F5 X-Media, regia de vanzari online a F5 - divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu, va reprezenta Trilulilu.ro in vanzarea spatiilor sale publicitare, pe baza unui contract semnat luni, potrivit unui comunicat al regiei. Acesta il citeaza pe Sergiu Biris, directorul general al Trilulilu.ro, potrivit caruia F5 X-Media va completa activitatile de vanzari ale echipei interne si ale altor regii cu care colaboreaza portalul video.

Potrivit comunicatului, F5 X-Media include de saptamana aceasta in portofoliul sau spatiile publicitare de tip display si video ale Trilulilu.ro, cu exceptia formatelor publicitare aflate pe pagina principala a portalului.

In iunie, Trilulilu anunta lansarea propriei platforme de publicitate video in sistem cost per click (CPC), adresata companiilor cu bugete mici si medii pentru publicitate online, platforma de tip "self-serve, asa ca te duci si te 'servesti' singur", dupa cum scria, atunci, pe blogul sau Sergiu Biris.

Biris este citat in comunicatul de luni al F5 X-Media spunand ca "vizam o acoperire compacta a pietei de media, atat prin diversitatea formatelor publicitare, cat si prin targetarea diferentiata a plajei de clienti si agentii interactive. F5 X-Media vine sa intregeasca eforturile echipei interne, dar si cele ale cerlorlalte regii cu care noi colaboram".

Potrivit comunicatului, Trilulilu - siteul romanesc cu cel mai mare numar de clienti unici in luna august, potrivit SATI - dispune de mai mult de 23.000 de ore de continut video publicat exclusiv pe site si are peste 500.000 de membri inregistrati.