Organizatorii ADOR anunta participarea lui Christian Luerzer de la Luerzer's Archive la acest festival. Propaganda prezinta campaniile pentru Burger si Servus (European Food). Iar in SUA Nielsen anunta o scadere de 15,4% a cheltuielilor publicitare in primul semestru.

  • In anul aniversar "Luerzer's Archive 25 de ani", Christian Luerzer de la cunoscuta publicatie Luerzer's Archive va fi prezent la Festivalul romanesc de publicitate ADOR, unde va sustine, luni, o prezentare intitulata "Confessions of a Serial Killer" (Confesiunile unui criminal in serie). Luerzer vine in Romania pentru a lua contact cu industria locala de comunicare pe parcursul festivalului ce se va desfasura la Bucuresti, in perioada 7-10 septembrie, potrivit unui comunicat al organizatorilor.
  • Agentia Propaganda desfasoara pentru European Food campania lansata in vara pentru repozitionarea berii Burger si campania pentru o alta bere din portofoliul acestui producator, Servus, potrivit unor comunicate ale agentiei. Pentru Burger, campania se desfasoara pe TV, radio, outdoor, Internet, prin materiale la punctele de vanzare, materiale pentru retaileri si activitati BTL, iar campania pentru Servus se deruleaza pe TV, la radio, in print si prin materiale la punctele de vanzare.
  • Cheltuielile publicitare pe piata americana au scazut cu 15,4% in primul semestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, pana la 56,9 miliarde de dolari, potrivit datelor Nielsen citate de Brand Republic. Toate categoriile media au inregistrat scaderi comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cu exceptia retelelor de televiziune prin cablu, in cazul carora cheltuielile publicitare au crescut cu 1,5%. Mediul online a scazut cu 1%, iar publicatiile duminicale locale au inregistrat cea mai mare scadere, de 45,7%.