Comisia de evaluare din cadrul licitatiei pentru realizarea brandului de turism al Romaniei a deschis, luni, ofertele depuse de cele trei asocieri de companii calificate dupa prima etapa a licitatiei. Dintre cei trei concurenti, Asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres are oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere financiar: 894.970 euro, fara TVA.

Pe locul doi in ceea ce priveste criteriul pret se afla asocierea TBWA Bucuresti SRL - SC GFK Romania SRL cu 993.740 euro, urmata de asocierea Saffron Brand Consultants SA - Brandient Consult SRL - Acacia Avenue Limited cu 1.615.299 euro. Pe langa oferta financiara, a fost facut public si numarul de pagini al ofertei tehnice. Astfel, in cazul concurentului cu pretul cel mai mic, oferta tehnica se intinde pe 80 de pagini, in cazul celui de-al doilea pe 87 de pagini, iar cel de-al treilea are o oferta de 32 de pagini.

In zilele urmatoare, Comisia de evaluare va analiza ofertele tehnice depuse, pentru a verifica daca sunt in conformitate cu caietul de sarcini. Dintre ofertele declarate admisibile, castigatoare va fi desemnata oferta cu cea mai mica valoare, conform criteriului de atribuire, adica pretul cel mai scazut.

In urma deschiderii ofertelor, s-a constatat ca toate cele trei companii au depus oferta tehnica si au prezentat scrisoarea de garantie in cuantumul solicitat de Ministerul Turismului, respectiv de 40.000 euro.