Mark Walton, fost sef de creatie la JWT pentru Praga si Bucuresti si actualul presedinte Brici Entertainment, agentie care a anuntat saptamana aceasta ca "ataca" piata de publicitate din Romania, afirma intr-un scurt interviu ca "am observat ca exista multi clienti extraordinari in Romania, dar care duc lipsa de insight-uri strategice si abilitate creativa din partea agentiilor cu care au lucrat pana in prezent". "Clientilor le sunt oferite solutii mediocre pe post de publicitate", crede el, spunand ca "vrem sa schimbam aceasta stare de fapt".

Potrivit lui Mark Walton:

  • Ceea ce ne diferentiaza pe noi este capacitatea noastra de a pastra lucrurile simple.
  • Nu ne intereseaza sa ne invingem concurenta. Noi vrem sa gasim solutia potrivita pentru problema de business si pentru nevoile clientului.
  • Pentru a ajunge sus, acolo unde conteaza si este greu sa te mentii este esential sa fii deschis spre orice tip de idee noua si orice inovatie tehnologica.
  • Spre deosebire de multinationalele de aici, noi credem cu tarie in exportarea ideilor noastre si nu in importarea lor doar cu scopul de a fi traduse.

Citeste interviul intregral pe webPR.ro