Interviu-blitz

UPDATE Marius Hagger, Ringier: Recrutam pana la 110 oameni de online. Planuim investitii si achizitii in continut, e-commerce si anunturi de mica publicitate

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 1 iulie 2009, 13:12 Economie | Media & Publicitate

Marius Hagger
Foto: HotNews.ro
 documente
(01 Iul 2009) DOC, 232KB
Grupul de presa Ringier Romania a anuntat miercuri ca la mijlocul lunii iulie va lansa o noua Divizie Online ce va administra activitatile online pe care grupul elvetian le are in Romania. Divizia va avea peste 100 angajati la finalul procesului de recrutare "externa si interna", fiind create peste 50 de posturi noi. Divizia va fi condusa, interimar, de seful operatiunilor Ringier in Romania, Marius Hagger, potrivit unui comunicat remis HotNews.ro.

UPDATE Marius Hagger: Investitii in distributia de continut online, dar si in e-commerce sau anunturi de mica publicitate

Rep.: Cum va opera divizia online anuntata miercuri in plan editorial - va coordona continutul separat, pentru fiecare dintre operatiunile Ringier Romania, sau va distribui continutul online in mod integrat?
Marius Hagger: Noua divizie va uni toate operatiunile online, existente si planificate. Echipele website-urilor vor ramane independente, dar vom intensifica activitatile de cross-marketing si promovarea continutului de pe un site pe un alt site. Nu planuim o integrare la nivelul distributiei de continut.
 
Rep: Ce responsabilitati vor avea, in distributia de continut online, sefii editoriali ai diverselor publicatii din portofoliul Ringier Romania si cum se vor raporta acestia la responsabilii online?
Marius Hagger: Pentru moment nu dorim sa detaliem aceste lucruri. Pot spune ca pana acum s-a lucrat bine din acest punct de vedere.

Rep.: Ce investitii in resurse umane si tehnologie pentru noua divizie ati planificat pentru acest an?
Marius Hagger: Vom recruta - si am inceput deja sa facem acest lucru - pana la 60 de noi angajati cu norma intreaga, ridicand totalul angajatilor cu norma intreaga la 110 pana in toamna. In privinta tehnologiei, am decis facem relansarile propuse pe baza unui alt sistem de management al continutului, Typo 3, care este open source.

Rep.: Cum faceti recrutarile pentru noua divizie?
Marius Hagger: Ca de obicei, am facut anuntul intern si extern. Am ales sa facem anuntul online, pentru ca e foarte eficient. Oamenii care vor sa lucreze in online de obicei folosesc acest mediu, inclusiv site-urile de locuri de munca.

Rep.: Veti lansa in viitorul apropiat platforme exclusiv online, asa cum a facut Ringier in Ungaria? Pe langa relansarea evz.ro si lansarea unui portal pentru femei, mai aveti alte planuri pentru aceasta toamna?
Marius Hagger: Da, vom lansa asemenea platforme, avem si alte planuri decat cele doua mentionate, dar este prea devreme sa le anuntam.

Rep.: Tot pentru viitorul apropiat, planuiti sa lansati sau sa va implicati, prin achizitii si parteneriate, in platforme de alta natura decat cea jurnalistica?
Marius Hagger: Ringier intentioneaza sa investeasca in principal in portofoliul sau actual, sa dezvolte noi produse si sa se implice in achizitii si asocieri pe piata noastra traditionala, cea a distributiei de continut, dar si in e-commerce sau in zona anunturilor de mica publicitate.

Rep.: Ce impact va avea lansarea noii divizii online asupra publicatiilor existente, din punct de vedere al resurselor alocate, avand in vedere dificultatile economice actuale?
Marius Hagger: Nu se pune problema unui astfel de impact, deoarece nu este nicio legatura, din acest punct de vedere, intre investitiile online, care sunt vitale, pe de o parte, si starea presei scrise in vreme de criza, pe de alta parte.

Rep.: Ce model aveti in infiintarea acestei divizii - ceea ce a facut Ringier in alte tari sau aveti vreun model local?
Marius Hagger: Nu ne propunem sa reinventam online-ul sau vreo forma de organizare online, in cadrul unui grup cum este Ringier. Am profitat din experienta Ringier pe alte piete unde este prezent grupul.


Potrivit comunicatului difuzat miercuri de Ringier Romania:
  • Noua divizie va functiona ca o unitate de business independenta, ce reuneste activitatile online ale brandurilor din print si care va "identifica si materializa oportunitati de afaceri in zonele e-comerce si servicii"
  • Printre proiectele din perioada urmatoare se numara relansarea evz.ro pe o platforma tehnica imbunatatita substantial, lansarea unui portal dedicat femeilor si pregatirea fortei de vanzari pentru noul model de business
  • Divizia va avea sapte subdepartamente: evz.ro, libertatea.ro, capital.ro, Magazines Online, Marketing&Sales, IT Online si WebTV.
  • Laurentiu Ciornei si Andrei Frunza isi pastreaza atributiile de coordonare editoriala, respectiv de dezvoltare pentru intreaga divizie, raportand directorului executiv al Diviziei. Andrei Frunza va conduce, in plus, si departamentul de marketing si vanzari
  • Cei opt angajati dedicati vanzarilor vor pastra o relatie apropiata cu regiile care gestioneaza conturile online ale Ringier Romania, dar vor avea in acelasi timp responsabilitatea de a dezvolta o relatie de parteneriat durabil cu un numar cat mai mare de clienti finali
  • Obiectivele diviziei sunt sa impuna site-urile din portofoliu ca lideri pe segmentele lor, proiecte inovatoare pentru promovarea pe piata publicitatii, parteneriate strategice cu alti jucatori importanti din piata online si dezvoltarea accelerata in online prin crestere organica, dar si prin achizitii
  • Masura e "in linie cu strategia de intarire a segmentului online" al Grupului Ringier si este sustinuta de Christian Unger, CEO Ringier AG.
  • Numai in aceasta prima jumatate a anului, Ringier a achizitionat trei noi platforme online in trei tari diferite (Croatia, Serbia si Vietnam) si a lansat noi produse digitale in aproape toate tarile in care desfasoara operatiuni.

Iulian Comanescu scrie pe blogul sau ca "toata povestea trebuie privita in contextul venirii lui Christian Unger in pozitia de CEO la Zurich. Unger a condus, pana la numire, Tradus plc., o companie care avea in portofoliu platforme de licitatii online si portaluri de e-commerce. In ultimele doua luni, Ringier worldwide a mai lansat, pe langa Pink.hu, un portal de tineret in Ungaria si a achizitionat o companie pentru operatiuni online in Vietnam."

In curs de actualizare


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

1965 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi