"Nu se pune problema de o falimentare programata", afirma Cristi Petriceanu, director general al regiei de publicitate online Boom, intr-un interviu acordat Paginii de media, referindu-se la faptul ca Netbridge Investments, compania care opereaza aceasta regie, a intrat in insolventa. Petriceanu spune ca "in cazul Boom, compania are datorii neachitate, dar firma a intrat intr-o anumita procedura. Nu ma vad ca un caz Bigger".

Netbridge Investments a intrat in insolventa conform unei decizii din 14 iulie a Tribunalului Municipiului Bucuresti, intr-un dosar inregistrat la 24 iunie de creditorul Realmedia Network, companie ce face parte din grupul New Century Holdings (NCH), in portofoliul careia se afla si Netbridge Investments. Speculatii privind un eventual faliment intentionat al Boom, pentru a evita plata datoriilor pe care regia le avea fata de fosti clienti, circula din primavara, cand siteurile NCH au fost mutate din portofoliul Boom la o agentie nou infiintata de grupul NCH, Digital Ads.

Cristian Petriceanu pentru Pagina de media:

  • Despre faptul ca insolventa a fost ceruta de Realmedia Network, o companie din grupul NCH, ce detine si Netbridge: "Oricine putea sa ceara insolventa (...) Si datoriile la companiile din grup sunt foarte mari"
  • Despre informatiile ca este o falimentare controlata: "Da, face parte din acelasi grup, suntem frati dar, cum se spune in popor, branza este pe bani"
  • Reorganizarea prin care va trece Boom "presupune continuarea activitatii, cu reducerea substantiala a tot ceea ce inseamna cheltuieli, in conditiile portofoliului de site-uri actual (...) Intr-un anume timp, cred ca putem sa ne revenim"
  • Clientii actuali ai Boom "teoretic trebuie sa ramana. Asta inseamna continuarea activitatii (...) Daca adunarea creditorilor va alege reorganizarea, vom continua sa functionam".
  • "Cand ne-am separat portofoliul pe Boom si pe Digital Ads, am facut-o pentru un control mai puternic, sa nu se mai amestece site-urile proprii cu cele externe"
  • "Eu nu stiu exact ce a fost la Bigger (...) Nu ma vad ca un caz Bigger."
  • Despre incasarile din publicitate in 2009: "Proportional, pe portofoliul de site-uri de acum, scaderea e de 40%".
  • Despre datoriile catre site-urile care au iesit din portofoliul Boom: "Cred ca este vorba de mai putin de un milion" de euro, bani pe care Boom intentioneaza sa-i plateasca

Pagina de media publica si un punct de vedere oficial al companiei potrivit caruia "regia Boom a fost cel mai mult afectata de reducerile bugetelor de publicitate ale clientilor, fiind pana in acest an si cea mai mare regie de publicitate online din Romania". Boom afirma ca "ne asumam eforturi majore pentru rezolvarea problemelor noastre financiare" si ca "totodata nutrim speranta de a iesi cit mai curind din aceasta situatie, insa nu putem sa ne angajam la un termen precis, totul depinzind de evolutia pietii de publicitate din Romania".

Citeste interviul complet pe Pagina de media