Agentiile de publicitate independente din Europa, Orientul Mijlociu si Africa, afiliate retelei Worldwide Partners (WPI) se reunesc in premiera, la Bucuresti, in cadrul unei intalniri organizate de Headvertising in perioada 10-11 septembrie. Intalnirea are ca tema principala "Redefinirea succesului", urmand sa fie abordate subiecte legate de oportunitatile pe timp de criza, potrivit unui comunicat al organizatorului.

Din reteaua Worldwide Partners fac parte 92 de companii independente din 54 de tari din Asia, Europa, America de Sud, Orientul Mijlociu si America de Nord, misiunea acesteia fiind sa ajute agentiile si pe clientii acestora "sa isi imbunatateasca performantele intr-un mediu in continua schimbare".

In cadrul intalnirii de la Bucuresti, o sectiune aparte va fi dedicata dezbaterilor de noi idei privind viitorul marketingului, din perspectiva comunicarii integrate. La intalnire vor participa Al Moffatt, CEO Worldwide Partners; Ian McAteer, chairman; profesorul de marketing strategic Philip J. Kitchen; Chris Start, fondator Start Development; Yonathan Dominitz, managing partner Mindscapes.

Serban Alexandrescu, Headvertising:

  • “Worldwide Partners e o retea putin ciudata, dar extrem de interesanta si poate de aceea ne-a si suras sa ne afiliem ei. E o retea in care nu exista un “centru” puternic care mulge regiunile, ci dimpotriva - un centru a carui unica necesitate de a exista este facilitarea schimbului de informatii intre toate agentiile din retea. E o retea in care nu esti silit de vreun headquarter sa cooperezi, ci una in care chiar vrei sa cooperezi si sa schimbi idei sau experiente. Exact in linia acestui permanent schimb de informatii si “best practices” se inscrie si intalnirea de la Bucuresti.”