Agentia de publicitate McCann Erickson a castigat contul de comunicare pentru un proiect Toshiba in urma unei licitatii la care agentia a fost invitata prin intermediul platformei de socializare online Facebook. "Acesta este cu siguranta cel mai digital inceput de care am avut parte intr-o relatie agentie-client", spune Andreea Sandu, reprezentanta McCann Erickson Romania, citata intr-un comunicat al agentiei.

Potrivit comunicatului, la licitatie au participat patru agentii romanesti, evaluarea fiind facuta de reprezentanti ai Toshiba Europa, cu sediul in Dusseldorf. McCann va oferi Toshiba servicii de comunicare printr-o "abordare neconventionala a canalelor media" pentru proiectul "Toshiba. No Matter What Guarantee", o garantie ce acopera accidentele ce se pot intampla unui laptop produs de aceasta companie.

Andreea Sandu, chief growth officer al grupului McCann Erickson Romania, afirma ca "a fost pentru prima data cand un client ne-a invitat la un pitch prin intermediul Facebook. Mai tarziu am folosit canale de comunicare mai clasice (...), dar acesta este cu siguranta cel mai digital inceput de care am avut parte intr-o relatie agentie-client si totodata unul foarte potrivit pentru o companie de high-tech.