Pe scurt: achizitii, inovatii si parteneriate in presa lumii

de V.O.     HotNews.ro
Miercuri, 14 octombrie 2009, 20:16 Economie | Media & Publicitate

Bloomberg a anuntat ca va achizitiona publicatia BusinessWeek. Germanii anunta doua inovatii - o carte pentru copii, in format electronic, respectiv "primul ziar personalizat din Europa". Financial Times se asociaza cu CNBC intr-un proiect multimedia, iar YouTube lanseaza o platforma publicitara bazata pe licitatii.

  • Bloomberg va cumpara publicatia BusinessWeek de la McGraw-Hill, oferind pentru aceasta intre 2 si 5 milioane de dolari, potrivit Reuters. Anuntul vine dupa mai multe runde de negocieri intre McGraw-Hill, care a anuntat in urma cu cateva luni ca vinde publicatia, si diverse fonduri de investitii si publisheri, Bloomberg fiind considerat favorit. Norman Peralstine de la Bloomberg va deveni presedintele BusinessWeek. Tranzactia urmeaza sa se incheie pana la sfarsitul anului, potrivit sursei citate.
  • O editura germana, Vielflieger Verlag, autointitulata cea mai mica editura din lume, va lansa luna viitoare, in format digital, un volum pentru copii cu imagini prezentand o girafa in Africa de Sud, potrivit Reuters. Detinatorul editurii, Felix Busse, spera ca astfel va atinge o audienta globala si ca, desi "o carte reala este mai frumoasa cand e tinuta in maini de un copil, cartile in format electronic au si ele un viitor", urmatoarea generatie imbratisand de la bun inceput mediile electronice.
  • Tot in Germania, doi antreprenori au prezentat ceea ce ei descriu primul "ziar personalizat" din Europa, intitulat "niiu", potrivit AFP. Este vorba despre un ziar este conceput pe baza intereselor fiecarui individ, indiferent de subiect, si distribuit la domiciliu in fiecare zi, la prima ora. Articolele sunt adunate din mai multe publicatii germane mari, dar si din titluri internationale, bloguri si alte surse online. Ziarul este adresat in principal studentilor. Prima editie ar urma sa apara in data de 16 noiembrie.
  • Financial Times si CNBC au incheiat un parteneriat prin care vor lansa o serie de suplimente in publicatia economica si in versiunile lor online, sustinute de o emisiune TV ce va rula pe CNBC, informeaza Brand Republic. Suplimentele, intitulate "Viitorul finantelor", au drept scop sa ofere indrumari ale specialistilor in urma "celei mai mari crize financiare pentru capitalismul global".
  • Youtube a lansat o noua platforma publicitara bazata pe licitatii, menita sa atraga noi clienti de publicitate catre portalul video, potrivit MediaWeek. Serviciul va folosi platforma AdWords si, asemenea linkurilor sponsorizate Google, clientii de publicitate vor plati doar cand un utilizator da click pe reclama. Sistemul este disponibil pentru clientii AdWords din Marea Britanie, Franta, Italia, Germania, Spania si Olanda, potrivit sursei citate.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

219 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri