Cristian Mihalache va prelua conducerea vanzarilor de publicitate pe posturile TV ale Intact de la 1 ianuarie 2010

de V.O.     HotNews.ro
Marţi, 6 octombrie 2009, 10:47 Economie | Media & Publicitate

Cristian Mihalache, in prezent directorul de Business Development al Intact Media Group, va conduce interimar, incepand din 1 ianuarie 2010, departamentul de vanzari de publicitate aferent posturilor TV ale grupului, potrivit unui comunicat Intact Media.

Potrivit comunicatului, numirea lui Mihalache "face parte din noua strategie a grupului Intact Media Group prin care vanzarile de publicitate TV urmeaza sa fie internalizate" intr-un departament de vanzari care va deveni operational anul viitor.

Comunicatul precizeaza ca toate contractele de publicitate aflate in derulare vor fi administrate in continuare de Clir Media. Regia este condusa de Laurentiu Ionete, care declara recent, pentru Pagina de media, ca "internalizarea vanzarilor va insemna automat despartirea de Ionete, caruia i s-ar parea un regres sa se reintoarca in trustul cu care a fost partener."

UPDATE Laurentiu Ionete a declarat, marti, pentru HotNews.ro ca "este foarte posibil sa continue colaborarea cu Intact. Sunt fondatorul Clir Media si voi incerca sa duc mai departe acest business", cu atat mai mult cu cat regia are un contract in derulare cu Radio Romania.

Potrivit lui Laurentiu Ionete, Clir - unde este actionar minoritar - va incerca sa supravietuiasca, iar actiunile actionarului majoritar (familia Voiculescu - n.r.) cel mai probabil ii vor fi cesionate. "Dar cea mai delicata situatie este cea a oamenilor. Vor putea sa ramana la Clir maxim 10, din circa 40 cati sunt in prezent. Ceilalti - o parte sper sa fie angajati la Intact, altii sa isi gaseasca in piata de publicitate".

Intrebat daca poarta discutii cu un alt grup media, Laurentiu Ionete a refuzat sa comenteze. Daca ar fi sa lucreze cu un alt grup, ar face-o pe cont propriu sau prin Clir Media? "Ambele variante sunt posibile".

El a declarat ca este posibil sa colaboreze cu Intact inclusiv pe zona de publicitate TV, "in proiecte punctuale si/sau consultanta specifica activitatilor de vanzari".

Pe langa posturile TV ale trustului Intact, portofoliul Clir Media mai include posturile Radio Romania, Radio Zu si mai multe periodice.

Comunicatul Intact Media Group
 
Incepand cu data de 01 Ianuarie 2010, Cristian Mihalache, in prezent Director de Business Development al grupului Intact Media, va conduce interimar departamentul de vanzari de publicitate aferent posturilor TV: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV, GSP TV si Antena International .

Numirea lui Cristian Mihalache face parte din noua strategie a grupului INTACT MEDIA GRUP prin care vanzarile de publicitate TV urmeaza sa fie internalizate prin intermediul unui departament de vanzari care va deveni operational incepand cu anul 2010. Pana la finele anului 2009, toate contractele de publicitate aflate in derulare vor fi administrate in continuare de CLIR Media.

Cu o experienţa de peste 15 ani in zona de media şi advertising, din care ultimii şapte ani in presa scrisa (Advertising Sales Director la Evenimentul Zilei şi Capital), Cristian Mihalache este activ in media si publicitate din anul 1993.

A inceput cariera in 1993 la Plus Advertising (acum Lowe & Partners), urmatorul pas fiind acela de Executive Director la Total Media Shop. Paraseste pentru o scurta perioada vanzarile de publicitate in 1995, pentru postul de Marketing Director, Parametru (importator si distribuitor Brenac), de unde revine in publicitate la Focus Publicis, Business Development Manager 95 - 97, iar mai apoi Initiative Media 97-98. A mai activat in perioada 1998-2000 in Monopoly Media (outdoor company) ca Director Executiv, Omega Press Investment - Departamentul de Advertising, in 2000-2001 si Betacons – 2001.

A fost Director de Publicitate la Evenimentul Zilei intre 2001 si 2006 si a coordonat vanzarile de publicitate pentru Capital intre 2006-2008.

A urmat facultatea de Management din cadrul Academiei de Studii Economice si in 2008 a absolvit programului EMBA din cadrul Asebuss.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

943 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    urmeaza prabusirea antenelor si a fam. voiculescu (Marţi, 6 octombrie 2009, 15:55)

    abramburica [anonim]

    Cristian Mihalache "a reusit" peste tot pe unde a activat. Paul Radu poate sa depuna marturie, vai si amar de trustul Intact. La fel a fost si la Ringier...Cat despre "studii" sa avem pardon. Traiasca p.c.r.!
    Banii vin din publicitate platita, nu din demagogie si miscare browniana. Prietenii stie de ce... Hac!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri