a raspuns lui gheorghe

      Citez : "...din inteligenta Badea va abandona...";
      "...sa se puna cu Badea, care este cu 10 clase peste..."
      Delir total. Va imaginati ca exista oameni care cred asa ceva?!?

      Bai gheorghe, tu nu esti cumva prietena lui badea?
  • 0 (0 voturi)    
    Pupincurismul ca a doua natura (Marţi, 30 iunie 2009, 18:45)

    Radu Humor [anonim]

    Eu nu-i reprosez libidinosului ca a fost prea politicos, ci ca a fost prea prost si nu a punctat cu niste intrebari mai incomode atunci cand aproape era invitat sa o faca.
  • 0 (2 voturi)    
    ha (Marţi, 30 iunie 2009, 19:09)

    mery [anonim]

    no fi nici mircica de pus la icoana,dar in situati creeata cristoiul s-a cam facut de ras...imbatraneste...ce sa-i faci?:)
  • 0 (0 voturi)    
    dedicatie...... (Marţi, 30 iunie 2009, 20:12)

    ionica fonosch [anonim]

    *cand o sa va stranga king kong , o sa va fie nasol la bulau ...
    (oricum o sa fiti colegi asa ca nu e bien sa va certati ...)
    [ http://www.youtube.com/watch?v=80bw6weXWoc&feature=related ]
  • +1 (1 vot)    
    ce zice Ciutacul? (Marţi, 30 iunie 2009, 21:52)

    touretul [anonim]

    "Dupa mai bine de 15 ani de mancat rahat in spatiul public, credeam ca vazusem tot ce se poate in materie de abjectie de presa". Adica, cu asta se ocupa Ciutacul in spatiul public?
    • +1 (1 vot)    
      nah, ciutacul e sincer (Miercuri, 1 iulie 2009, 10:01)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui touretul

      Cred ca e invidios ca a mancat cristoiu mai mult rahat de data asta. Sa te pazesti acum ca o sa vrea sa recupereze.

      Poate ar trebui sa-l ajute cineva sa-i trimita ceva de-ale gurii.
  • +2 (2 voturi)    
    nu va mai pierdeti timpul (Miercuri, 1 iulie 2009, 2:18)

    Rolo [anonim]

    mai bine uitati-va la HBO
  • +2 (2 voturi)    
    Ploaie mare Mitica ! (Miercuri, 1 iulie 2009, 6:39)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ Adversele majore din ultima vreme au avut un efect de intrare la apa a buzunarelor "sponsorilor"latrailor deci si a" ciolanului cu dedicatie"..! Poate si urmarea scandalului Tuturica/Zdranganica Louis al 16-lea (sau 13,5)versus OTV/DDiaconescu( Cu gaina cu oua de aur omorata de susnumitul Perversica alt razboinic al luminilor rampei/de coborare. de 50.000EU/luna) Mogulii poate invata .si lectia SUA care si-au crescut serpii la san. In urma crizei ciolanelului asistam din loja la sfanta incaierare a hienelor pe resturile de sub masa stapanilor.Asteptam cu interes intrarea in lupta "cea mare" si a altor"cunoscuti" jurnalisti,oameni de media "patrihoti".DDD
  • +2 (2 voturi)    
    ce? (Miercuri, 1 iulie 2009, 7:14)

    panika [anonim]

    S-au incaierat TONOMATELE?
  • 0 (2 voturi)    
    Presa si valoarile noastre nationale (Miercuri, 1 iulie 2009, 10:23)

    Mass media [anonim]

    Cine mai e si tolontan asta care a inceput sa dea si el din clantza pe la antenele matzei cu nume de personaj de desene animate ? E cumva ala de scria pe la ce stiu eu ce gazete de sport ? S-a trezit si asta mare comentator politic si jurnalist de investigatii ? Mare e gradina .... cea a antenelor (se poate zice ca si realitatea.tv e tot o antena, nr.4). Pe cand tanti Leana de la Marfar va presta la posturile mai sus mentionate, pe post de analist financiar sau comentator de politica 'iesterna' ? Oare cei care conduc oficinele astea grobiene, de intoxicare, cu nume pompos de 'mass-media', au vazut la viata lor ce inseamna un post de televiziune real, o presa scrisa de calitate si jurnalisti nascuti iar nu facuti ? Deh, la noi totul e original, inclusiv improscatul cu bale (uneori la propriu, nu-i asa, ciutacule?) si muscatul de koor in numele autointitulatei independete a presei. Care presa si care independenta ? La asa calitate, asa eroi nationali: Cioaca, Elodia, Sexy Braileanca, Piticul porno, Eleva porno, Profesoara porno, Tolea, Ciumac, tzigani, manelisti, cu totii incapabili sa lege o fraza inteligibila. Asta e presa si televiziunea libera pe care am dorit-o ??
  • +1 (1 vot)    
    Jurassic Park (Miercuri, 1 iulie 2009, 10:44)

    Dianora [utilizator]

    Din toate animalele de pe insula lui Felix, Cristoiu este singurul cu potential de evolutie. Cred ca deja presimte meteoritul care va cadea in noiembrie si priveste deja la o alta treapta de evolutie. De restul nu cred ca vom mai auzi la anul, fie ca va fi scos trustul la vanzare, fie ca nu.
  • +1 (1 vot)    
    Aiurea! (Miercuri, 1 iulie 2009, 12:36)

    BLA [anonim]

    Da, Cristoiu are potential de evolutie in sensul ca important e sa treaca puntea...Macar de la Badea nu aveam pretentii, cel putin el e un histrion liniar, fara pretentii de analist...Dar asa-zisul "maestru"...Du-te si lasa-ne ca nu mai ai credibilitate, domnule!...
  • 0 (0 voturi)    
    anumite lucruri nu se schimba NICIODATA (Vineri, 3 iulie 2009, 12:21)

    mugur [anonim]

    Am crezut in momentul aparitiei "domnului" Cristoiu la Antena 3, ca lucrurile se pot schimba in bine. "Dialogul" deschis cu Mircea Badea m-a readus cu picioarele pe pamant si mi-am dat seama ca "domnul" Cristoiu nu s-a schimbat si ca a ramas tot un pupincurist iremedialbil. S-a schimbat doar curul ...
  • 0 (0 voturi)    
    Despre Ion Cristoiu (Duminică, 5 iulie 2009, 19:49)

    TRU [anonim]

    A vazut ca a critica puterea nu-i rentabil si a trecut la a lauda conducatorul iubit si camarila acestuia ...
    Altora care au facut asa le-a mers f.f. bine, de ex. :
    T.R.U. , Patapievici s.a. Limba dulce , bani buni aduce !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Mircea Badea (Miercuri, 3 februarie 2010, 0:12)

    doublel [anonim]

    Cum poate un cadru didactic sa acorde educatie altor copii cand avem dovada educatiei acordate propriului copil ??? Nu ar trebui ca acesta sa constituie un exemplu al competentei? Prividu-l pe Mircea Badea, poti constata cum cadrul didactic din familie a esuat lamentabil...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version