Google schimba radical serviciul DoubleClick si ataca dominatia Yahoo pe piata publicitatii online de tip display

de V.O.     HotNews.ro
Vineri, 18 septembrie 2009, 17:14 Economie | Media & Publicitate

Google a anuntat ca-si extinde serviciile de publicitate pe care le ofera printr-o transformare radicala a serviciului DoubleClick, pe care l-a cumparat anul trecut, potrivit Reuters. DoubleClick va functiona ca bursa de publicitate online integrata in tehnologia si sistemul Google de servicii publicitare pe baza de licitatii - AdWords si AdSense. Prin aceasta masura, Google face un pas mare in eforturile sale de a-si intari prezenta in zona de publicitate online de tip display, noteaza sursa citata.

Potrivit reprezentantilor Google, noul sistem, DoubleClick Ad Exchange, va simplifica mult procesul de cumparare si vanzare de spatiu de publicitate de tip display (bannere, video etc.), permitand unui numar mai mare de clienti de publicitate si de publisheri sa beneficieze de pe urma acestuia.

William Morrison, analist in domeniu citat de Reuters, afirma ca ultimele modificari aduse DoubleClick ar putea face, in timp, din Google principala bursa de publicitate de tip display.

Google a cumparat DoubleClick la inceputul anului trecut, pentru 3 miliarde de dolari, pentru a-si extinde prezenta pe piata publicitatii de tip display, piata dominata de rivalii sai Yahoo! si AOL. Bursele de acest tip permit publisherilor online sa vanda spatiul publicitar ramas disponibil pe siteurile lor clientilor de publicitate care ofera cel mai mare pret.

Reuters il citeaza pe Neil Mohan, vicepresedinte Google, potrivit caruia "ne dorim sa facem publicitatea de tip display cat mai accesibila si deschisa, asa cum este, in prezent, publicitatea prin motoarele de cautare. El afirma ca noua versiune a bursei DoubleClick ofera instrumente ce permite publicitarilor sa-si atinga mai precis publicul-tinta si sa-si monitorizeze mai bine rezultatele.

Aceeasi sursa citeaza evaluari Google potrivit carora peste 405 din spatiul publicitar online ramane nevandut deoarece publisherii nu au instrumente eficiente pentru a vinde acel spatiu.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

423 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi