Beneficiarele licitatiei pentru campania ”Turist in Romania”: Best Advertising - Optimedia

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Marţi, 28 iulie 2009, 19:07 Economie | Media & Publicitate

Oferta asocierii SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL Ministerul Turismului a fost desemnata castigatoare in cazul licitatiei organizate, in 20 iulie, de Ministerul Turismiului pentru achizitia serviciilor de realizare a campaniei interne ”Turist in Romania”. Posturile pe care va fi realizata promovarea interna a destinatiilor turistice romanesti sunt Pro TV , Realitatea TV si Antena 3.

Potrivit ofertei, vor fi difuzate spoturi de 30 de secunde pe primul post de televiziune generalista si pe primele doua canale tv de stiri, selectate in functie de audienta. "Posturile pe care va fi realizata promovarea interna a destinatiilor turistice romanesti sunt Pro TV - primul post de televiziune national generalist, Realitatea TV si Antena 3 – primele doua posturi de stiri, conform masuratorilor de audienta realizate de GFK in perioada 01-31 mai 2009", se arata intr-un comunicat al Ministerului Turismului.

Campania ”Turist in Romania” se va derula pe cele trei canale in perioada august-decembrie 2009 si are drept scop cresterea numarului de romani care aleg sa-si petreaca vacanta in tara.

"Clasamentul ofertantilor a fost intocmit prin aplicarea algoritmului de calcul prevazut in caietul de sarcini aferent achizitiei. Castigatorul a prezentat cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic in ceea ce priveste costul pe punctul de audienta (CPP), cu o valoare ponderata de 435,05 lei (fata de celelalte oferte, care se situau la 789 lei, 809,8 lei, 726,4 lei si respectiv 676,6 lei). Valoarea totala a ofertei castigatoare se ridica la 3.617.102 lei,echivalentul a 866.891 euro, fara TVA si fara taxa de cinema", se mai arata in comunicat.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

447 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    deci statul da banii romanilor la Particular TV (Marţi, 28 iulie 2009, 19:17)

    Eneas [anonim]

    ce rost mai are TVR ? poate fi ingropata in liniste ..
    vreti un caz de coruptie mai mare ca asta .??? .
    fac apel la proprietarii particulari din turism sa faca reclama doar pe biata televiziune nationala,sa dovedeasca ca sunt patrioti !.
    • +1 (1 vot)    
      Daaa, (Marţi, 28 iulie 2009, 20:51)

      nashu_mare [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      Hai sa mai ingropam niste bani in Televizunea Nationala La Care Nu Se Uita Nimeni (TNLCNSUN) ca sunt si ei ai nostri.
  • 0 (2 voturi)    
    ciudat, parca aveam si tv public (Marţi, 28 iulie 2009, 19:17)

    spagasinis [anonim]

    ultima data cand am verificat aveam vreo 4 posturi de tv public si vreo 6 diferite de radio, din care unele cu acoperire in TOATA tara, inclusiv pe sosele intre localitati.

    de ce trebuie sa dea bani la privati, cand se poate face gratis la posturile publice, care oricum ating mai mult din tara? hm, oare de ce....
  • 0 (0 voturi)    
    pai... (Marţi, 28 iulie 2009, 19:25)

    ionescu popescu [anonim]

    cred ca s-au comparat mere cu pere din ce vad in tabelul din pagina de media. Adica ce au luat ei in calcul la Optimedia nu are cum sa fie CPP (cost per point), ci mai degraba TCPP (target cost per point).

    Depinde cum si-a ales fiecare targetul, daca nu era definit in brieful Min. Turismului. Ca un punct de audienta pe sa zicem 40+ urban e altul decat pe 18-49 urban. Punctele de audienta se cumpara pe targetul statiei care difera de regula de targetul produsului si apoi se transforma in puncte de audienta pe targetul produsului.

    Asa incat exista optiuni nelimitate de a prezenta situatia, mai ales ca trebuie luate in calcul multe alte variabile importante, printre care si mixul de intervale orare. Una e sa cumperi toate punctele de audienta in extra-prime time (in afara intervalului 19-24) si alta e sa ai un mix echilibrat.

    Treaba e mult mai complicata decat se arata in articol si mi-e teama ca cei care au luat decizia de la Min Turismului au luat-o fara sa intelega ceva.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi