Pagina de media: Publicitate de criza - product placement si in comunicatele de presa

de V.O.     HotNews.ro
Marţi, 20 octombrie 2009, 15:17 Economie | Media & Publicitate

Intr-un comunicat Pro TV, vedeta Iulia Vantur lauda performantele unei masini, observa Pagina de media, afirmand ca publicitatea prin plasarea de produse (product placement) "a iesit din spatiul audiovizual in comunicatele de presa".

Sursa o citeaza pe Maria Apostol, PR Manager Pro TV, potrivit careia nu exista un contract intre Pro TV si compania auto mentionata in comunicatul respectiv, ci intre Iulia Vantur si companie, iar Pro TV a decis sa o sprijine cu aceasta comunicare "pentru ca noi suntem responsabili de comunicarea si imaginea Iuliei".

Pagina de media scrie ca pretextul comunicatului este o "pseudostire", iar comunicatul "este, de fapt, un mesaj publicitar".

Citeste mai mult pe Pagina de media


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

459 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri