Prima campanie prin widget-uri pe social media in Romania, pentru Germanos

de V.O.     HotNews.ro
Marţi, 7 iulie 2009, 12:47 Economie | Media & Publicitate

Germanos este primul client care desfasoara o campanie pe social media prin intermediul unui widget, personalizat dupa preferinta utilizatorilor, anunta Standout, agentia de marketing online care a realizat campania impreuna cu agentia New Media (parte a The Group).

In cadrul campaniei, initiata cu ocazia lansarii serviciului Germanos G-precomanda, utilizatorii pot lista, prin intermediul widgetului, ce telefoane mobile isi doresc si sa afiseze aceasta lista pe bloguri, in paginile personale si in retelele sociale unde sunt membri.

Campania de doua saptamani este insotita si de un premiu constand intr-un telefon de ultima generatie, care va fi acordat, pe 14 iulie, participantului care si-a afisat cel mai vizibil propria lista de telefoane.

Managerul Standout, Ionut Oprea, citat in comunicat, afirma ca „blogul este un instrument personal, prin care utilizatorii se exprima. Ei bine, acesta este primul banner prin care utilizatorii se exprima, si care devine informativ si engaging pentru audienta fiecarui blog participant in campanie”.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

531 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version