Realitatea TV a facut o lista cu persoanele interzise pe post: Gigi Becali, CV Tudor,  Marius Marinescu sau Lavinia Sandru

de A.N.     HotNews.ro
Vineri, 11 septembrie 2009, 12:06 Economie | Media & Publicitate

Jurnalistul Catalin Tolontan scrie, pe blogul sau, ca "printr-un mail intern, Sergiu Toader a comunicat colegilor sai de la Realitatea TV ca un numar de personaje publice sint interzise complet pe post. Printre altii, pe lista se regasesc Gigi Becali, CV Tudor,  Aurelian Pavelescu, Marius Marinescu sau Lavinia Sandru". Tolontan afirma ca este vorba "despre o premiera media in Romania".

Potrivit informatiilor publicate de Catalin Tolontan, Toader le-a comunicat colegilor de la Realitatea TV ca un numar de personaje publice sunt “interzise complet pe post”, adaugand: “Fara sincroane, fara invitatii in emisiune, fara transmisii live”.

Printre cei interzisi se numara Gigi Becali, CV Tudor,  Aurelian Pavelescu, Marius Marinescu sau Lavinia Sandru. Tolontan il citeaza pe Toader care afirma ca aceasta "categorie a parelologilor ramane deschisa" si ca "in cazul in care conduita personajelor devine urbana interdictia poate fi ridicata".

Tolontan afirma ca asistam "la o premiera media in Romania" si spune ca "au incercat si altii. Dar cu un singur personaj sub embargou, pe termen limitat, si fara sa o transforme in norma interna, scrisa si asumata".

Pe de alta parte, bloggerul afirma ca Toader "a recomandat o lista alba de oameni care merita sa fie prezenti mai des pe ecranul RTV si printre care sint nominalizati: Dan Puric, Mircea Diaconu, profesori de politologie si sociologie, regizorii Porumboiu, Mungiu, academicianul Solomon Marcus si “intelectuali tineri”.

"Exista si categoria supraexpusilor, genul Gusa, Banicioiu, Chireac, pentru care cere sa nu fie prezenti non-stop pe ecran", scrie Tolontan.

Tolontan crede ca "initiativa RTV va placea probabil publicului si va deschide o discutie ampla si delicata. Adversarii ideii vor aminti ca inca de acum 40 de ani pe zidurile universitatilor occidentale scria “Este interzis sa interzici”. Ceilalti vor spune ca e unanim acceptat ca nu folosesti metode democratice cu dusmanii democratiei pentru ca, tolerindu-si adversarii, democratia isi pierde in final capacitatea de a livra chiar toleranta".

Ziaristul mai afirma: "L-am intrebat pe Sergiu Toader daca Realitatea TV e mai exigenta decit Constitutia Statelor Unite, care permite arderea steagului national in public. N-a confirmat lista nominal, dar a raspuns: “O televiziune e datoare sa-si apere propriul sistem de valori, de organizare si publicul”, a  raspuns acesta. “Plus ca trebuie sa facem asta in Balcani, unde plastic people au invadat TV-ul. Realitatea vrea sa fie altceva”, a adaugat el.


Citeste mai multe despre acest subiect pe blogul lui Tolontan.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

8138 vizualizari

  • +24 (28 voturi)    
    jos palaria ! (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:14)

    ionel cj [anonim]

    jos palaria pt lista alba !

    despre cea neagra ... cat mai larga .
    e un post privat , are toate drepturile .
    cine se simte lezat, poate schimba canalul sau pune mana de la mana pentru un post nou.
    • +18 (18 voturi)    
      subscriu (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:39)

      Carmen [anonim] i-a raspuns lui ionel cj

      Aceasta atitudine ar trebui sa o adopte si alte posturi tv, ba chiar se poate extinde si la posturile de rado si la ziare. Poate in felul asta se va schimba ceva in sistemul de valori fundamentale ale poporului asta si pe cale de consecinta se va schimba ceva in modul si nevelul de trai.
      • -12 (14 voturi)    
        Nu e pumn in gura, e cenzura (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:24)

        Victoria Socialismului [anonim] i-a raspuns lui Carmen

        Orice interdictie poate fi justificata si argumentata, "e oameni rai", "e nebuni", "asa vrea muschii mei ca ios patron la realitatea", "astia ataca democratia si io mis foarte democrat", "asta e, traim in balcani nu in europa", etc.

        Esenta insa ramane aceeasi: 2-3 indivizi din mass-media decid cine are si cine n-are dreptul sa fie auzit/vazut de publicul national !
        Iar consecintele nu pot ajuta la un dialog democratic. Pt ca dialogul vizibil va fi unul mutilat, amputat de o parte semnificativa a reprezentantilor unui electorat.

        Una este sa excluzi de pe ecran indivizi care vorbesc pornografic/scatologic, au dovedit violenta sau sunt infractori condamnati (adica majoritatea manelistilor si prostituatelor animatoare de show-uri) si alta e sa interzici anumite curente politice sub diverse pretexte.

        Becali si Vadim nu au condamnari penale, nu au agresat fizic pe nimeni, singurul repros ce le poate fi facut e ca au un limbaj exagerat, mult prea "popular". Dar sunt perfect reprezentativi pt 5-8% din populatia Romaniei !

        Insa la fel de grav e sa ataci democratia si Constitutia Romaniei prin declaratii separatiste sau insulte la adresa statului roman. Nu vad nici un nume de maghiar separatist pe lista interzisilor de la Realitatea! Sau pentru patronii Realitatii e mai grav sa injuri de mama decat sa injuri Romania si sa propui sa fie feliata pe criterii etnice ?

        Exemplul Realitatii va fi urmat de alte posturi, fiecare cu interzisii sai. Macar asa va fi mai clar care partide patroneaza anumite posturi tv. Si astfel mai scapam de ipocrizie, nici un post nu se va mai pretinde "independent" si jurnalistii vor recunoaste fara sa vrea ca sunt niste simpli mercenari, palmasi la mila catorva mari moguli !
        • +5 (5 voturi)    
          un post tv privat... (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:04)

          filipescu [anonim] i-a raspuns lui Victoria Socialismului

          poate decide LIBER cui ofera spatiu de emisie si cui nu. Finantarea RTV nu se face nici de la Guvern si nici de la MC. Oamenii aia au dreptul sa ofere spatiu de emisie celor care platesc si au un mesaj conform strategiei postului sau finantatorului.
          Daca ar fi dupa mine si eu i-as interzice pe Becali si Vadim pentru a proteja romanii de influenta analfabetismului,fobiilor nationaliste si vulgaritatilor exprimate in nenumarate randuri de cei doi.
          • +1 (3 voturi)    
            nu este chiar asa, (Vineri, 11 septembrie 2009, 17:07)

            directia 5 [anonim] i-a raspuns lui filipescu

            licenta este acordata in urma asumarii unor norme deontologice, acceptate chiar si de un post privat
            -lista indezirabilor reprezinta doar un pas minor ,daca nu este urmata si de o lista-la fel de lunga a moderatorilor-omida-,in lipsa acestei liste 'vidul' v a fi repede umplut de personaje la fel de lipsite de bun-simt
        • +4 (4 voturi)    
          Habar n-ai ce inseamna cenzura (Vineri, 11 septembrie 2009, 17:22)

          A.Simionescu [utilizator] i-a raspuns lui Victoria Socialismului

          Confunzi politica unui post privat cu politica unui Stat...Faptul ca un post privat de televiziune are dreptul sa-si aleaga liber ce invitati sa aibe la emisiuni demonstreaza tocmai ca nu exista cenzura. Sustin decizia Realitatii TV pentru ca si eu consider ca personajele enumerate sunt niste nonvalori.
    • +9 (13 voturi)    
      E o idee! (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:40)

      Symbol [utilizator] i-a raspuns lui ionel cj

      Poate imi place mai mult atmosfera de la ei decat de la Antena3,unde multi au devenit de-a dreptul isterici si vadit partinitori.Nu e discutie in care sa nu se tipe! De mentionat Dana Grecu si de multe ori Ciutacu si Badea...
      • -8 (10 voturi)    
        mda (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:46)

        Luc [anonim] i-a raspuns lui Symbol

        pai Dana Grecu tipa pt ca are de ce. E o tipa isteata si mi se pare normal ca reactioneaza asa atat timp cat intervievatul incearca sa o dea de gard, cum se zice pe romaneste.
        • +1 (1 vot)    
          nu-i asa! (Sâmbătă, 12 septembrie 2009, 11:41)

          tulipa [utilizator] i-a raspuns lui Luc

          dana grecu tipa tot timpul! si nu ar avea voie. in plus de asta, vorbeste prea repede, stalceste cuvintele, lucruri nepermise unui crainic de televiziune / radio. astea sunt niste reguli si, la angajare, nu poti trece! si inca ceva, este partinitoare! iarasi un lucru nepermis.
        • 0 (0 voturi)    
          Dana Grecu... (Duminică, 13 septembrie 2009, 16:38)

          Symbol [utilizator] i-a raspuns lui Luc

          ...intretine isteria generala in care ne afundam!Se incrunta si-si ascute tonul ca o precupeata...Inteligenta?O fi, dar se arata tzatza...
    • +1 (3 voturi)    
      o singura problema avem (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:03)

      CapraVecinului [utilizator] i-a raspuns lui ionel cj

      daca " interzisii " fac stirea ?
      RTv a inceput timid apoi a crescut pe seama telespectatorilor doritori de stiri de un anumit nivel . A " crescut " odata cu ratingul pe seama unor jurnalisti profesionisti si datorita unei politici corecte ( o relativa echidistanta ) . Asta s-a schimbat odata cu condamnarea la puscarie a lui Vintu , cand RTv a devenit criticul vehement al presedintelui si a PD . Atunci a inceput declinul fiindca un Razvan Dumitrescu sau o Cristina Sincai , credibili pina la acel moment , au inceput sa fie orientati "cum bate Vintu " . Postul a pierdut telespectatorii traditionali incetul cu incetul si a incercat sa " confiste " telespectatorii stirilor de la ora 17 . S-a OTVizat insa tot n-a castigat telespectatori . deci , nevoia de schimbare e clara . Hehe...sa fie oare de dragul telespectatorilor sau sa fie de dragul lui Vintu ?
      PS: oricum , presa noastra nu traieste din ce scrie . Presa noastra traieste din ce nu scrie .
      • +1 (1 vot)    
        Curios, aceeasi constatare am facut-o si eu (Duminică, 13 septembrie 2009, 9:16)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui CapraVecinului

        Mai putin variatia de audienta - nu ma preocupa, ma preocupa doar calitatea emisiunilor.

        Off topic: mecanismul de vot e lovit in aripa. Zice ca postul la care raspund are doar un vot, si ca eu am votat deja, si nu mai pot vota. Da' eu am votat +1, si postul care scor -1!
  • +3 (13 voturi)    
    Interzicerea nu e o solutie (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:22)

    worker [anonim]

    O problema adevarata este moderarea corecta si eficienta a emisiunilor la care cei de pe lista neagra participa.

    In rest ramine valabil: atacati ideea nu persoana, grobianismul si nu pe Becali, fudulia idioata si nu pe Lavinia Sandru, pupincurismul si nu pe Boc...
    • +8 (10 voturi)    
      Interzicere = evitare (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:52)

      yokoga [utilizator] i-a raspuns lui worker

      E foarte buna solutia. N-ai ce sa moderezi la persoane care scuipa in direct moderatorul, arunca cu apa etc. Eu personal schim canalul cand apare Becali & Co dar mi-am dorit sa gasesc un post pe care sa nu apara deloc.
      Asa ca pt mine e ok. Exista o televiziune unde nu apar anumite personaje. Pt cei care vor sa ii vada exista tot restul posturilor!
    • +7 (9 voturi)    
      E o necesitate! (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:56)

      ???? [anonim] i-a raspuns lui worker

      Si daca persoana vine cu "ideea" sa te scuipe in studio sau sa arunce apa din pahar in tine sau cu alte "idei" nastrusnice care te agreseaza fizic si verbal? Hai, mai scuteste-ma cu vrajelile astea de doi bani cu "cenzura". Infectia de le televizor trebuie eliminata! Fie si prin interzicerea aparitiei unor personaje grobiene pe post. Fac mult rau tuturor. Inclusiv celor care s-ar sinucide oricand din dragoste netarmurita pentru ei.
  • -11 (19 voturi)    
    HUO (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:25)

    Darian [anonim]

    Prin acesta Realitate demonstreaza cat de obiectiva si independenta este Realitatea prezentata de post.
    • +1 (1 vot)    
      ai un minus de la piticu' (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:04)

      vdv [anonim] i-a raspuns lui Darian

      te-a prins si acum iti da minus :-)
  • +11 (15 voturi)    
    ce gluma de PR! (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:27)

    baikal [anonim]

    am ras cu lacrimi! ce miscare de PR ieftina, vezi tu, scapa din Realitatea un mail intern, din intamplare.... de ce nu si-au asumat public interzicerea personajelor?

    dupa ce au disperat publicul cu urangutanii astia prezenti pana la saturatie, acum dintr-o data ii interzic, pentru ca Realitatea tv e altfel....Altfel decat cine? decat Realitatea tv?

    mai bine dadea un mail intern si le explica la toti submentalii din rtv ce inseamna un subiect de presa si cum se recunoaste el. asa putea evita prezenta non-valorilor pe sticla. dar cum ar putea sa explice asa ceva, cand nici el nu intelege? si daca ar face asa ceva, ar insemna ca rtv chiar sa caute subiecte si nu sa proceseze rahatul politic. adica sa transmita mira tot timpul
  • +2 (10 voturi)    
    asa da (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:30)

    gogu [anonim]

    super initiativa!!!!! de aplicat la toate televiziunile!!!
    poate asa vom avea un nou sistem de valori si alte aspiratii.....felicitari!!
  • +2 (2 voturi)    
    mail Sergiu Toader (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:35)

    necredinciosu! [anonim]

    Daca Tolontan era om serios nu-i dadea in gat pe colegi. As vrea sa primesc si eu mailul acela.. daca sunteti seriosi cei ce scrieti cele de mai sus..
  • -3 (11 voturi)    
    Completare (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:38)

    kronk [anonim]

    Unde e porcul de paunescu?El pe ce lista este?De gigi imi pare rau.E simpatic prin prostia pe care o emana in jurul sau.Pe lista alba neaparat Cristian Topescu.Mai are multe de spus.
    • 0 (0 voturi)    
      Gigi (Miercuri, 16 septembrie 2009, 13:50)

      Titi [anonim] i-a raspuns lui kronk

      Lasa ba ce pa Gigi il vezi pe alte posturi
  • +3 (7 voturi)    
    Revolutie (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:41)

    gogu [anonim]

    Chestia asta e echivalenta cu o revolutie. Deci se poate! Sa se desparta apele! Daca lista alba ar fi deschisa, eu as propune-o pe Mociornita
    • +6 (8 voturi)    
      D-na Mociornita... (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:18)

      user [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      ...este un personaj exceptional pe care romanii ar trebui sa il asculte mai des si mult mai atent. Un astfel de "tratament" la TV, pe o perioada de cateva luni, ar putea, poate, sa scoata din bezna necunoasterii si nepasarii pe majoritatea votanta a Ro. Dreams...
    • +3 (3 voturi)    
      fara grobieni (Vineri, 11 septembrie 2009, 16:22)

      maximus [anonim] i-a raspuns lui gogu

      De acord in ceea ce o priveste pe Dna Mociornita. Doamne cata civilizatie emana aceasta persoana. Pacat ca nu mai apare pe la TV.
  • +4 (4 voturi)    
    hmm.. (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:45)

    firestarter [anonim]

    mai dar multe mai afla si descopera tolontan asta. eu cred ca e ca un sherlock holmes al zilelor noastre... vai de capul lui.
    oricum, foarte buna intiativa realitatea tv.
  • +7 (11 voturi)    
    Am sters demult realitatea tv... (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:46)

    martianu [anonim]

    Din memoria televizorului.
    E un post prea corupt si prea nociv pt tarisoara asta si din pacate nu multa lume realizeaza acest lucru`.
    Cat despre becali si vadim... e prea tarziu si e de fatada oricum. Trebuiau sa faca asta inainte de a ajunge in PE, nu acum dupa ce au facut rating pe spatele lor si cand oamenii oricum nu prea mai apar pe la tv.
  • 0 (8 voturi)    
    Bravo Realitatea (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:49)

    Alexandru [anonim]

    Bravo Realitatea.
  • +1 (5 voturi)    
    Bravo, Realitatea TV! (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:49)

    erick ms [anonim]

    Ma bucur ca sunt oameni care mai gandesc la televiziunea aceasta. Va spun drept, in ultima vreme am cam ocolit postul datorita unei anumite atitudini partizane. Sper sa revina la impartialitatea cu care am fost obisnuit.
  • +3 (3 voturi)    
    FRUMOS (Vineri, 11 septembrie 2009, 12:57)

    FRUMOS [anonim]

    Daca chiar nu o sa apara oamenii d epe lista neagra , chiar o sa fie ceva .
  • +3 (3 voturi)    
    s-a umplut paharul? (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:04)

    Pink Panther [anonim]

    ...era si timpul!

    Idiotizarea RO se face cu imbecili, isterici, penali pusi pe post.

    Apropo, suntem o tara crestina, cu o populatie ortodoxa mandra de traditiile ei.
    Corect?

    Daca DA, de ce mama dracului nu reactioneaza cei care se dau iubitori de oameni, biserici, predarea religiei in scoli, etc....

    Sper ca Becali nu se numara printre cei iubiti de BOR si in planul de sfintire doar pentru ca da bani la biserici si printre injuraturi il mai pomeneste pe Domnul?
  • -1 (1 vot)    
    si totusi... (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:07)

    gimmi [anonim]

    Ideea e buna, dar mor de curiozitate sa aflu cum vor face in timpul campaniei, dat fiind ca Boc cel mic a dat o Ordonanta de urgenta care zice ca ”Posturile radio si tv PRIVATE sunt OBLIGATE sa le ofere GRATUIT spatiu candidatilor la prezidentiale”.
  • -1 (3 voturi)    
    Bate un "vant" turbat... (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:11)

    zoso [anonim]

    ...de jigodism in realitatea!! Cum poate un post al carui patron este cercetat penal sa faca liste negre,albe sau gri?Vor sa faca pe pudibonzii,ei,care il au pe tatulici comunistul ca slujbaj?
    Pai in campania electorala,ce va sa vina,nu vor fi obligati sa-i cheme pe toti prezidentiabili,albi, negri sau gri?
    Fie post privat,fie de stat trebuie sa respecte constitutia;termenul "interzis" este in dezacord cu dreptul la exprimare.Vad la multi pro basescieni tentatia totalitarismului, dar il judecati pe Vadim..
  • 0 (2 voturi)    
    Solomon Marcus, wow ! (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:43)

    Bogdan [anonim]

