"Imi place sa cred ca are o mare parte din umorul pe care noi il avem", spune Serban Huidu, intr-un interviu acordat Paginii de media, despre seria de reclame pentru Digi, unde cei doi Carcotasi apar in prim plan. Este vorba de sapte spoturi cu care vedetele Prima TV au intrat si pe alte televiziuni, in pauzele publicitare.

Reclamele au fost concepute si produse de echipa de la Hodoronc-Tronc, compania lui Serban Huidu, care a fost si producator general. Contributia lui Mihai Gainusa a fost la nivelul "jocului actoricesc". "Eu m-am implicat mai mult ca interpret", spune Gainusa pentru sursa citata.

Cateva idei, pe scurt:

Serban Huidu:

  • Este cea mai mare campanie facuta de noi. (...) Nu ne-a ajutat niciun shop de creatie si nici vreo alta casa de productie. E facuta in-house cu totul.
  • Campania ne reprezinta. Imi place sa cred ca are o mare parte din umorul pe care noi il avem. E destul de concisa pentru cate mesaje ar trebui sa transmita.
  • Am studiat produsele, am vazut cam despre ce e vorba si am venit cu 10 variante de spoturi dintre care au fost alese sapte. Cand am venit noi ni s-a spus ca lucrau intens cu doua agentii; n-as putea sa va spun care sunt si cine ar trebui sa ne injure ca le-am luat contractul cu DIGI.

Mihai Gainusa:

  • Isi asociaza imaginea cu un alt brand sa zicem cat de cat inteligent, acum fara sa ne laudam. Plaja noastra de audienta este formata in majoritate din oameni sa zicem de la 19 ani la 49 de ani, care au un venit mediu si inteligenta mai mult decat medie.
  • Nu ca as fi avut cine stie ce imagine, nu sunt Raduleasca masculina, dar, pana acum, n-am facut reclame in chiloti rosii pe panouri.
  • Pentru mine a fost o joaca, de fapt, o joaca a fost toata cariera mea de la Prima TV. Aparitia pe micul ecran a fost o joaca.

Interviurile pe larg cu Huidu si Gainusa la paginademedia.ro.