“Power to you”, noua identitate de brand a Vodafone

de M.C.     HotNews.ro
Joi, 5 noiembrie 2009, 17:38 Economie | Media & Publicitate

Compania Vodafone a lansat joi in Romania noua pozitionare globala de brand, “Power to you”, impreuna cu noi servicii de Internet pe telefonul mobil, se arata intr-un comunicat de presa. Vodafone ofera o noua versiune internet pe mobil, care integreaza browser-ul dedicat Opera Mini si acces mai usor la email, pe mai multe tipuri de telefoane.

Vodafone s-a repozitionat din punct de vedere al brandingului, trecind de la sloganul “Traieste fiecare clipa” la unul care incearca sa puna accentul pe optiunile clientului: “Power to you”. “Serviciile noastre depasesc granitele ‘biroului’ si sunt disponibile oricarui consumator, la preturi accesibile si aproape de pe orice telefon”, spune Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.

De astazi, au fost lansate noi servicii care ofera o calitate superioara de utilizare a Internetului, de acces la email sau la comunitatile sociale online preferate - precum facebook, twitter, hi5 - direct pe telefonul mobil.

Pentru a se usura accesul la aceste servicii a fost creat serviciul ‘Vodafone Internet pe mobil’, care integreaza browser-ul Opera Mini si este disponibil pe un portofoliu extins de telefoane. “Acum, clientii nostri, atat abonatii, cat si utilizatorii Cartelei Vodafone, pot sa intre in conturile lor de Yahoo, Gmail sau Hotmail la fel de usor ca si de pe computer, oriunde si oricand, pentru 1,99 Euro / luna”, a anuntat Karsten Wildberger, Chief Commercial Officer Consumer Unit Vodafone Romania.

Cu Vodafone Internet pe mobil, utilizatorii au acces la Internet de pe orice telefon care este dotat cu un browser de Internet, Vodafone avand in retea peste 1.000 de astfel de modele. In plus, cu ajutorul browser-ului Opera Mini, clientii pot accesa orice site, contul de mail si comunitatile online favorite de pe mai mult de 130 de modele de telefoane, anunta compania.

Pachetul Vodafone Email pe mobil ofera 25 MB trafic inclus pentru acces la email si internet, precum si trafic nelimitat in portalul Vodafone live!. Pentru a instala noul browser dedicat Opera Mini pe telefonul mobil, clientii Vodafone trebuie sa trimita un SMS la 8877, cu textul “Opera”.

Vodafone a lansat totodata o noua versiune a ghidului interactiv al Serviciului de Relatii cu Clientii, *222, prin intermediul caruia clientii isi pot activa sau dezactiva servicii precum Internet pe mobil, roaming, Vodafone Passport, MMS, tonuri de asteptare sau diverse extraoptiuni cum ar fi cea de apeluri internationale. In plus, clientii pot confirma sau amana plata facturii si pot rezolva singuri, printr-un meniu special de urgente, solicitari precum blocarea sau deblocarea cartelei SIM, aflarea codului PUK.

Clipul "Power to you":



Citeste mai multe despre   






















3247 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Aceasi Marie dar cu alta palarie (Joi, 5 noiembrie 2009, 18:34)

    client Vodafone [anonim]

    Ar face orice numai sa isi pastreze o pozitie pe piata. Sunt client al mai multo retele dar atatea schimbari debusoleaza clientul, uneori.
  • 0 (0 voturi)    
    "noua identitate de brand"??? (Joi, 5 noiembrie 2009, 19:50)

    client nu prea entuziast [anonim]

    singurul element de identificare al vodafone-ului il reprezinta factura, care cuprinde niste servicii limitate si niste preturi cam mari. din oaresicare motive, deja aproape toti cunoscutii mei au telefoane in alte retele. iar vodafone continua sa ofere o tona de minute in retea si foarte putine nationale. si sa nu te puna gaia sa ai nevoie sa "consulti un operator" - e nevoie de o adevarata strategie de evitare a capcanelor pentru ca bietii operatori sunt foarte bine ascunsi in multimea de "formati 1, formati 2...". a, am avut o data parte de multe apeluri din partea lor :D - era o tanti care incerca sa ma convinga sa ma reangajez pentru o perioada de doi ani, dandu-mi o oferta mai avantajoasa de minute. chestie pe care ei o numesc probabil "fidelizare". daca intr-adevar si-ar dori o noua imagine, ar trebui sa-si dea seama ca un client fidel (cred ca am vreo 6 ani in retea) nu trebuie fortat sa se reangajeze pe 2 ani, ci trebuie rasplatit, caz in care va ramane de buna voie client. dar deh, e greu cu marketingul asta. mai bine bagam o rebranduire gaunoasa, ca-i la moda. sau, in cazul lor, "brand" o fi insemnand stigmat.
    mai bine ar opta pentru un pic de discretie si poate ar deveni mai simpatici asa.
  • 0 (0 voturi)    
    branduri... (Vineri, 6 noiembrie 2009, 2:06)

    busymind [anonim]

    Pe mine chiar nu ma intereseaza cate branduri isi face firma din contra. Incepand de la hartia scumpa pe care este imprimata factura pana la toate campaniile de "promovare" se regasesc in acea factura pe hartie scumpa. Dar bag seama ca un asemenea aspect nu intereseaza pe nimeni. Platiti si iar platiti.
    Un ne-detinator de celular.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri