Orange isi repozitioneza portofoliul de abonamente, in functie de necesitatile clientilor

de Dragos Comache     HotNews.ro
Vineri, 18 septembrie 2009, 15:49 Economie | Media & Publicitate

Orange Romania isi repozitioneaza portofoliul de abonamente in trei categorii, in functie de necesitatile clientilor, se arata intr-un comunicat al operatorului de telefonie mobila. Fiecare categorie va avea un simbol care defineste tipologii diferite de comunicare ale clientilor, respectiv delfin, pantera si fluture.

Sub simbolul delfinului se regasesc abonamentele axate pe serviciile de voce, concepute special pentru cei care au nevoie de mai multe minute pentru convorbiri, in vreme ce abonamentele pantera cuprind toata gama de servicii – voce, mesaje scrise si internet mobil. "Abonamentul fluture se adreseaza clientilor care au nevoie de un control cat mai bun al costurilor si care sunt atrasi de ofertele PrePay, dar isi doresc in acelasi timp beneficiile unui abonament", se mai arata in comunicatul operatorului.
 
Lansarea noului portofoliu de abonamente Orange va fi sustinuta de o campanie integrata de comunicare. Strategia de comunicare a inclus o campanie de teasing si continua cu promovarea noilor abonamente la TV, in presa scrisa, online, outdoor si in magazinele Orange.

Campania TV este adaptata de agentia Publicis dupa o campanie realizata de Fallon pentru Orange Marea Britanie. Spotul TV a fost filmat in Buenos Aires, iar post-productia a fost realizata in Romania si a vizat in special integrarea in spot a fluturelui, un simbol specific ofertei locale.

In cadrul campaniei de teasing, cu doua zile inainte de lansarea noilor abonamente, trecatorii din Parcul Herastrau si din Parcul Copiilor au avut ocazia sa faca plimbari in baloane cu aer cald, imprimate cu cele trei simboluri. In acelasi timp, figurine gonflabile in forma simbolurilor amintite au fost amplasate in mai multe locuri publice din Bucuresti.

Orange Romania avea 10,354 milioane de utilizatori (n.r. numar SIM-uri active) la jumatatea acestui an, in crestere cu 2,6% fata de prima jumatate a anului trecut si cu 236.000 clienti fata de trimestrul anterior, fara insa sa atinga nivelul de clienti de la sfarsitul lui 2008, cand operatorul avea 10,355 milioane de utilizatori.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

2400 vizualizari

  • +1 (5 voturi)    
    de curiozitate (Vineri, 18 septembrie 2009, 16:28)

    srt [utilizator]

    Orange nu a anuntat si cand vor renunta la mesajele de tip spam cu promotiile lor de doi bani pe care le tot trimit de la o vreme incoace?

    Daca anunta va rog sa publicati.
    Multumesc
    • +2 (2 voturi)    
      Poti sa nu le primesi... (Vineri, 18 septembrie 2009, 17:26)

      eddiep [utilizator] i-a raspuns lui srt

      Nu mai stiu care este numarul, dar e un numar gratuit la care poti trimite un mesaj cu textul "RENUNT" si nu vei mai primi nici un mesaj.

      Am facut asta acum 7 ani, imediat dupa ce mi-am facut primul meu abonament, ca ma disperau astia cu mesaje. Atunci am sunat la relatii clienti si mi-a zis gagica un numar unde sa trimit sms. S-a rezolvat instant.
    • +2 (2 voturi)    
      esti cam curios ... (Vineri, 18 septembrie 2009, 17:33)

      Silviu [anonim] i-a raspuns lui srt

      tot ce trebuie sa faci e sa ceri sa nu ti se mai trimita astfel de mesaje ... si gata ...
  • 0 (0 voturi)    
    animal planet (Vineri, 18 septembrie 2009, 17:15)

    je [anonim]

    ce campanie reusita . Incredibil - nici nu am auzit. Strategie de teasing in baloane cu aer cald :):):) . Incredibil - oare cum i-au angajat pe cei din mkt ?
  • +1 (1 vot)    
    Tipologii de comunicare (Vineri, 18 septembrie 2009, 17:19)

    Dragos [anonim]

    Eu shtiam ca cele 3 tipologii de comunicare sunt de fapt 4 si se numesc Delfin, pantera, paun si bufnita (modelul DISC). Astia de la Orange nu prea shtiu comunicare bine :)
  • -1 (1 vot)    
    Romania un paradox? (Vineri, 18 septembrie 2009, 21:03)

    adrian [anonim]

    operatorii anunta mereu cresteri ... Vodafone cu 10%, Orange cu 10%, Cosmote cu 10%, RDS cu 10% .... unde dragilor ???? penetrarea serviciilor pe piata din Romania a ajuns la cat 120-130%? si unde se va opri ? vom avea 50 mil cartele la 20 mil utilizatori ?????? e bine ca ne fac comunicari periodice cu noi produse precum si cu .... cresterile de mai sus , E CRIZA TOATA LUMEA SCADE NOI CRESTEM ... paradox
  • -1 (1 vot)    
    ce tampenie (Vineri, 18 septembrie 2009, 22:46)

    goe [anonim]

    Daca utilizatorii ar trebui sa se identifice cu anumite necuvantatoare, atunci pentru Romania trebuiau introduse alte animale: cucuveaua, guzganul (cu variantele gri si rozaliu), viermele (cu variantele umflat cu multe oua imposibil de numarat si costeliv fara oua), hiena, sarpele, vaca, porcul, cainele, gaina, pupaza (cu variantele cu ochelari sau cu creasta), capra (animalul nu pozitia), gibonul, urangutanul, gorila si nu in ultimul rand boul (care plateste toate prostiile astea de campanii idioate).


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi