Postul Da Vinci Learning are o noua identitate vizuala

de C.M.     HotNews.ro
Miercuri, 29 iulie 2009, 17:52 Economie | Media & Publicitate

Din august, postul educational Da Vinci Learning introduce coduri de culoare pentru cele trei sectiuni de programe ale sale, dedicate pe rand copiilor, familiei si adultilor, precum si o culoare generica care se va reflecta si in logo-ul companiei. Noua identitate vizuala va fi receptionata in toate tarile in care postul emite, respectiv, Romania, Polonia, Ungaria, Bulgaria si Turcia.

Potrivit unui comunicat al companiei, "rosul este culoarea generica ce domina noul design, galbenul marcheaza programele rezervate copiilor, verdele pe cele dedicate intregii familii, iar albastrul defineste programele destinate celor mari". Schimbarea cromatica s-a reflectat si la nivelul logo-ului Da Vinci Learning, care a devenit rosu.  

Da Vinci Media GmbH este o companie independenta, nefiind parte a unui concern media mai mare. DVL este on air din septembrie 2007 in: Polonia, Romania, Ungaria, Turcia si Bulgaria si va fi lansat in a doua jumatate a anului 2009 in Rusia, Ucraina,  Republica Ceha si Slovacia.  


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

241 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă