Studiu: Mai optimisti, responsabilii de marketing din companiile americane prevad cresteri in Europa de Est si in mediul online

de V.O.     HotNews.ro
Miercuri, 26 august 2009, 18:50 Economie | Media & Publicitate

Responsabilii de marketing din marile companii americane sunt mai optimisti in privinta modului cum vor evolua economia si consumul si se declara interesati sa sporeasca investitiile in marketingul pe internet, in defavoarea publicitatii traditionale, potrivit unui recent studiu realizat de Fuqua School of Business/Universitatea Duke in colaborare cu Asociatia Americana de Marketing, studiu citat, miercuri, de eMarketer.

Respondentii se asteapta ca oportunitatile de crestere sa se amplifice cel mai mult in Europa de Est si Rusia si sa se diminueze pe piete precum Europa Occidentala, Canada sau Mexic.

Sondajul a fost realizat pe baza raspunsurilor oferite de 511 directori de marketing din mari companii americane, in ultima parte a lunii iulie. Potrivit documentului:
  • 59% dintre respondenti sunt mai optimisti in legatura cu economia SUA decat erau cu trei luni in urma.
  • respondentii se asteapta la o accelerare a activitatii clientilor in urmatorul an, 48% preconizand o crestere a volumului de cumparaturi. Cu toate acestea, efectele recesiunii se vor simti in continuare, pretul fiind, in prezent, invocat cel mai adesea de oamenii de marketing drept principala prioritate a cumparatorilor.
  • responsabilii de marketing continua sa preconizeze o diminuare a cheltuielilor alocate publicitatii traditionale (-8% in urmatoarele 12 luni) si cresterea cheltuielor alocate marketingului pe Internet (investitii in crestere cu 10% in urmatoarele 12 luni).
  • respondentii planuiesc sa-si sporeasca volumul cheltuielilor in social media cu peste 300% in urmatorii cinci ani, "felia" retelelor sociale in bugetul acestora de marketing urmand sa creasca in urmatorii cinci ani de la 3,5% la 13,7%.
  • este de asteptat ca oportunitatile internationale de crestere sa se mute spre Rusia si Europa Rasariteana, urmand ca cele mai mari scaderi sa se inregistreze in Canada, Europa Occidentala si Mexic

Vezi rezultatele complete ale studiului aici


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

216 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi