Tensiunile din coalitia de guvernare au fost mai interesante pentru telespectatori decat lansarea emisiunii Rataciti in Panama, locomotiva de toamna a postului Kanal D, noteaza Pagina de Media. Programul a plasat Kanal D, luni seara, pe locul opt in topul audientelor din mediul urban.

Potrivit sursei citate, intre orele 22.00 si 23.30, cand a rulat Rataciti in Panama, lider de audienta a fost Pro TV, urmat de Antena 3, cu Sinteza zilei si de Realitatea TV, inainte de Kanal D situandu-se Nasul de la B1.

Concret, in cifre, la Rataciti in Panama s-au uitat 168.000 de romani din mediul urban (1,4 rating). Comparativ, Pro TV a atras 649.000 de telespectatori, iar Antena 3 - 336.000.

Desi mica in comparatie cu marile televiziuni comerciale, audienta emisiunii prezentate de Andrei Gheorghe este cu mult peste performantele obisnuite ale Kanal D. Inainte de Rataciti in Panama, postul Kanal D avea lunea aproximativ 92.000 de telespectatori in acelasi interval orar. In procente, cresterea este de 83,5%. (Analiza paginademedia.ro a luat in calcul zilele de luni din septembrie).

Pe de alta parte, Kanal D scoate in evidenta datele care favorizeaza Rataciti in Panama. Potrivit unui comunicat al postului, show-ul s-a situat pe locul trei in toata tara si pe locul doi in Bucuresti, fiind in special pe gustul tinerilor si adultilor cu varste intre 15-44 ani.

Varful de audienta a fost atins la ora 22.55, cand aventurile celor 18 concurenti in Panama erau urmarite de 231.000 de telespectatori din mediul urban (1,98 rating), conform analizei Pagina de Media, si de peste 1,2 milioane de telespectatori in toata tara, potrivit datelor Kanal D (2,9 rating).