Pagina de media: Realitatea-Catavencu pregateste un nou model de business la Divizia Life Style

de V.O.     HotNews.ro
Marţi, 15 septembrie 2009, 13:03 Economie | Media & Publicitate

Conducerea grupului Realitatea Catavencu va adopta un nou model de business pentru Divizia de Life Style, ce include reteaua 24Fun si publicatiile Tabu, Superbebe, Aventuri la pescuit si Bucataria pentru toti, scrie marti Pagina de media. Potrivit sursei citate, conform noului model actualii manageri ar putea deveni actionari la publicatiile pe care le conduc si ar urma sa primeasca actiuni sau cota parte din vanzari, pentru a fi mai motivati.

Potrivit Pagina de media:
  • Nu este exclusa varianta ca managerii sa devina actionari majoritari
  • Deocamdata solutia finala nu a fost adoptata, dar o decizie clara va fi luata in urmatoarele saptamani
  • Sorin Enache, director general Realitatea-Catavencu, s-a limitat sa spuna ca "suntem in discutii cu managementul revistelor"

Citeste mai mult pe Pagina de media


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

159 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri