Ministerul Turismului organizeaza o noua licitatie pentru o campanie publicitara din ciclul Turist in Romania, dupa cea care, in vara, a esuat din cauza pretului prea mic dorit pentru reclame, scrie Pagina de Media, care calculeaza ca in noua campanie preturile cerute sunt la nivelul pietei.

Despre licitatie a scris si Adevarul.

Potrivit Paginii de media:

  • Ministerul Turismului aloca 400.000 de euro pentru o campanie de promovare a turismului de Craciun in Maramures, derulata in perioada 2-22 decembrie.
  • Posturile TV pe care ar urma sa se desfasoare campania nu sunt nominalizate, dar se vorbeste de primul post generalist, al doilea post generalist si prima statie de stiri. Conform prevederilor din caietul de sarcini, banii ar urma sa fie impartiti intre Pro TV (180.000 de euro), Antena 1 (140.000 euro) si Realitatea TV (80.000 euro).
  • Preturile sunt acum la nivelul pietei, pe alocuri chiar avantajoase pentru televiziuni
  • Licitatia din vara a fost castigata de agentia Best Advertising, dar televiziunile au refuzat sa difuzeze spoturile in conditiile unor preturi sub nivelul pietei.

Citeste mai mult pe Pagina de media