Romtelecom imparte in trei abonamentul de baza la Dolce, pe motivul schimbarii preferintelor clientilor

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 21 august 2009, 14:54 Economie | Media & Publicitate

Romtelecom si-a modificat abonamentul de baza la serviciul de televiziune prin satelit Dolce, care costa 4,9 euro/luna (fara TVA), creand alte trei abonamente principale la preturi incepand de la 2,9 euro/luna (fara TVA), tinand cont de studiile privind atitudinile clientilor fata de aceste servicii, a anuntat vineri operatorul de telecomunicatii.

Conform informatiilor companiei, lansarea noilor pachete principale si redefinirea portofoliului Dolce se bazeaza pe noile preferinte de consum inregistrate la nivelul pietei, abonatii serviciilor TV dorind sa aiba posibilitatea de a alege, in functie de nevoile lor, lista de programe.

“Redefinirea pachetelor principale este o consecinta fireasca a maturizarii Dolce si a cresterii bazei de clienti la peste trei sferturi de milion la jumatatea anului 2009. Incercam astfel sa raspundem mai bine preferintelor clientilor nostri. In plus, Romtelecom va continua sa investeasca in dezvoltarea platformei DTH Dolce. Obiectivul nostru este sa retransmitem pana la 100 de canale, inclusiv programe HD, sa oferim toate tipurile de optiuni de divertisment TV si o experienta unica pentru utilizatori”, a declarat Joerg Zeddies, director executiv comercial, segment rezidential, Romtelecom. 

Vechii abonati Dolce pot migra catre noile pachete in interval de o luna

In locul vechiului abonament de baza, al carui pret era de 4,9 euro/luna (fara TVA), abonatii Romtelecom pot opta acum pentru trei abonamente de baza la Dolce, la preturi de 2,9 euro/luna (fara TVA), 3,9 euro/luna (fara TVA) si 4,9 euro/luna (fara TVA).

Cel mai ieftin abonament de baza Dolce cuprinde 21 de programe oferind stiri nationale si programe de divertisment, adresandu-se clientilor cu venituri mici. Abonamentul lunar de 3,9 euro are 48 de programe se adreseaza intregii familii, continand 48 de programe de stiri, sport, documentare, desene animate si muzica. Al treilea abonament se adreseaza cinefililor, cu 57 de programe de filme, inclusiv canalele CineStar, ActionStar si ComedyStar.

In plus la aceste abonamente de baza, operatorul a mai lansat un abonament de 6,9 euro/luna (fara TVA) fara impunerea unei perioade contractuale.

Noua grila de abonamente este valabila pentru noii abonati, urmand ca in interval de o luna, abonatii Dolce existenti sa poata avea posibilitatea de a migra catre unul dintre noile pachete create, in functie de preferintele fiecaruia.

Atat pentru cele trei abonamente principale, cat si pentru abonamentul fara perioada contractuala, Romtelecom permite accesarea unor abonamente similare, celor care doresc serviciile Dolce fara a se abona la un alt serviciu al operatorului.

CineStar, ActionStar si ComedyStar, disponibile si prin RCS-RDS din 17 august

Pachetul CineStar, care cuprinde canalele CineStar, ActionStar si ComedyStar, a fost lansat de grupul Realitatea-Catavencu exclusiv pe platforma Dolce in iarna anului trecut, putand fi accesate, initial, gratuit in pachetul de baza Variety. Joi, Realitatea-Catavencu a anuntat ca aceste posturi pot fi accesate, din 17 august, si pe platforma de televiziune prin satelit Digi TV Satelit a RCS-RDS, pentru 6 lei lunar (inclusiv TVA).


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Facultatile pregatesc oameni cu diploma, dar fara experienta. Cum s-a ajuns ca un sudor sa castige mai mult decat un inginer

200.000 de meseriasi lipsesc in acest moment de pe piata fortei de munca. Asta, in timp ce facultatile pregatesc absolventi care nu-si gasesc de lucru pentru ca firmele au nevoie de oameni cu experienta, nu neaparat cu diploma.  Din aceasta cauza un mecanic, un electrician sau un constructor poate fi mai bine platit decat un absolvent de studii superioare.








