Pe scurt: BusinessWeek si Associated Press recurg la disponibilizari, Burda investeste in Xing.com

de V.O.     HotNews.ro
Miercuri, 18 noiembrie 2009, 17:28 Economie | Media & Publicitate

Circa 100 de angajati ai BusinessWeek ar urma sa fie disponibilizati, pe masura ce Bloomberg finalizeaza procesul de preluare a acestei publicatii. Agentia Associated Press recurge, la randul sau, la disponibilizari ca parte a planului sau de reducere a cheltuielilor salariale cu 10% anul acesta. Iar grupul german Burda investeste in reteaua sociala cu profil de business Xing.com.

  • BusinessWeek ar urma sa renunte la circa 100 de angajati (25% din total), potrivit unor surse la curent cu masurile luate de Bloomberg pentru finalizarea preluarii acestei publicatii, informeaza Wall Street Journal. Bloomberg  a anuntat luna trecuta ca va prelua BusinessWeek, acord ce ar urma sa se incheie la 1 decembrie a.c. Saptamana aceasta, la conducerea publicatiei a fost numit Josh Tyrangiel, care pana acum a condus Time.com.
  • Associated Press a recurs, saptamana aceasta, la o serie de disponibilizari, conform unul plan anual de reducere a cheltuielilor salariale cu 10%, informeaza agentia. Aceasta il citeaza pe purtatorul de cuvant al AP, Paul Colford, care nu a precizat cati angajati au fost sau urmeaza sa fie disponibilizati, dar care a precizat ca AP este interesata in continuare sa faca noi angajari, pentru anumite pozitii. Agentia mentioneaza ca se asteapta la o scadere a veniturilor cu 6% anul acesta, pana la circa 700 milioane de dolari.
  • Grupul german de media Burda achizitioneaza 25.1% in reteaua sociala cu profil de business Xing.com, pentru 48,29 milioane de euro, devenind astfel detinatoarea celui mai mare pachet de actiuni Xing, anunta The Guardian. Preluarea are loc prin intermediul diviziei Burda Digital si vizeaza 1,32 milioane de actiuni la pretul de 36,5 euro/actiune, valoarea Xing fiind astfel evaluata la circa 193 milioane de euro. Xing este un concurent al LinkedIn care se concentreaza pe pietele de limba germana si franceza, avand 600.000 de abonati premium (care platesc cel putin 4,95 euro lunar) la sfarsitul primului trimestru al acestui an, potrivit sursei citate.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

154 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă