WPP este optimist in privinta evolutiei pietei de publicitate, actiunile companiei cresc cu 5%

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 30 octombrie 2009, 18:50 Economie | Media & Publicitate

WPP Plc (WPP.L), cel mai mare grup de comunicare din lume, afirma ca declinul bugetelor pentru publicitate a inceput sa se tempereze, pe fondul cresterii gradului de incredere in randul marilor corporatii, anunta Reuters, care precizeaza ca actiunile companiei au crescut cu peste 5% in sedinta de vineri.

WPP, care detine Ogilvy & Mather si Hill & Knowlton, afirma insa ca increderea corporatiilor este inca fragila si nu se concretizeaza deocamdata intr-o majorare a cheltuielilor, dar adauga ca programul de reducere a costurilor cu personalul va permite o majorare a profiturilor in 2010.

Profitul companiei a scazut cu 8,7% in trimestrul III (cifra mai buna decat estimarile analistilor, care previzionau -9,1%) comparativ cu reducerea de 10,5% din trimestrul II.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

174 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    So? (Vineri, 30 octombrie 2009, 19:52)

    General manager cu bacalaureat [anonim]

    Who cares?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi