Pagina de media: Tinerii s-au uitat la State de Romania, varstnicii la Bingo Metropolis

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 28 septembrie 2009, 18:45 Economie | Media & Publicitate

Pro TV a inregistrat duminica seara audiente mai mari, cu filmul artistic State de Romania, decat Antena 1 cu noul sau program Super Bingo Metropolis, in conditiile in care filmul a inceput cu o ora si jumatate inainte, noteaza Pagina de media.

Filmul State de Romania va continua, pe Pro TV, cu un serial zilnic. Duminica seara, filmul s-a suprapus cu emisiunea Bingo Metropolis in intervalul 22.02-23.06, dupa cum precizeaza sursa citata.

Potrivit Paginii de media:
  • In intervalul mentionat, la Pro TV s-au uitat 946.000 de telespectatori din mediul urban
  • In acelasi interval, la emisiunea realizata de Romica Tociu si Cornel Palade s-au uitat 833.000 de persoane
  • La Pro TV s-au uitat mai mult femei, in timp ce Bingo a fost preferat de barbati
  • Aproape 30% din publicul programului Pro TV are pana in 30 de ani, in timp ce doar 12,6% din publicul emisiunii Antenei 1 s-a incadrat in aceasta categorie de varsta.
  • Antena 1 a stat mai bine la publicul cu bani, 60% dintre telespectatorii Bingo avand venituri mari, fata de 50% in cazul Pro TV.

Citeste mai mult pe Pagina de media


Citeste mai multe despre   























547 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    excelent (Luni, 28 septembrie 2009, 20:01)

    srpc [utilizator]

    rrominii se uita la telenovele cu tigani si la bingo! asa natie, asa situatie.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri