Grupul Realitatea-Catavencu si regia de vanzari DBV Media House au agreat de comun acord sa inceteze colaborarea incepand cu 1 ianuarie 2010, potrivit unei informari a grupului, remisa luni HotNews.ro. Documentul precizeaza ca incepand de anul viitor spatiul de publicitate pe toate produsele Grupului Realitatea-Catavencu va fi administrat de un departament intern, special creat in acest sens. Luni, Reporter Virtual afirma ca Florin Alexandrescu "a semnat cu Realitatea-Catavencu" pentru a coordona vanzarile de publicitate ale grupului. Florin Alexandrescu si reprezentantii de comunicare ai Realitatea, contactati luni de HotNews.ro, au refuzat sa comenteze pe aceasta tema.

Florin Alexandrescu, fost director operational in cadrul MediaPro, declarase saptamana trecuta pentru Pagina de media ca poarta negocieri cu trustul Realitatea-Catavencu.

Comunicatul Realitatea-Catavencu

GRUPUL REALITATEA-CATAVENCU INCHEIE COLABORAREA CU DBV MEDIA HOUSE

Grupul Realitatea-Catavencu si regia de vanzari DBV Media House au agreat de comun acord incetarea colaborarii incepand cu data de 1 ianuarie 2010.

DBV Media House administreaza in acest moment in exclusivitate spatiul de publicitate al Realitatea TV, Romantica si Telesport.

Regia condusa de Brindusa Vlanga este cea care a gestionat vanzarea spatiului de publicitate al Realitatea TV inca din 2005, intr-o perioada de provocari majore care a culminat cu pozitionarea statiei pe locul trei in topul televiziunilor din Romania.

"Le multumesc celor de la DBV Mediahouse pentru acesti 4 ani de eforturi comune. Realitatea TV si-a marit market share-ul din piata de publicitate de peste 4 ori in aceasta perioada, acest lucru datorindu-se in buna masura profesionalismului si eforturilor celor de la DBV, pe fondul cresterii spectaculoase a performantei de audienta a statiei", spune Sorin Enache, Director General Grup Realitatea-Catavencu.

"A fost o adevarata provocare inceperea colaborarii cu Realitatea TV, atunci cand nu multi clienti si agentii erau dispusi sa investeasca in canale de nisa. In timp, Realitatea TV a devenit parte din planurile de publicitate a cel putin 250 de clienti, iar colaborarea dintre regie si statie a fost una foarte eficienta. As vrea sa le multumesc tuturor celor care au sustinut in toti acesti ani colaborarea noastra, a fost o perioada foarte frumoasa si ii asigur de tot sprijinul meu si al colegilor mei in viitor, dorindu-le succes." - Brindusa Vlanga, Director General DBV Media House.

Infiintata in 2002, DBV Media House este membru EGTA (Asociatia Regiilor de Publicitate pentru Radio si Televiziune din Europa).

Incepand de anul viitor, spatiul de publicitate pe toate produsele Grupului Realitatea-Catavencu va fi administrat de un departament intern special creat pentru aceasta."

UPDATE Grupul Realitatea Catavencu anunta, intr-un alt comunicat de presa remis luni seara HotNews.ro, ca Florin Alexandrescu va fi noul director de vanzari al Grupului, care isi internalizeaza vanzarile de publicitate sub umbrela unei companii specializate detinute de grup.

Comunicatul Realitatea-Catavencu

GRUPUL REALITATEA-CATAVENCU INTERNALIZEAZA VANZARILE DE PUBLICITATE

Incepand de la 1 noiembrie 2009, Grupul Realitatea-Catavencu internalizeaza vanzarile de publicitate sub umbrela unei companii specializate, detinute de Grup. Aceasta va integra treptat toate produsele existente pe tv, print, radio, online si digital signage, urmand sa ofere partenerilor sai un pachet complet de medii de comunicare. Pana la sfarsitul anului, vanzarile pe 2009 pentru Realitatea TV, Telesport si Romantica vor fi gestionate in continuare de agentia DBV Media House. Noul director de vanzari al Grupului va fi Florin Alexandrescu.

Publicitatea online de pe site-urile grupului, precum si a celor partenere, aflate deja sub contract de regie, va fi administrata in continuare de F5 X-Media, din cadrul diviziei F5, structura new media Realitatea-Catavencu. Pachetele la nivel de grup vor fi coordonate prin departamentul condus de Florin Alexandrescu.

Fost director vanzari Nova TV in Cehia si sales strategist pentru Cehia, Romania si Slovacia al Central European Media Enterprises - cel mai mare grup de media din Europa Centrala, Alexandrescu a coordonat pana de curand activitatea operationala a tuturor diviziilor MediaPro si strategia de marketing si vanzari a grupului. Florin Alexandrescu a fost pana in 2000 research coordinator in cadrul departamentului de cercetare al ProTV, ca mai apoi sa treaca la departamentul de vanzari, fiind pe rand sales executive si sales manager Pro TV intre 2001 si 2006.

"Pentru mine e o intorcere in timp, la cifrele de buget ale inceputului de deceniu. Majoritatea produselor grupului au potential de crestere, iar cea mai mare provocare este construirea unei echipe de vanzari competitive, care sa castige in timp recunoasterea comunitatii media din Romania", spune Florin Alexandrescu.

Grupul Realitatea-Catavencu include in acest moment operatiuni media pe TV (Realitatea TV, Romantica, The Money Channel, Telesport), print (Academia Catavencu, Cotidianul, Business Standard, Money Express, Idei in Dialog, Tabu, B24FUN, Bucataria pentru Toti, Aventuri la Pescuit), radio (Guerrilla, Realitatea FM, Gold FM), online (compania new media F5) si digital signage (Monopoly).