Grupul media american McGraw-Hill a angajat banca de investitii Evercore Partners pentru vanzarea publicatiei BusinessWeek, anunta Bloomberg, citand o sursa apropiata situatiei. Bloomberg precizeaza ca reprezentantii McGraw-Hill si ai Evercore Partners nu au comentat pe marginea acestei informatii.

Potrivit sursei citate, McGraw-Hill ar cauta un cumparator pentru BusinessWeek in contextul in care vanzarile de publicitate sunt afectate de recesiune si de concurenta in crestere oferita de Internet. Bloomberg citeaza date ale Publishers Information Bureau, potrivit carora in cel de-al doilea trimestru al acestui an vanzarile de publicitate ale BusinessWeek au scazut cu 30%, peste media de 22% inregistrata la nivel de industrie.

BusinessWeek, publicatie saptamanala fondata in 1929, are circa 190 de angajati in domeniul editorial si 4,8 milioane de cititori in 140 de tari, potrivit datelor de pe propriul site, citate de Bloomberg. In urma cu doi ani, BusinessWeek a trecut printr-o relansare in urma careia saptamanalul a pus accentul mai mult asupra subiecte precum produse noi sau finante personale, in efortul de a atrage mai multi cititori.

Brand Republic scrie ca BusinessWeek a inregistrat pierderi in ultimii doi ani si ar urma sa piarda peste 20 de milioane de dolari anul acesta, ca urmare a scaderii pietei de publicitate.