Jurnalul National a reclamat din nou la CNA trustul Adevarul Holding pentru promovarea cotidianului Adevarul drept "ziarul quality numarul 1 din Romania". Este a treia sesizare de acest fel trimisa forului de Jurnalul, anul acesta. Publicatia invoca ultimele datele de audienta ale SNA, potrivit carora are mai multi cititori decat Adevarul. In replica, reprezentantii Adevarul Holding sustin ca spotul face referire la numarul de ziare vandute, livrat de BRAT, si nu la numarul de cititori. Potrivit concluziilor CNA, reclamatia Jurnalului este nefondata.

"In conformitate cu ultimele date de audienta ale SNA, din octombrie 2009, Jurnalul National are 698.000 de cititori pe editie, iar Adevarul are 517.000 de cititori pe editie. In aceste conditii, enuntul promovat de reclama nu poate fi conform cu realitatea", se arata in reclamatia inaintata CNA de Jurnalul National.

Reprezentantii Adevarul Holding au precizat in sedinta de marti a CNA ca spotul care promoveaza ziarul Adevarul face referire la numarul de ziare vandute, care, potrivit ultimelor date BRAT din iunie 2009, a fost de 126.176 pentru Adevarul si de 64.979 in cazul Jurnalului National. De altfel, au adaugat ei, datele BRAT sunt singurele luate in calcul "cand vorbesti de topuri".

CNA a concluzionat ca reclamatia Jurnalului National nu se sustine.