Incepand cu august 2009, Ikea Romania a incredintat serviciile de creatie si de media ale companiei agentiei de publicitate Punct si, respectiv, agentiei Media Investment, membra a The Group, potrivit unui comunicat al companiei. Primul proiect dezvoltat impreuna cu noua agentie de creatie este campania de lansare a catalogului Ikea 2010, valabil de la 1 septembrie.

Schimbarile au fost anuntate, initial, de AdPlayers.

Agentia Punct a preluat, in august 2009, stafeta de la agentia de publicitate Ogilvy & Mather, care a administrat contul de creatie al companiei inca de la debutul sau pe piata din Romania.

Comunicatul o citeaza pe Mihaela Muresan, marketing manager Ikea Romania, potrivit careia agentia Punct s-a detasat in urma unei selectii finale la care au participat agentiile de publicitate Cap, Propaganda, Publicis Romania si Ogilvy.

"Ne-a facut placere sa ii cunoastem pe toti reprezentantii agentiilor si am fost placut surprinsi de profesionalismul si de ideile creative cu care acestia s-au prezentat. Dar cum nu poate fi decat un castigator, am decis ca de acum inainte sa lucram cu cei de la Punct", a spus Muresan.

Tot in august 2009, Ikea Romania a incredintat serviciile sale de media companiei Media Investment, membra a The Group. Contul media al Ikea a fost gestionat din 2006 de Media Insight, care a devenit, la inceputul anului 2007, parte a retelei Mediaedge:cia (MEC).

Bugetul de marketing al companiei Ikea in anul financiar Ikea 2010 (care incepe la 1 septembrie 2009 si se incheie la 31 august 2010) este comparabil cu cel al anului Ikea 2009, adica de aproximativ 2,5 milioane de euro, din care 1,3 milioane euro au fost alocati productiei si distributiei catalogului Ikea.