Associated Newspapers ia in considerare inchiderea London Lite. Wall Street Journal modifica editia sa europeana, iar in SUA se numara printre putinele ziare care au inregistrat cresteri de tiraj in ultimul an. Publicis anunta venituri in scadere in trimestrul al treilea, dar se asteapta la mai bine in ultimele luni ale anului. Saatchi&Saatchi anunta castigarea a doua premii Cresta. Iar la Bucuresti agentia Starcom si Avon apeleaza la design urban intr-o campanie pentru un parfum.

  • Grupul de presa Associated Newspapers a anuntat ca ar putea inchide publicatia gratuita London Lite, distribuita in capitala britanica, dupa ce se va consulta cu angajatii acestui ziar, informeaza Brand Republic. Potrivit sursei citate, inchiderea London Lite a fost luata in discutie dupa ce principalul ziar concurent, thelondonpaper, a fost inchis in septembrie de grupul News International si dupa ce cotidianul Evening Standard a inceput sa fie distribuit gratuit in urma cu doua saptamani, marindu-si tirajul la 600.000 de exemplare, cu 200.000 mai mult decat London Lite.
  • Wall Street Journal intentioneaza sa-si improspateze editia europeana incepand de luna viitoare, urmand sa mareasca spatiul dedicat analizelor si comentariilor, sa schimbe designul primei pagini si sa lanseze o serie de dosare speciale pe teme legate de mediul european de afaceri, scrie MediaWeek. Masurile vor fi completate cu o oferta mai puternica de continut online.
  • Pe piata americana, potrivit Brand Republic, Wall Steet Journal se numara printre putinele ziare care a inregistrat o crestere de tiraj in ultimul an (+0,6%), alaturi de Denver Post si Seattle Times, care au inregistrat cresteri in urma inchiderii concurentilor lor directi, Rocky Mountain News si Seattle Post Intelligencer. Cel mai afectat ziar, din punct de vedere al tirajului, a fost San Francisco Chronicle, care a inregistrat o scadere de 25,8%.
  • Grupul international de publicitate Publicis a inregistrat in trimestrul al treilea venituri de 1,047 miliarde de euro, mai mici cu 5,3% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, informeaza Reuters. Sursa il citeaza pe Maurice Levy, CEO Publicis, potrivit caruia grupul se asteapta ca ultimul trimestru sa fie mai bun decat cel precedent, atat pentru Publicis, cat si pentru intreaga piata de publicitate. Wall Street Journal il citeaza, de asemenea, pe Levy spunand ca se asteapta ca Publicis sa inregistreze o crestere a veniturilor incepand cu mijlocul anului viitor, cand ZenithOptimedia se asteapta la o crestere de 0,5% a pietei globale de publicitate.
  • Saatchi&Saatchi a anuntat ca o campanie dezvoltata de Saatchi&Saatchi Bucuresti si Saatchi&Saatchi Frankfurt pentru Sony Ericsson, Soundproof City, a castigat doua premii la Cresta International Advertising Awards, premii acordate luni, la New York.
  • Iar pe plan local, agentia Starcom si Avon Cosmetics desfasoara, de saptamana trecuta, o campanie pentru parfumul "In Bloom by Reese Whiterspoon", prin care in Bucuresti au fost amplasate 10 lucrari realizate de designerii Carmen Secareanu si David Sandu, prin care se urmareste infrumusetarea peisajului urban.