Internetics 2009: FourHooks a fost desemnata Agentia anului. Trofeul de webvertiserul anului a revenit companiei Orange Romania

de A.N.     HotNews.ro
Sâmbătă, 14 noiembrie 2009, 11:21 Economie | Media & Publicitate

Editia din 2009 a Internetics si-a desemnat castigatorii. Trofeul pentru agentia anului a revenit agentiei FourHooks, in timp ce Orange Romania a primit premiul de webvertiserul anului.

Premiile Internetics 2009:


Agentia anului: FourHooks.
 
Webvertiserul anului: Orange Romania (Premiul a fost oferit de Consiliul Director al IAB Romania, iar companiile nominalizate au fost: Avon Cosmetics, LG Electronics, BCR si Vodafone Romania).
 

  • Categoria Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare: Lucrarea Metropotam Interbelic – microsite, autor: FourHooks, client: SAB Miller. Nu s-au acordat medaliile de argint si bronz.

Trofeul Internetics a fost acordat la urmatoarele sectiuni:

Mancare si bautura

Castigator: Metropotam Interbelic, autor: FourHooks, client: SAB Miller;


Publicatii si media

Castigator: Discovery Metropotam, autor: FourHooks client: Discovery Network;

Servicii publice

Castigatori: Digital Zoo, autor: My Web Interactive, client: UPC;
Ioanid.com – Gradinita Ioanid, autor: Kinecto, client: Gradinita Ioanid;
 

  • Categoria Best Use of,  trofeele Internetics obtinute pe sectiuni sunt:

Best use of Advertising Games

Castigator: Lumea fara zero, autor: WebStyler, client: Coca-Cola;
 

  • Categoria Campanii Interactive, au fost acordate doua trofee de argint: 
  1. Lumea fara zero, autor Webstyler, client: Coca-Cola.
  2. Coșul zilnic  campanie, autor: Interactions, client: Mega Image.

Juriul nu a acordat aur sau bronz.


Trofeele Internetics pe sectiuni sunt:

Mancare și bautura

Castigatori:
Metropotam Interbelic, autor: FourHooks, client: SAB Miller;
Lumea fara zero, autor: WebStyler, client: Coca-Cola;


Retail si comert electronic

Castigator:
Cosul zilnic – campanie, autor: Interactions, client: Mega Image;
 

Juriul a acordat si doua premii speciale:

Best Use of Technology Castigator: Squish.ro, autor: Senior Interactive, client: Wrigley Balkan East;

Premiul special pentru neconventional

Internet – Medium of all media, autor: Braincap – Ruxandra Dumitru, client: Braincap;
 
Aceste premii nu au contat in competitia pentru agentia anului.
 

Premiile oferite de juriul bloggerilor care au jurizat in categoria Best Use Of  sunt:

Best Use of Viral Video:

Castigator:
Interviu Adi Despot – reloaded, autor: Metromind, client: Artmark


Best Use of Advertising Games

Castigator:
Seiful.ro, autor: MediaPro Interactive Games, client: Apropo.ro


Best Use of Banners

Castigatori:
Anim’Est 2009, autor: Ogilvy Group, client: IBM;
Canicula face bine la reduceri, autor: Initiative Media, client: Orange Romania.


Vezi aici lista bcompleta a nominalizatilor si a castigatorilor.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

590 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri