Pro TV, Realitatea TV si Antena 3 isi vor imparti 924.000 de euro (fara TVA) pentru promovarea programului Turist in Romania. Mai precis, Ministerul Turismului a prevazut clar sumele care se vor duce care fiecare post TV in parte: Pro TV va primi 415.000 de euro, Realitatea TV 323.000, iar Antena 3 va primi un buget de 184.000 de euro, scrie Pagina de Media.

Cifrele si posturile TV reies din caietul de sarcini al unei licitatii pentru alegerea agentiei de publicitate care sa administreze cel mai eficient bugetele, sustine sursa citata.

Agentia de media care va administra acest cont va fi selectata in cursul zilei de luni.

In caietul de sarcini, Ministerul Turismului nu mentioneaza numele posturilor de stiri. Vorbeste despre "primul canal de televiziune generalist", "primul canal de televiziune de stiri" si "al doilea canal de stiri". Este evident despre cine este vorba.

Iata ce spune caietul de sarcini:

  • Se cere o 'agentie de publicitate specializata, prin intermediul careia se va desfasura campania de media'.
  • Mai precis, "difuzarea de spoturi de 30 secunde, pe primul canal de televiziune generalista si primele canale de televiziune de stiri, selectate in functie de audienta". Cu alte cuvinte Pro TV, Realitatea TV si Antena 3.

Cei 924.000 de euro vor fi impartiti astfel:

  • "45% din buget va fi alocat pentru prima televiziune generalista, 35% pentru prima televiziune de stiri si 20% pentru cea de-a doua televiziune de stiri, selectate dupa audienta".

Ministerul avanseaza si preturile. Pentru programul Turist in Romania, intre 1 august si 25 decembrie, Ministerul Turismului vrea cel putin 1.200 de puncte de audienta de la "primul canal de televiziune generalist" (adica Pro TV), 2.800 de puncte de audienta de la "primul canal de televiziune de stiri" (adica Realitatea TV) si 1.600 de puncte de audienta de la "al doilea canal de stiri" (evident, Antena 3).

Obiectivul campaniei este promovarea programului Turist in Romania, astfel incat un numar tot mai mare de romani sa-si petreaca vacanta in tara.

Publicul tinta este reprezentat de turistii potentiali cu varste intre 18 si 65 de ani, din mediile urban si rural, cu venituri medii si cel putin studii medii.

Citeste articolul integral si comenteaza pe Pagina de Media.