Internetics 2009, festival de branding, marketing si advertising online, si-a anuntat juriul, format din specialisti ai marcomului romanesc. Inscrierile pentru festival incep la 1 septembrie 2009 si se incheie la 1 octombrie 2009. Pot participa lucrari realizate pana la data de 1 septembrie, incheiate sau aflate in curs de desfasurare.

Juriul este format din:

  • Alin Zainescu, Partener StatusPimp
  • Beatrice Danis, Managing Partner, BrandTailors
  • Bogdan Branzas, CEO Branzas
  • Costin Radu, Managing Partner IQads si SMARK
  • Cristian Manafu, consultant Prodigy° si Managing Partner Evensys
  • Cristina Micu, Marketing Director ING
  • Daniel Gavrila, Managing Partner Glue si Partener Patres
  • Daniel Ionescu, P&G Global Business Services - Balkans Leader
  • Eduard Croitoru, Sef Departament Publicitate, Internet si CRM Dacia
  • Eugen Erhan, Graphic Designer Brandient
  • Harry Ioncica, Senior Brand Manager Ursus la SABMiller
  • Ionut Oprea, General Manager Standout
  • Iulian Padurariu, Managing Partner si fondator Trout & Partners Romania
  • Liliana Caimacan, Category Manager Dove - Unilever South Central Europe
  • Marian Chiraches, Brand Manager Balkan East Wrigley Romania
  • Natalia Stroe, Group Brand Manager Carbonated Soft Drinks (Romania, Bulgaria, Moldova, Macedonia) Coca-Cola Company
  • Oana Solca, Online Sales Manager la Orange Romania
  • Razvan Matasel, Partener Arsenoaiei & Matasel
  • Stefan Liute, Co-Fondator si Director de Strategie Grapefruit
  • Stephanie Jackson, Senior Director, Online Marketing Vodafone Romania

Jurizarea va avea doua etape. Prima etapa consta in jurizarea online, se va desfasura in perioada 5-27 octombrie 2009 si va desemna finalistii. In cea de a doua etapa, ce va avea loc pe 28 octombrie 2009 se vor decide castigatorii. Premiile Internetics 2009 vor fi acordate pe 29 octombrie 2009.

De-a lungul celor opt editii precedente, Agentia Anului la Internetics a revenit urmatoarelor agentii: Webstyler (2002,2006,2007,2008), Green Pixel (2001,2003,2004) si 2Fresh Design (2005).

Infiintata in 1998 ca agentie de relatii publice, Millenium Communications este in prezent un grup de comunicare format din 4 companii autonome: Millenium Communications PR, Millenium Communications BTL, Millenium Communications Proiecte si Rusu+Bortun. Pe langa Internetics, Millenium Communications Proiecte organizeaza alte doua proiecte proprii: Gala Societatii Civile si AdPrint.