Grupul Washington Post a decis sa renunte la editia saptamanala nationala, dupa ce vanzarile au scazut drastic, anunta mediatorul publicatiei, Andrew Alexander, pe blogul sau. Masura vine dupa ce concurenta site-urilor gratuite de stiri si declinul de pe piata de publicitate a afectat saptamanalul al carui tiraj a scazut, in ultimii zece ani, de la 150.000 la 20.000 de exemplare.

"Baza noastra de abonati este, literalmente, pe moarte", explica directorul regional, Sharon Scott.

Editia va fi sistata la sfarsitul anului.

Washington Post nu este primul grup media care adopta solutii drastice de criza, comenteaza AFP. La sfarsitul saptamanii trecute, Media Guardian a anuntat ca ia in calcul desfiintarea celui mai vechi ziar de duminica, The Observer, dupa ce anul trecut a pierdut 24 de milioane de lire.

De asemenea, patronul News Corporation, Rupert Murdoch, va introduce, de anul viitor, un sistem de plata pentru toate editiile on-line ale publicatiilor pe care le detine. "Revolutia digitala a deschis canale noi si ieftine, dar nu a facut continutul gratuit", a remarcat Murdoch.