Romtelecom si-a modificat abonamentul de baza la serviciul de televiziune prin satelit Dolce, care costa 4,9 euro/luna (fara TVA), creand alte trei abonamente principale la preturi incepand de la 2,9 euro/luna (fara TVA), tinand cont de studiile privind atitudinile clientilor fata de aceste servicii, a anuntat vineri operatorul de telecomunicatii.

Conform informatiilor companiei, lansarea noilor pachete principale si redefinirea portofoliului Dolce se bazeaza pe noile preferinte de consum inregistrate la nivelul pietei, abonatii serviciilor TV dorind sa aiba posibilitatea de a alege, in functie de nevoile lor, lista de programe.

“Redefinirea pachetelor principale este o consecinta fireasca a maturizarii Dolce si a cresterii bazei de clienti la peste trei sferturi de milion la jumatatea anului 2009. Incercam astfel sa raspundem mai bine preferintelor clientilor nostri. In plus, Romtelecom va continua sa investeasca in dezvoltarea platformei DTH Dolce. Obiectivul nostru este sa retransmitem pana la 100 de canale, inclusiv programe HD, sa oferim toate tipurile de optiuni de divertisment TV si o experienta unica pentru utilizatori”, a declarat Joerg Zeddies, director executiv comercial, segment rezidential, Romtelecom.

Vechii abonati Dolce pot migra catre noile pachete in interval de o luna

In locul vechiului abonament de baza, al carui pret era de 4,9 euro/luna (fara TVA), abonatii Romtelecom pot opta acum pentru trei abonamente de baza la Dolce, la preturi de 2,9 euro/luna (fara TVA), 3,9 euro/luna (fara TVA) si 4,9 euro/luna (fara TVA).

Cel mai ieftin abonament de baza Dolce cuprinde 21 de programe oferind stiri nationale si programe de divertisment, adresandu-se clientilor cu venituri mici. Abonamentul lunar de 3,9 euro are 48 de programe se adreseaza intregii familii, continand 48 de programe de stiri, sport, documentare, desene animate si muzica. Al treilea abonament se adreseaza cinefililor, cu 57 de programe de filme, inclusiv canalele CineStar, ActionStar si ComedyStar.

In plus la aceste abonamente de baza, operatorul a mai lansat un abonament de 6,9 euro/luna (fara TVA) fara impunerea unei perioade contractuale.

Noua grila de abonamente este valabila pentru noii abonati, urmand ca in interval de o luna, abonatii Dolce existenti sa poata avea posibilitatea de a migra catre unul dintre noile pachete create, in functie de preferintele fiecaruia.

Atat pentru cele trei abonamente principale, cat si pentru abonamentul fara perioada contractuala, Romtelecom permite accesarea unor abonamente similare, celor care doresc serviciile Dolce fara a se abona la un alt serviciu al operatorului.

CineStar, ActionStar si ComedyStar, disponibile si prin RCS-RDS din 17 august

Pachetul CineStar, care cuprinde canalele CineStar, ActionStar si ComedyStar, a fost lansat de grupul Realitatea-Catavencu exclusiv pe platforma Dolce in iarna anului trecut, putand fi accesate, initial, gratuit in pachetul de baza Variety. Joi, Realitatea-Catavencu a anuntat ca aceste posturi pot fi accesate, din 17 august, si pe platforma de televiziune prin satelit Digi TV Satelit a RCS-RDS, pentru 6 lei lunar (inclusiv TVA).