17999 vizualizari
  • +1 (1 vot)    
    fara semnal (Vineri, 21 august 2009, 21:46)

    MirceaA [anonim]

    sunt vreo 3-4 programe pe care degeaba le ai, ca sunt in permanenta fara semnal.
  • 0 (2 voturi)    
    Posturi dublate in maghiara (Vineri, 21 august 2009, 22:55)

    Nicolae [anonim]

    Daca auzi Discovery in maghiara (si tradus prost0 nu o ssa mai vrewi mai ales daca sti ceva engleza !
    • 0 (4 voturi)    
      ai optiune (Vineri, 21 august 2009, 23:19)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      in limba Romana .toate subtitrarile sunt in limba Romana .
      • +1 (1 vot)    
        Dublare (Sâmbătă, 22 august 2009, 11:20)

        Nicolae [anonim] i-a raspuns lui mihai

        Vocea nu e lasata in engleza(auzi) ci dublata in maghiara iar tradusul e prost -in romana- si cu decalare .
        Daca sti engleza intelegi mai bine informatia ,dar daca e situatia de mai sus schimbi postul si renunti la Dolce !
    • +1 (3 voturi)    
      re: (Sâmbătă, 22 august 2009, 7:35)

      Feri Bacs [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      E si in RO , si in HU, daca nu stii sa citestii in limba materna numelii progamuluii ce sa facii ? Da-te kunoscator si gata !
      Punei naibii mana si cititi manualele la ecelctrocasnice ca va vad pe la stririle de la ora 5, 7 cum stoarceti pisk in masina de splat vase !
      • 0 (0 voturi)    
        lasa-ne (Joi, 3 martie 2011, 20:25)

        ioi [anonim] i-a raspuns lui Feri Bacs

        raspund si eu peste 2 ani, acuma daca tu esti ungur, nu trebuie sa aperi dublarea in maghiara. si vad ca nici sa scrii nu prea sti ... si ne pui la citit.
        daca o sa ajung in ungaria, nu o sa ma plang ca's dublate televiziunile in maghiara ! ... pana atunci, sunt in romania, si ascult romaneste
  • 0 (0 voturi)    
    Pachete vechi, pachete noi (Sâmbătă, 22 august 2009, 11:01)

    Paul [anonim]

    Pentru clientii vechi ar mai trebui oferita si optiunea de a se retrage din contract daca nu vor niciunul din pachetele noi de programe.
    In primul rand aceasta schimbare de programe sau pachete de programe "incercand sa raspundem mai bine preferintelor clientilor nostri" bla, bla,bla, trebuia notificata clientilor vechi cu cel putin 30 zile inainte,oferindu-le in acelasi timp si posibilitatea fie de a opta pentru unul din noile pachete de programe, fie sa se retraga din contract pentru ca noua configuratie nu mai corespunde configuratiei pentru care s-a incheiat contractul si astfelserealizeaza o incalcare a prevederilor contractuale, dand - in mod normal - posibilitatea partii contractante lezate,sa se retraga din contract.. Toata aceasta reconfigurare a pachetelor de programe fara o notificare prealabila a clientului si fara a da posibilitatea clientului de a se retrage din contract este un abuz din partea Romtelecom obligand astfel clientul, sa plateasca mai multi bani pentru un contract deja convenit si parafat intre Romtelecom si respectivul client. Astept reactiile pertinente ale reprezentantilor Romtelecom.
    • 0 (0 voturi)    
      Abonati vechi (Sâmbătă, 22 august 2009, 14:09)

      Concurenta [anonim] i-a raspuns lui Paul

      Cam bati campii Paul.
      Din cate scrie sunt pachete pentru abonati noi. Abonatii vechi vor putea (in timp de 30 de zile) sa opteze pentru unul din pachetele noi. Asta se traduce prin posibilitatea sa ramana cu ce au pana la sfarsitul contractului. Dupa cele 30 de zile se pare ca nu vor mai putea sa schimbe.

      Revenind la oferta:
      Ultima oferta era 2,9E fara TVA pentru abonatii de telefonie fixa in toate orasele unde aveau concurenta. Acum doar cei fara posibilitati vor mai avea acces la acest pret din cauza numarului redus de programe.
      Ce se uita sunt cei 7E fara TVA pentru abonamentul de voce.
      Fara voce costa foarte mult. Si nu se spune nimic despre cei CATE 3E fara TVA (Taxa tehnica) pentru al doilea, al treilea si respectiv al patrulea televizor.
      Plus faptul ca nu poti renunta la contract 24 sau 29 de luni, depinde de contract. Chiar daca nu vine nimeni sa rezolve defectiunea cand suni in Call Center.
      • 0 (0 voturi)    
        corect! (Marţi, 25 august 2009, 10:32)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Concurenta

        nu, nu am avut intrerupere de luuuunga durata nesolutionata, dar se poate intampla. Deci eu am semnat un contract, nu pot renunta mai devrem de 2 ani, dar furnizorul poate sa imi "taie" serviciul sau sa modifice pachetul de programe fata de cel initial!
  • 0 (0 voturi)    
    dolce (Duminică, 20 decembrie 2009, 9:09)

    valy [anonim]

    vreau sa renunt la un pachet de programe pentru care am optat dupa ce am instalat dolce.se poate?
  • 0 (0 voturi)    
    Documentare (Vineri, 10 februarie 2012, 20:23)

    Stoian Dumitru [anonim]

    As dori sa stiu care sunt cele 21 de canale din abonamentul de 2,9 euro fara TVA


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version