    Jos palaria.
  • +4 (6 voturi)    
    nu (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:46)

    rontzaila [utilizator]

    lista lor mi se pare egala cu zero atata timp cat l-am auzit pe paunescu grohaind zilele trecute pe post. si nu pot sa uit/iert inca faptul ca individul a avut o prezenta aproape zilnica pe post o perioada destul de lunga de timp.
    in plus, dan puric e interesant cand tace, ultima oara cand l-am vazut la televizor perora niste idei nationaliste penibile de mi s-a facut sila.
    • -2 (4 voturi)    
      :))))) (Vineri, 11 septembrie 2009, 14:03)

      zoso [anonim] i-a raspuns lui rontzaila

      Hai ca tu esti penibil....internationalistule!!
      Rontaie in continuare,si nu iti depasi conditia.Rationamentul tau este infiorator de stereotip.
    • +1 (3 voturi)    
      subscriu (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:29)

      aha [anonim] i-a raspuns lui rontzaila

      Corect. Prin elucubratiile pe care le emana Puric poate fi chiar mai nociv decit ciobanul, pentru ca se gasesc si unii care-l cred, vezi desteptul de mai sus.
  • +3 (3 voturi)    
    simplu (Vineri, 11 septembrie 2009, 13:57)

    I [anonim]

    Poate ca nu ar trebui sa se impacienteze nimeni.

    Fiecare are dreptul sa-si faca liste. Daca un post tv face liste cu cine primeste si pe cine nu primeste pe platou, atunci si telespectatorii pot face lista la ce posturi sa se uite sau sau nu.

    Prin urmare puteti taia realitatea de pe lista voastra...
  • +4 (4 voturi)    
    NU va lasati pacaliti (Vineri, 11 septembrie 2009, 14:14)

    same.dan [utilizator]

    Nu era Becali non-stop pe Realitatea cand a fost arestat? Nu erau angajatii lui in rest? Cred ca nu mai cotizeaza Becali, altfel...

    E penibil cat de usor se lasa diversi pacaliti pe Hotnews. E evident o pacaleala de marketing.

    Si unii vad personaje de la Antena 3 ca "jurnalisti". Pe ce lume traiti, oameni buni?
  • +2 (2 voturi)    
    imposibil (Vineri, 11 septembrie 2009, 14:41)

    andy [anonim]

    cv tudor si becali sunt candidati la presidentie. vreau sa vad cum nu vor aparea in urmatoarele saptamini; asta daca se doreste sa se dea drepturi egale la toti candidatii!
  • +3 (3 voturi)    
    Daca Realitatea chiar pune asta in practica... (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:01)

    suki [anonim]

    ... ar fi o initiativa de nota 10.
    Serios va spun, nici nu mai puteam suferi acest post, unde inevitabil de zi si de ora, daca deschideam, dadeam peste un latrau din astia de 2 bani, care si-au construit cariera politica pe spetele altora, pe care ii birfesc zi si noapte.
    Asta ca sa nu mai vb despre calitatile lor morale si profesionale care lipsesc cu desavirsire.
    Sper din suflet ca epoca in care defilau expertii in orice sa apuna mai repede.
    Aduceti in televiziuni oameni normali, cu un comportament decent, si care au un grad de cultura peste medie, pt a impartasi populatiei macar un dram din harul lor.
    Lasati pe margine hoitarii, ca de astia e plina lumea si va fi mereu. suntem satui de mizerii si teatru ieftin.
  • +2 (2 voturi)    
    tine doar trei zile ? (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:23)

    maman [utilizator]

    E salutara ideea, dar ma intreb de "cine" au fost lasati pana acum ? ( daca asa se pune problema cu chematul de acasa ! )
    Sunt curioasa cat tine minunea !
    Sa mai scoata si stirile cu crime si accidente mortale ( PROTV ) , si o sa ma uit din nou la stirile lor.
    Unde este emisiunea lui Plesu cu Liiceanu, de duminica seara?
  • +4 (4 voturi)    
    rtv (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:24)

    toma arnautu [anonim]

    Dar paunescu ?
    E pe lista alba, au cea cenusie ?
  • +4 (4 voturi)    
    Mai degraba cred ca e vorba de audienta (Vineri, 11 septembrie 2009, 15:40)

    silicon [anonim]

    Cred ca e mai degraba o masura economica. Nu stiu cum mai stau cu audienta, dar eu stiu ca deja pentru mine era prea mult: daca vedeam o dezbatere cu vesnicii Andon, Gusa, Marinescu, etc schimbam deja pe alt canal. daca stirea de sport incepe cu "finantatorul Stelei a.." schim imediat pe alt canal. Si nici macar nu imi impun sa fac asta, o fac natural. Nu mai vreau si nu mai pot sa suport asa ceva. Realitatea a iesit practic din grila mea de programe urmarite, mai dau doar dimineata ca sa vad ora exacta

    Si deja stiu mai multi ca mine..
  • 0 (2 voturi)    
    Si besesc de ce lipseste din lista?! (Vineri, 11 septembrie 2009, 20:14)

    realitatea [anonim]

    Acum se vede cat d antibasescu este realitatea...
    CAND Va fi judecat VANTU pentru nelegiuirile comise?
  • 0 (0 voturi)    
    Numai sa va tineti de vorba! (Sâmbătă, 12 septembrie 2009, 9:55)

    Dianora [utilizator]

    Realitatea devenise un apendice la Antena 3 si cumplit mestesug de tampenie. Poate ne redati si emisiunea de duminica cu Plesu si Liiceanu! Altfel continui sa invat limba engleza cu Discovery si BBC Prime
  • +1 (1 vot)    
    In sfarsit... (Sâmbătă, 12 septembrie 2009, 11:16)

    Dorian [anonim]

    ...cineva cu urme de coloana vertebrala! O nulitate ca Becali sa fie prezentata de 50 de ori pe zi e deja strigator la cer! Vadim, Sandru...si altii ca ei. In sfarsit!
  • +1 (1 vot)    
    Realitatea Tv e mai buna decat.. Antena 3, de ex.. (Sâmbătă, 12 septembrie 2009, 13:18)

    Radu [anonim]

    Realitatea Tv e mai buna decat.. Antena 3, de ex.. mai pregatiti, mai profesionisti, mai decenti, mai bine organizati , poate putin, putin mai impartiali (decat Antenele), desi nu cat ar trebui totusi... dar nu stiu cat se reflecta asta si la rating, daca discutam de gusturile publicului roman, of...
  • -1 (1 vot)    
    Lavinia Sandru a fost singura care s-a batut pentr (Sâmbătă, 12 septembrie 2009, 20:07)

    Andrea Toma [anonim]

    Fac un apel la mamici ca sa sara in ajutorul Laviniei Sandru. Am asteptat cu sufletul la gura sa vedem daca va reusi cu Legea mamelor si a reusit. acum e mimentul sa fim si noi alaturi de ea. Daca nu vom fi suntem niste lase si nu o meritam. Iar nemernicul de la Realitatea mai bine ar disparea sub pamant ca acolo ii e locul.
  • 0 (0 voturi)    
    Of, .realitatea (Miercuri, 21 aprilie 2010, 19:18)

    plictiseala [anonim]

    Sunteti oribili, antiromani si oricum ar face acest guv ern va miroase, De fapt e mirosul vostru propriu.E normal sa se discute problema legislativa si nu toate hachitele celor - suparati- ca se doreste un echilibru in tot ce s-a distrus in acesti ani de calvar.Nu am iubit vechiul sistem, dar acum e cumplit, iar pentru voi ar merita sa se instituie Dictatur Militara.Daca as putea, eu personal as recurge si la alte parghii pentru a opri mizeria de dezinformare pe care o practicati de atata vreme, dar Dumnezeu e mare, cine stie...In a vantul vostru contestati rolul legilor intr-o tara fara de lege. Mintiti permanent.Stiti bine ca invatamantul are salarii acceptabile, au 62 zile concediu anual,cca 20 de ore de lucru saptamanal si mici mizilicuri dezonorante. Au tupeu si gura mare. Rusine! Pentru voi, fara stima si consideratie, mancatori de pene!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică