GroupM: Publicitatea digitala va atinge 65 de miliarde de dolari la nivel global in 2010

de V.O.     HotNews.ro
Marţi, 22 septembrie 2009, 19:31 Economie | Media & Publicitate

Piata globala de publicitate in medii digitale va atinge anul viitor 65 de miliarde de dolari - echivalentul a 14,6% din totalul cheltuielilor globale de publicitate masurate, potrivit celei mai noi prognoze GroupM, divizie ce reuneste operatiunile de media ale grupului de comunicare WPP, citata de Campaign.

Potrivit sursei citate, aceasta inseamna o crestere de 11% in 2010 fata de 2009.

Marius Pahomi trimite, pe blogul sau, la prefata raportului anual GroupM Interaction, publicata pe blogul lui Rob Norman, CEO GroupM Interaction si sintetizeaza principalele tendinte prezentate in raport.

Potrivit Campaign, in SUA GroupM estimeaza ca publicitatea digitala va creste cu 7% in 2010, pana la 24,4 miliarde de dolari (17% din totalul cheltuielilor publicitare, fata de 15,4% in 2009). Sursa  il citeaza pe Rob Norman, potrivit caruia "motoarele de cautare raman in prezent principalul motor al marketingului digital".

Studiul arata ca la nivel global publicitatea de tip display va creste cu 5% anul viitor, pana la 20 de miliarde de dolari, in timp ce publicitatea prin motoarele de cautare va creste cu 12%, pana la 25 de miliarde de dolari.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

296 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Let me google that for you (Marţi, 22 septembrie 2009, 22:10)

    Bill-a [anonim]

    Publicitatea online, din punctul meu de vedere functioneaza cam asa: Intri pe hotnews sa citesti stiri. Observi bannerul de la ING si brusc iti aduci aminte ca vrei sa faci un imprumut sau un card si dai click pe banner. Sau daca vrei o casa, intri pe hotnews si dai click pe bannerul de la Millenium. Daca vrei o masina intri pe hotnews si intra peste tine bannerul de la Hunday etc etc. Publicitatea asta online are mare viitor dupa parerea mea. Cu o singura conditie. Sa dispara motoarele de cautare.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri