Pe scurt: Contul media Chevron Romania la MEC, campanie noua Leo Burnett, prima campanie globala a HTC si premii pentru IMM-uri la Gandul

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 26 octombrie 2009, 20:36 Economie | Media & Publicitate

Contul Chevron Romania va fi administrat de Mediaedge:CIA. Leo Burnett desfasoara o campanie cu o componenta online importanta pentru Herbal Essences. Initiative anunta ca peste 1000 de cititori din 30 de tari au descarcat intr-o saptamana ultima editie a studiului Media Fact Book. Gandul lanseaza o campanie cu premii pe tema IMM-urilor de succes. Iar HTC lanseaza prima sa campanie globala de publicitate.

  • Mediaedge:cia Romania va administra contul de media al Chevron Romania, scrie Marius Pahomi pe blogul sau. MEC Romania va oferi clientului consultanta specializata si servicii integrate de comunicare si implementare media. La sfarsitul lui octombrie, agentia deruleaza campania de lansare Havoline with Deposit Shield.
  • Producatorul global de smartphone-uri HTC Corporation a anuntat lansarea primei campanii globale de publicitate pentru HTC, bazata pe noua sa pozitionare de brand, Quietly brilliant. Campania va fi lansata in 20 de tari sub sloganul "You don't need to get a phone, You need a phone that gets you".
  • Leo Burnett Group si Procter&Gamble au lansat la mijlocul acestei luni o campanie pentru brandul Herbal Essences, campanie intitulata House of Fun si construita in jurul siteului www.herbalessences.ro. Comunicarea online este semnata de iLeo si este sustinuta offline prin machete pentru print, executii OOH, insert grafic pe TV, materiale la punctele de vanzare si o campanie de sampling in camine si universitati.
  • Editia 2009 a studiului Media Fact Book, realizat anual de Initiative Romania si disponibil pentru prima data, anul acesta, publicului larg in format digital, a atras peste 1000 de cititori in prima saptamana de la lansare, potrivit unui comunicat de presa. Acesta, citand date Google Analytics, precizeaza ca documentul a fost descarcat de cititori din 30 de tari si din 24 de orase romanesti.
  • Cotidianul Gandul desfasoara incepand de luni, timp de patru saptamani, o campanie cu premii adresata celor care au inceput o afacere pe cont propriu, campanie intitulata "Fabrica de Idei", scrie Mediafax. Sursa precizeaza ca aceasta campanie, in care vor fi prezentate povestile a 20 de IMM-uri, vine in continuarea altora desfasurate de ziarul mentionat, precum "Nascut in Romania", "Gandul iti spune povesti de succes" si "Eroi printre noi".


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

471 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă