Grupul Ringier va incerca sa atraga venituri suplimentare din online prin investitii mai mari si prin accent pe platforme de tranzactii, potrivit unei comunicari interne a companiei, citate de Pagina de media. Potrivit acesteia, "pana in 2012, mediile digitale trebuie sa reprezinte 20% din cifra de afaceri".

Pagina de media publica separat si un interviu cu directorul financiar al Ringier, Richard Toth, difuzat in reteaua interna a companiei si in care acesta spune ca nu asteapta semne de redresare inainte de 2011 si explica mai multe masuri recente de reducere a cheltuielilor cu personalul.

In iulie, Marius Hagger, seful operatiunilor Ringier in Romania, declara pentru HotNews.ro ca acest grup intentioneaza sa investeasca in e-commerce sau in zona anunturilor de mica publicitate. Comertul electronic este o directie anuntata de Ringier inca din primavara.

Directiile strategiei comunicate intern de Ringier, potrivit Paginii de media:

  • Schimbarea radicala inseamna in primul rand ca target-ul tanar se informeaza tot mai mult prin intermediul canalelor digitale si tot mai putin prin produse de print. Nu este realist sa credem ca pe viitor isi vor schimba din nou comportamentul, revenind la print, nici ca piata de publicitate va creste din nou la volumul de dinaintea crizei.
  • Dorim sa ne concentram pe marcile noastre cele mai puternice.
  • Dezvoltam in primul rand mediile digitale si obtinem venituri mai mari din segmentul Business to consumer.

Citeste mai mult pe Pagina de media: