Basescu merge la Realitatea TV pentru prima data de la inceputul campaniei electorale, joi de la ora 20.00

de V.O.     HotNews.ro
Joi, 26 noiembrie 2009, 14:46 Economie | Media & Publicitate

Pentru prima data de la inceputul campaniei electorale, Traian Basescu va fi prezent, joi seara, in studiul Realitatii TV, anunta postul de televiziune. Traian Basescu este invitatul lui Razvan Dumitrescu la emisiunea Realitatea Zilei, incepand cu ora 20.00. Miercuri seara, la Realitatea TV a fost prezent Mircea Geoana.

Comunicatul Realitatea TV

Traian Basescu vine astazi la Realitatea Zilei, de la ora 20:00

Cu zece zile inaintea celui de-al doilea tur al alegerilor pentru presedintia Romaniei, Traian Basescu  vine la Realitatea TV.

Actualul sef al statului este invitatul lui Razvan Dumitrescu la emisiunea Realitatea Zilei, astazi, incepand cu ora 20:00. Traian Basescu vine pentru prima oara in studiourile televiziunii de stiri de la inceputul acestei campanii electorale.

Dezabterea de astazi vine la o zi dupa ce Mircea Geoana, celalalt candidat ramas in cursa pentru cea mai inalta functie in stat, a fost invitat la aceeasi emisiune.

Realitatea Zilei, emisiunea care pune punctul pe zi, este difuzata in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 18:50 si este moderata de Razvan Dumitrescu.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

4057 vizualizari

  • +15 (21 voturi)    
    S-a tampit? (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:00)

    ictin [anonim]

    Acum ma intreb s-a tampit Basescu? Ce ar putea cauta la emisiunea aia de 2 bani moderata de tonomatul dumitrescu? Oricum emisiunea asta si cu ora de foc la realitatea invita si membrii PDL ca sa aiba sac de box in care sa dea, si de obicei nu sunt lasati sa vorbeasca daca au ceva de spus. Nu prea il vad pe Basescu stand cuminte in colt in timp ce dumitrescu il injura.
    • +24 (26 voturi)    
      ... (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:11)

      kamy [anonim] i-a raspuns lui ictin

      Tocmai de asta trebuia sa fie prezent si pana acuma la ei in emisiune... Eu am avut impresia ca toti cei de la PDL care au fost pe acolo nu s-au dus destul de pregatiti sau nu au avut destul tupeu sa se impuna. In schimb Florin Calinescu ieri s-a dus la Antena 3 si a zis vreo 2 lucruri pe fata si nu i-a lasat sa-i inchida gura. Nu cred ca o sa mai fie invitat zilele astea. Sa nu te gandesti tu ca un ziarist, oricine ar fi el si pe oricine ar avea in spate ar indrazni sa injure un presedinte in functie sau sa nu il lase sa vorbeasca. Si Basescu are puterea sa se impuna in fata lor.
      • 0 (0 voturi)    
        ce (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:23)

        Woody [anonim] i-a raspuns lui kamy

        Ce a zis calinescu? Sunt curios. Ai vreun link?
    • +5 (7 voturi)    
      Nu s-a tampit deloc... (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:50)

      ShoboLingoZauR [utilizator] i-a raspuns lui ictin

      Intr-o prima clipa ai putea sa crezi asta. Totusi, daca stai bine sa te gandesti, vei vedea ca este un lucru util. In conditiile in care cei de la Realtitatea, Antena3 si TVR "au grija" sa nu-l dea deloc pe post sau sa-i taie interventiile pt a nu permite populatiei receptionarea in totalitate a mesajul sau, singura sansa a lui Basescu este sa fie la ei in studio pentru ca acolo nu mai au ce sa-i faca. Nu mai au cum sa-i inchida microfonul. Matematic vorbind, cred ca va creste din aceste interventii, chiar daca Tonomatul il va lovi cu cliseele clasice pe care toti "postacii si faimosii jurnalisti independenti" umplu paginile de internet si tv.
      • +2 (2 voturi)    
        aparitie la Realitatea (Joi, 26 noiembrie 2009, 17:31)

        mihai_k2003 [anonim] i-a raspuns lui ShoboLingoZauR

        E o veste buna cu aceasta participare a Domnului Basescu. Sper sa folseasca aeasta ocazie sa ne prezinte bilantul mandatului acesta si planuri pentru cel viitor. Deja suntem saturati de atacuri la adresa celor ce Domnia Sa ii numeste moguli.
    • +7 (7 voturi)    
      NU s-a tampit! (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:27)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui ictin

      Din contra. Intelege in sfarsit ca nu poate sta doar in transee pentru a avea o sansa la victorie.

      Trebuie sa iasa si sa vorbeasca in pofida resentimentelor. Numai asa mai poate recastiga o parte a celor ce au fost de partea sa dar s-au lasat amagiti de ofensiva media.
      Caci aceia pot fi convinsi sa revina daca aud argumente. Searbada propaganda si manipularea platita de PSD si sustinuta de moguli nu poate rezista in fata argumentelor si a verbului.
      Dar acestea trebuie spuse SI AUZITE. Iar pentru asta trebuie utilizata orice ocazie, chiar si cele mai putin dezirabile.
  • +15 (17 voturi)    
    uah !!! (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:05)

    Tataie [anonim]

    Macel, tata ! Altceva nu-mi vine in minte :)
    • +10 (10 voturi)    
      Blood on the dance floor (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:17)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Tataie

      Cam asta va fi acolo.
  • +16 (18 voturi)    
    i- realitatea (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:07)

    badgeo [anonim]

    Vai cata democratie ... sunt coplesit ! Sau Dictatorul i-a fortat ?
    Razvan Dumitrescu = inginer.
    CTP = inginer.
    Ilici = Inginer
    Geoana = inginer
    Faceti de rusine aceasta meserie care implica inteligenta, ratiune, echilibru.
    V-ati parasit meseriile ca sa dati din gura numai prostii.
    • -7 (9 voturi)    
      Da? (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:40)

      G [anonim] i-a raspuns lui badgeo

      Fac de rusine meseria pt ca i se opun capitanului de nava beat, asa e?
      • +5 (5 voturi)    
        enumera de cate ori l-ai vazut beat pe basescu (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:55)

        dedeiu [anonim] i-a raspuns lui G

        Te rog enumera de cate ori l-ai vazut beat pe Basescu si apoi explica termenul de betiv.
  • -7 (13 voturi)    
    Draga Base, din pacate Boc s-ar putea sa te fi (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:12)

    Ovidiu [anonim]

    ingropat la alegerile astea..

    a facut multe lucruri bune de cand a ajuns prim ministru, dar cu resursele umane a stat f. prost...

    1. la min economiei si la min de finante, trebuiau, nu Pogea ingineru' si Videanu afaceristu' ci 2 oameni gen Croitoru, cu studii in afara adusi de la BNR;

    2. la turism, Udrea nu a avut nici o treaba cu turismul inainte de a fi ministra.. Trebuia adus un om competent..

    3. Ritzi a avut un SRL in Valea Jiului... ala nu e CV de ministru;

    4.Pogea nu trebuia lasat sa ingroape zeci de mii de firme cu forfetarul... trebuia OPRIT;

    5. imprumut la FMI trebuia facut dupa concedierea a 10% din bugetari, nu inainte;

    6. taraganarea reformelor timp de luni de zile pana sa se apuce guvernul de treaba a costat tara miliarde de euro datorie, si pe tine, Base, jobul;

    7.La justitie Boc a promis-o pe Monica Macovei, dupa alegeri l-ati mentinut pe Predoiu...Eu ca votant PDL am simtit ca mi-ati furat votul...Gresesc?

    8. Reformele au fost amanate din cauza prezidentialelor, ca sa nu aiba "slabiciuni" unde sa poata fi atacat Basescu... De platit vom plati noi, ceilalti...10 ani de acum inainte...

    Dobanzile la imprumuturi vor costa 2-3% din PIB anual... Bugetul Ministerului Sanatatii este 3%, faceti voi calculele....

    Din pacate, pana voi, oamenii politici nu veti intelege ca vechimea intr-un partid nu este echivalent cu competenta intr-un domeniu, o sa mergem un pas inainte si unul inapoi...adica, vom ramane pe loc, ca tara;

    Pe 22 l-am votat pe Base, pe 6 il voi vota din nou, dar cred ca PSD-ul isi va mobiliza toti pensionarii si toti asistatii sociali pentru a ii vota, si Base va pierde...pe mana lui Boc...
    • +7 (9 voturi)    
      Asta e "copiutza". De mult o tineai, Ovidiule ? (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:19)

      Hadrian [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Sau ai refolosit-o ?

      http://www.catavencu.ro/postacii_lui_crin_s_au_transferat_in_echipa_postacilor_lui_geoana-11390.html

      http://morar.catavencu.ro/2009/11/19/am-fost-atacat-de-postacii-de-partid/

      Plata "pe post", sau "pe ora" ?
    • +5 (9 voturi)    
      si eu gandesc la fel (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:24)

      locke [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      si eu il critic pe basescu nu pentru el insusi ci pt oamenii promovati..gen udrea, videanu, berceanu, pogea si ritzi.
      si ce nu inteleg la el este de ce ii mentine??,,ca nu s-au remarcat prin nimic
      em inteles rolul lui boc si nu am nimic cu el
      dar tara trebuie condusa de oameni competenti si nu cred ca nu sunt altii mai competenti in pdl, e imposibil
      asa ca mie imi e clar ca pdl-ul l-a tras in jos pe basescu, mai ales ca el si-a sustinul oamenii, dar degeaba
      ei si eba
    • +12 (16 voturi)    
      Broavo Guvernului Boc (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:34)

      ileana [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Eu una apreciez Guvernul Boc ptr ca a avut curajul si taria sa trimita oamenii in concediu fara plata in plina campanie electorala. Si sa mai zica cineva ca nu vor sa faca reforma! Indiferent de motivele care i-au determinat sa faca asta, ei au avut curajul sa faca ceva ce nu a facut niciun at guvern de pana acum: reforma in administratia publica in plina campanie electorala!
      Sper ca adevaratii liberali (nu ma refer la membri PNL) sa constientizeze asta.
      • -2 (8 voturi)    
        Calitate (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:43)

        G [anonim] i-a raspuns lui ileana

        Iti dai seama?

        Si mai au o mare calitate. Au facut imprumuturi de zeci de miliarde, pe care le-au facut deja praf.

        Asta da calitate! Ce mai conteaza ca dpdv CONSTRUCTIV au fost egal cu zero barat, nu?
        • +2 (2 voturi)    
          La minte putina, putine pretentii.. (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:59)

          geba [anonim] i-a raspuns lui G

          Fara imprumutul ala de care tu te iei ca un ascultator prost de tonomate, copii tai nu mai aveau azi nimic pe masa. Pentru ca pun pariu ca esti si tu doar un bugetar angajat cu pile de unchi-tu la cum gandesti.

          Boc e azi hulit ca dracu dar tineti minte cat l-au injurat toti boii pe primarul Videanu care este azi regretat de Bucuresteni? O sa-i duceti lipsa si lui Boc fraierilor pentru ca nu stiti niciodata sa APRECIATI oamenii care iau riscuri si pentru binele vostru.

          Oamenii care mai gandesc cu capul lor sunt in stare sa distinga graul de neghina. Restul debiteaza doar ce li se baga cu palnia.
          • -1 (1 vot)    
            raspuns lui "geba" (Joi, 26 noiembrie 2009, 18:00)

            mihai_k2003 [anonim] i-a raspuns lui geba

            Stimate cetatean. Oare asta este modalitatea prin care ma poti convinge sa il votez pe Domnul Basescu? In conditiile in care sarabanda de jigniri inlocuiesc argumentele care m-ar determina sa imi ofer votul preferatului Dumitale, iti garantez, ca nu-l vei obtine niciodata. Educatia de acasa, cartile citite,precum si participarea la cursuri/conferinte sustinute de oameni valorosi( pe care ii recomada reusita in domeniile lor) nu imi vor permite NICIODATA sa fac acest lucru!
      • -2 (2 voturi)    
        Pentru Ileana (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:13)

        danan [anonim] i-a raspuns lui ileana

        Incredibil cat esti de fascinata de realizarile guvernului condus de un pitic incompetent!
        I-a trimis pe nefericiti in concediu fara plata pentru ca nu mai avea cu ce sa-i plateasca, in ce guvernare s-a mai intamplat asta? Maretul finantist Pogea a gestionat atat de bine banii incat a ajuns la fundul sacului; asta nu e reforma, este jaf la drumul mare!
        Foarte inteligenta miscare de a trimite acasa bugetari din sectorul medical, vezi cazul copilului uitat in incubator, pentru ca pe tura era personal subdimensionat numericeste.
        Deci, inca o data dac nu e clar: Traian Basescu trebuie sa infunde puscaria!
        • +4 (4 voturi)    
          Ai mintea intunecata de propaganda (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:33)

          Dan [anonim] i-a raspuns lui danan

          Incearca sa recitesti ce scri aici peste un timp.
          Vei fi tu insuti rusinat de atata penibil.

          Incercati sa nu mai ganditi cu viscerele. Pentru ca viscerele v-au fost otravite la TV. Ca s-a numit Antena 3 sau Realitatea nu mai conteaza.
          Manipularea maselor functioneaza, iar tu esti un material ideal de studiu in acest sens.
          • -1 (1 vot)    
            pentru dan (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:59)

            danan [anonim] i-a raspuns lui Dan

            De ce crezi ca tu nu gandesti cu viscerele?
            Ai pus botul admirabil la manipularea facuta din cealalta directie. Voi, cei portocalii, nu aveti decat o marota, o obsesie: manipularea realizata de A3, Realitatea, nu admiteti ca pot exista pareri contrarii!
            Repet, Traian Basescu nu este vesnic si va pierde aceste alegeri, fie ca-ti place, fie ca nu.
            Accepta acest adevar, stiu ca e dureros pentru tine.
        • +3 (3 voturi)    
          care este realitatea (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:46)

          dana [anonim] i-a raspuns lui danan

          Inaintea nefericitilor bugetari plecati in concediu fara plata (10 zile!) au pierdut job-uri nefericitii care lucreaza la privati si nimeni nu le-a plans de mila si nici greva n-au facut! Asa ca lasa acuzatiile aiurea.
          Ai citit probabil ca pana si PwC trimite personalul in concediu fara plata pentru cateva zile in decursul a cateva luni. Si la PwC se castiga bine, deci au buget mare!
          Toate grupurile internationale se concentreaza pe reduceri de costuri, restructurari si cresterea productivitatii. De ce? Din cauza competitiei de pe piata. La stat nu exista asa ceva, de productivitate nici nu cred ca au auzit. Sunt caldute job-urile de la stat.
        • +2 (2 voturi)    
          eram sigur (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:49)

          io [anonim] i-a raspuns lui danan

          pai se putea? cum sa nu fie Boc si Base de vina si in cazul sarmanului copil?
          ce mai conteaza ca doar la acea maternitate s-a intimplat o tragedie, desi in toata tara a fost trimis in concediu personal bugetar?
          sa inteleg ca tre' sa ne asteptam la niscaiva accidente feroviare, daca si din CFR vor pleca oameni in concediu fara plata 10 zile?
          ce mai conteaza ca expertiza tehnica a aratat ca acel incubator avea probleme si nu functiona la parametri normali?
          tot matrozul dictator si piticul aprod sint de vina ... 're-ati ai dreacu' de simpatici!
        • +1 (1 vot)    
          Asa e,dar rectificam (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:57)

          Mihaela [anonim] i-a raspuns lui danan

          1.anul acesta a fost bland cu bugetarii, la anu se vor concedia 150.000 din ei(chestia cu 4 zile neplatite va fi un vis frumos)
          2.Cate firme din cele inchise existau numai pe hartie si nu depusesera decat declaratii pe proprie raspundere ani de zile
          3.cat primeau mameloe pe luna in congediu de crstere copil( 600 pe vremea liberalilor si 80% din venituri sau maxim 4000 lei acum)
          4.Tura de la maternitate trebuia sa aiba minim 2 asistente, deci e vina organizarii, basca aparatul era defect
          5.Sacul gol a fost lasat de liberali (5.2% deficit, iar acum in plina criza este de 7,2%)
    • -3 (7 voturi)    
      Base rocks (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:41)

      G [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Si se vor mai mobiliza si toti ceilalti care nu accepta sa fie condus de un pui de dictator beat care pune in pozitii cheie pe oamenii de care tocmai ai amintit matale. Da nu cum vrei tu!

      In rest Base rocks!
      • +4 (4 voturi)    
        Postacul rosu (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:23)

        hoinarpenet [anonim] i-a raspuns lui G

        Postacul rosu este o nevertebrata, pe cale de disparitie, declarata de unii specialisti monument al naturii prostiei umane.
        Aceasta vietate traieste in fata unui calculator, se hraneste cu mici si se inmulteste in perioada alegerilor. In perioada de inmultire poate fi observat atat ziua cat si noaptea, atat in zilele lucratoare cat si in weekend.
        Deoarece traieste izolat, el nu poate fi studiat foarte indeaproape dar lasa totusi cateva indicii la indemana celor care vor sa afle cate ceva despre aceasta creatura fascinanta:
        - postacul rosu pune comentariile in cascada, 3-4-5, unul dupa altul, la norma.
        - postacul rosu nu se poate exprima decat in propozitii scurte, rareori reusind sa scoata o fraza chinuita, pentru care spera ca va primi cat pentru doua postari.
        - este chinuit de frustrari, de intrebari fara raspuns si de raspunsuri la intrebari nepuse de nimeni.
        Viata lui de postac rosu, scurta si trista, inspira mila.
    • -2 (6 voturi)    
      frumos rechizitoriu (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:44)

      danan [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      ai facut, in acest caz ce te mai face sa-l urmezi, avand in vedere ca el a girat aceste enorme greseli?
      Securist este, comunist a fost si va ramane, excroc este: si-a dat singur casa cand era primar, iar fiicele si-o construiesc deja pe a doua cu multe sute de mii de euro, flota a terminat-o, despre banii dati pentru rascumpararea jurnalistilor nu se stie nimic (stai linistit, sunt in buzunarul lui, acum), Traian Basescu, draga Ovidiu, nu numai ca nu trebuie reals, ci trebuie sa infunde puscaria.
    • +1 (1 vot)    
      Fals!!! (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:52)

      Victoria [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Stimabile domn Ovidiu,

      Imi pare rau, dar gresesti, nimeni nu ti-a furat votul si nu te-a mintit.
      Faci niste aprecieri, care da-mi voie sa-ti spun sunt cam eronate. Fie te uiti prea mult la realitatea si antene, fie esti membru PSD, fie....
      Sa o luam punctual:
      1. Alianta PSD-PDL s-a facut dupa alegeri, cand presedintele a fost deja desemnat, fiecare a luptat cu fiecare. Acum Geoana nefiind in stare s-a unit cu toti, au facut o struto-camila si l-au pus la inaintare pe Klaus Johanis care sa ma ierte Dumnezeu, daca a intrat in mizeria asta nu are nimic in cap:
      2. Cel putin s-au unit 2 partide care se mai ating pe ici pe colo, PSD-ul fiind de stana iar PSD-ul de centru stanga, iar alianta a fost facuta la risc pentru ca PNL, au stat pe margini, si cu toate astea nu a mers.
      3. Guvernul Boc a fost singurul prim ministru (dupa tanasescu) care a muncit serios, a propus niste legi care reformau si invatamantul si statul si sistemul de pensii. Nu pot spune ca era totul perfecta dar daca si-ar fi vazut PSD-ul de treaba si nu aruncau cu vorbe negandite(Nica), ar fi mers mai departe fara probleme. Evident ca celor de la PSD nu le convenea ca guvernul Boc sa primeasca coronita cu lauri pentru ca nu mai aveau nicio sansa in alegeri si pe de alta parte, voiculescu, vantu, patriciu nu au mai putut fura nimic.
      Cam asta este situatia si ar fi bine sa ne trezim si sa nu stam cu ochii inchisi, altfel iar vom spune ca am gresit directia si ca ne meritam soarta...
    • +1 (1 vot)    
      punctul 8 (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:25)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      "Reformele au fost amanate din cauza prezidentialelor"

      Cu asta nu sunt de acord. O gramada de acte ale guvernului sunt extrem de nepopulare. Si puteau fi amanate pana dupa alegeri, impingand Romania in faliment in felul asta, dar i-ar fi facut lui Base viata mai usoara in alegeri. Concedierile, restructurarile, concediul obligatoriu, toate au generat nemultumiri uriase. Prea tarziu? Se poate. Sa nu uitam ca avem _cel putin_ un exemplu de act care ar fi fost foarte util si la care ministrul PSD de resort s-a opus -- informatizarea sectiilor de votare. Ma intreb cate alte reforme nu au fost franate de PSD (care avea inca de la inceputul anului in plan, dupa parerea mea, retragerea de la guvernare inainte de alegeri).
  • +1 (3 voturi)    
    Fundatia "Dinu Patriciu" nu are nimic de comentat? (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:16)

    Hadrian [anonim]

    Intrebam si eu, asa...
  • -2 (4 voturi)    
    Basescu nu mai are nici o sansa (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:18)

    anonimus [anonim]

    Este laudabil efortul lui Basescu dar este infrint din stat de un politician mai incompetent referinta in domeniu.
    Rolul viitorului presedinte va fi sa stringa surubul cit mai tare si sa oblige populatia sa stringa cureaua.Nimic mai mult.
    • +1 (1 vot)    
      Doar cei lasi nu mai au nici o sansa. (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:19)

      geba [anonim] i-a raspuns lui anonimus

      Daca asta crezi nici nu mai fa efortul sa te duci la vot.
      Dar lasii nu au a se mai vaita la urma. Si vei avea de suportat 10 ani nu doar cinci. Caci Masinaria PSDista nu se va certa cu presa din capricii din astea numite PRINCIPII. Geoana isi va asigura cu banii vostri si al doilea mandat. Cum a incercat si Nastase in 2004. Doar ca si-a gasit nashul care a invins singur Masinaria (si nu datorita vezi doamne liberalilor sau aliantei de atunci).

      Basescu daca vroia sa fie doar "smecher" si sa domneasca trai pe vatrai, se intelegea cu baietii si n-avea contracandidat azi.
      Ii era suficient sa accepte oferta insistenta a lui Vantu (prietenii stiu de ce). Si putea sa latre Voiculescu cu cateii lui inca 5 ani la luna.
      Tineti minte ca Realitatea era semi-pro-Base? Asta pana i-a fost clar lui Vantu ca nu obtine nimic din asta, si a intors placa cum iti intorci matale tricoul.
      De aici si numai de aici vine dificultatea de azi a lui Base. De aici si supararea cu mogulii. Nu e resentiment, e purul adevar.

      Daca va veti linisti, veti ignora un pic propaganda, veti analiza doar faptele, si veti incerca sa puneti in balanta ce e bun si ce e rau in toate, veti sti care este si raspunsul.
      Si veti vota cu inima usoara. Pentru ca veti sti ca sunteti de partea celor care au incercat cat au putut sa se tina de cuvantul dat voua.
      SI NU LOR.
  • +5 (7 voturi)    
    succes (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:26)

    maria [anonim]

    incepe campania adevarata a d-lui Basescu !
    Sa vezi rating acum!Oare il vor anunta? ca doar e
    meritul lor!
  • +6 (8 voturi)    
    trebuie sa mearga... (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:26)

    anna [anonim]

    e o emisiune din care nu putem observa realitatea adevarata ci doar a celor de la psd-pnl si alti ipocriti... D-l Basescu merge pentru ca cei care-l sustin vor avea satisfactia de a-l vedea iesind victorios din gura lupuliu...(si nu ma refer la moderator:) )
  • +9 (11 voturi)    
    mare jale (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:26)

    mar [anonim]

    Va fi la irealitatea, ca un scopion ce este, va fi un spectacol pe cinste. Sa-i "bati" in casa lor inseamna sa fii puternic... Pai spalatorul de cadavre, Razban Dumitrescu, a fost facut afis de Boc, va dati seama ce va incasa de la BASE, va ajunge sub forma de confetii.!!!
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns pentru "mare jale" (Joi, 26 noiembrie 2009, 17:40)

      mihai_k2003 [anonim] i-a raspuns lui mar

      Imi exprim speranta ca orice dezbatere este una de idei si argumente si nu o lupta pentru recunoasterea de a fi puternic. Nu cu astfel de obiective vom gasi calea pentru a iesi din criza!
      Nu cred ca astfel de cuvinte precum "pumni","afis", "confeti" ilustreaza capacitatea unui om de a conduce un popor catre o viata mai buna. Caci in fond asta dorim toti: O viata din ce in ce mai buna! Multumesc.
  • -3 (7 voturi)    
    BASE PENIBIL (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:42)

    ionut [anonim]

    Dupa ce i-au injurat atat trustul Realitatea, se pune intrebare oare Base cum ii va privi in ochii pe jurnalistii si moderatorii din studio?!!!

    Nu merg la vot, dar de un lucru sunt sigur cat tupeu de BORFAS are Basescu nu am vazut.
    • +4 (4 voturi)    
      eu propun (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:02)

      break a leg [utilizator] i-a raspuns lui ionut

      mai bine te intrebi cum vor putea cei de la realitatea sa il priveasca in oki pe base
    • +3 (3 voturi)    
      cine pe cine? (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:04)

      io [anonim] i-a raspuns lui ionut

      a injurat? nu cumva e invers: cum il va privi Dumitrescu in ochi pe Base dupa ce l-a facut troaca de porci total nejustificat? cine are sa-si reproseze ceva in aceasta relatie, Dumitrescu sau Basescu?
      pina si observatorii OSCE au constatat ceea ce a criticat Base la iRealitatea si Antene: atitudinea partinitoare fata de o anumita culoare politica!
      astea nu sint televiziuni de stiri, asa cum se pretind, ci de partid!
      Pun pariu ca nesimtitul de Dumitrescu va manifesta acelasi tupeu jegos si diseara.
      • +1 (1 vot)    
        "cine pe cine?" (Joi, 26 noiembrie 2009, 17:46)

        mihai_k2003 [anonim] i-a raspuns lui io

        Imi exprim speranta ca Domnul Basescu va gasi cuvinte potrivite pentru a-i convinge pe alegatorii liberali. Daca cineva ma invita sa fiu alaturi de Domnul de mai sus care foloseste astfel de cuvinte, in mod sigur, educatia mea m-ar impiedica s-o fac. Daca alegatorii Domnului Basescu afiseaza o astfel de "eruditie", ma tem ca nu va castiga niciodata al doile mandat. Alegatorii pot fi convinsi cu argumente, cu idei si planuri de viitor, nu cu invective sau atacuri la adresa "moglilor"! Doamne, cand veti intelege asta?
  • +5 (7 voturi)    
    Eu de mult cred ca trebuia sa se duca. (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:42)

    Marius [anonim]

    El e cel mai in stare sa se apare. Eu in locul lui m-as fi dus si la Sinteza Zilei. E clar ca si Realitatea si Antena 3 nu pot rata asa o audienta. Si Basescu deasemenea nu ar trebui sa rateze o sansa in sa se poata apara.
  • -3 (5 voturi)    
    Intrebare pentru d-nul Basescu (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:42)

    Maria-Targu-Mures [anonim]

    O intrebare pentru d-nul Traian Basescu :
    Nu inteleg de ce la toate aparitiile dansului foloseste foarte des cuvantul "mogulii".In loc sa se tot repete si sa tot atace toate partidele politice ar trebui,parerea mea,sa ne spuna ce are de gand sa faca, concret ,in cazul in care(putin probabil) va castiga inca un mandat.
    Dansul tot specifica de "rechinii"din spatele d-nului Mircea Geoana;intrebarea mea este :In spatele dansului cati rechini sunt si cine sunt?
    Sa nu cumva sa specifice ca poporul roman pentru ca noi suntem doar niste bieti pestisori nicidecum rechini.
    Multumesc
    • +2 (2 voturi)    
      Intrebare pentru Maria (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:54)

      JC [utilizator] i-a raspuns lui Maria-Targu-Mures

      Cred ca v-ati uitat prea mult la irealitatea si antena3.
      http://justitiarul.ro/coruptie/270-un-traficant-internaional-de-copii-si-hot-de-case-vrea-sa-ajunga-in-fruntea-guvernului-romaniei.html

      http://www.romaniantipsd.ro/

      Poate nu o sa mai puneti astfel de intrebari!!!
    • +2 (2 voturi)    
      din pacate (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:06)

      break a leg [utilizator] i-a raspuns lui Maria-Targu-Mures

      se pare ca ai doar intrebari si nelauriri. singura certitudine este ca base zice prea mult "moguli" :)

      btw, a zis destul de des despre proiectele lui, dar poate erai mai atent la crinutz ca el era cel care oferea circul
  • +5 (9 voturi)    
    domnu Dumitrescu (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:44)

    carmabox [utilizator]

    Sa va ajut putin sa va puneti punctele principale pe hartie inainte de intalnirea cu domnul presedinte:

    "Ce ne puteti spune despre dosarul flota?
    Dar despre afacerile dubioase ale fratelui dumneavoastra?
    Tiganca imputita e bine, sanatoasa?
    Ce ne puteti spune de impozitul forfetar care a nenorocit romanii?
    Dar despre amaratii de bugetari pe care i-ati dat afara?
    Ce va veti face atunci cand palamentul, ales de catre poporul roman, este impotriva dvs?
    Aaa...pardon, despre ce vroiati sa vorbiti in fata telespectatorilor? Program electoral, reforma justitie? Lasati, data viitoare, la revedere!
    • +2 (2 voturi)    
      pt carmabox (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:02)

      Marcela [anonim] i-a raspuns lui carmabox

      Pana la emisiunea mult asteptata iti pot da si eu raspunsuri (pentru ca nu urmaresc doar Antena 3 si RTV):
      -flota a fost vanduta de AVAS, singura institutie abilitata din Romania sa vanda activele statului;
      -apelativul folosit de presedinte , intr-un cadru privat - nu este dintre cele mai frumoase, dar sunt convinsa ca macar o data in viata l-ai folosit si tu;
      -in ce priveste sistemul bugetar ar trebui sa stii ca este supradimensionat -nu ma refer la invatamant sau sanatate - si ca sa-si justifice existenta creaza birocratia infioratoare de care ne lovim zi de zi dar si impune un sistem supraincarcat de impozite si taxe pentru a se finanta;
      -parlamentul - o grupare de persoane pe care noi ii votam sa apere interesele Romaniei si ale romanilor, iar ei - de foarte multe ori- isi apara doar interesele lor.
  • +4 (6 voturi)    
    LASATI MOGULII!!!!!!!!!!! (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:53)

    laip13 [utilizator]

    Intentionez sa va VOTEZ, d-nle BASESCU. Ca mi-e greata de PSD. Astept cu nerabdare sa aud care sunt solutiile dvs pentru Romania. Lasati mogulii! Da...aveti dreptate in privinta lor...insa vreau sa venit cu un altfel de discurs in fata noastra. VREM SOLUTII PENTRU ROMANIA!
  • -1 (1 vot)    
    inca o data. (Joi, 26 noiembrie 2009, 15:57)

    Itsoc [utilizator]

    teoria mea legata de psihologia inversa a campaniei (enuntata pe stirea cu intalnirea vantu-patriciu) si de faptul ca mogulii il sustin pe basescu se adevereste.
    Dupa ce de vreo doua zile moderatorii au devenit subit mai obiectiv iar realitatea preia toate stirile basescu, acum aflam ca basescu va fi invitat. sunt mana in mana. e acelasi joc cu aceiasi oameni.
    • 0 (0 voturi)    
      am observat si eu (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:56)

      io [anonim] i-a raspuns lui Itsoc

      la Realitatea, in emisiunea lui Ursu in care Boureanu si Dinescu s-au porcait reciproc, Ursu si colega lui au reusit sa fie destul de echilibrati.
      am crezut c-a innebunit lupu' !
  • -1 (3 voturi)    
    Curaj..?!?! (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:00)

    Adi [anonim]

    Daca s-ar duce la sinteza, l-ar desfiinta Badea, Gadea si compania. Dar acolo chiar nu are curaj...

    "HA HA HA, ce-mi plac glumele mele..!!"
    • +1 (3 voturi)    
      Cu ce? (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:27)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Adi

      Sa-i dea in cap cu laptop-ul? Cu nesimtire crasa? Evident ca nu se duce la A3, acolo e o mocirla, nu au loc dezbateri.
  • 0 (0 voturi)    
    realitatea tv (Joi, 26 noiembrie 2009, 16:58)

    mircea [anonim]

    dupa ce aseara am vazut un spot pe realitatea tv in care se anuntau invitatii din emisiuni si vad titlu mare seara presedintilor si cand ce vad?...suspans...ce vad? geoana si anotnescu sunt invitatii ca doar ei au ajuns in turul 2 si nu basescu cu geoana...cumva acum incearca oare sa repare greseala de aseara de l-au invitat pe basescu?
  • +2 (2 voturi)    
    a doua revolutie (Joi, 26 noiembrie 2009, 17:14)

    justitiarul [anonim]

    Domnule BASESCU luptati in continuare si nu/i lasati sa fure inca o data revolutia. Romanii de buna credinta sunt alaturi de dumneavoastra si va sustin in lupta impotriva coruptiei.
    • 0 (0 voturi)    
      "a doua revolutie" (Joi, 26 noiembrie 2009, 17:54)

      mihai_k2003 [anonim] i-a raspuns lui justitiarul

      Imi doresc pentru mine si familia mea ca lupta Domnului Basescu sa se materializeze intr-un program coerent privind economia, prezentat si explicat noua si nu intr-un sir de cuvinte jignitoare catre opozantii Domniei Sale.
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu (Joi, 26 noiembrie 2009, 17:40)

    ION [anonim]

    Sa-l votam pe Geoana ca sa termine pedeseristii de furat ce mai au de pe timpul lui Iliescu
  • +1 (1 vot)    
    cu cartile pe masa (Joi, 26 noiembrie 2009, 17:43)

    angela72 [utilizator]

    Astept sa-l vad pe Presedinte "'fata in fata cu reactiunea"' ! Sa vad: cine pe cine tranteste! Dar sa fie o lupta dreapta, caci pana la urma, si un vultur e doborat de un card se ciori! Hai Romania!
    • 0 (0 voturi)    
      Curbe de sacrificiui (Joi, 26 noiembrie 2009, 19:51)

      George [anonim] i-a raspuns lui angela72

      Ceea ce am spus se doreste a fi o intrebare pentru dl expresedinte Basescu,disperat ca va pierde competitia.
  • +1 (1 vot)    
    Buna seara ! (Joi, 26 noiembrie 2009, 19:40)

    alistar [anonim]

    Vreau sa-i spun domnului Basescu ,sa atace puternic " in campanie "gasca" coruptilor din PSD , nu mai vreau sa-l vad pe "comunistul" de Iliescu la televizor in spatele "prostanacului" de Geoana ! PSD-ul este un partid de corupti stie toata lumea asta !
  • 0 (0 voturi)    
    Realitatea zilei,Traian Basescu (Joi, 26 noiembrie 2009, 19:42)

    George [anonim]

    Sa spuna dl Basescu daca este moral ca bugetarii de rand sa plateasca incompetenta neamurilor clientelei puse sa faca proiecte finantate din fonduri europene.In conditiile in care Romania trebuie sa contribuie cu peste 1,2 miliarde euro la bugetul UE si a absorbit nici 400 milioane euro din fondurile puse la dispozitie de UE,concediul fortat impus bugetarilor aduce la buget nu mai mult de 500 milioane euro.Ce raspunde domnul presedinte care plange pe umerii romanilor?
  • +1 (1 vot)    
    TRAIAN BASESCU (Joi, 26 noiembrie 2009, 19:47)

    GIURA MARIANA [anonim]

    eu sunt asistent maternal profesionist cresc doi copii luati de la stat.domnule presedinte nu am salar mare dar cedez salariul pe luna decembrie sau ianuarie ptr stat dar va rugam sa d i z o l v a t i parlamentul asta ca ne provoaca greata nu sunt demni ptr ca sa fie parlamenteri,ei vor sa faca ce vor ei ptr binele lor nu ptr binele tarii sau binele nostru. va rugam va imploram scapati-ne de asemenea oameni cu riscul ca mai stam dar asa nu se mai poate .psd+pnl ne sfideaza in fata sunt toti aroganti si prea plini de ei. va multumersc-///-caras-severin(editat de HotNews.ro)
  • 0 (0 voturi)    
    De strategie.... (Joi, 26 noiembrie 2009, 19:50)

    tony [anonim]

    Este chiar o strategie de campanie superrrrrr, niciodată, dar niciodată și niciun membru pdl ,nu a răspuns la nicio întebare indiferent cine o pune decît prin altă intrebare ,super strategie super.
  • 0 (0 voturi)    
    INTREBARE (Joi, 26 noiembrie 2009, 20:03)

    NIC [anonim]

    cei din pnl au spus ca .basescu a fost propulsat de ei sa ajunga presedinte .de fapt adevarul e ca daca nu se alia cu pdl probabil acum nu aveau mai mult de 3 la%.
  • 0 (0 voturi)    
    nu ne mai amagi (Joi, 26 noiembrie 2009, 20:24)

    tiuop[ [anonim]

    domnule basescu v am votat acum cinci in speranta unei votari in bine .la referendum v am votat ,cand guvernul va trecuse pe tuse ,anul trecut insa mi ati inselat asteptarile ,ati facut alianta cu PSD.de ce credeti ca alianta PNL /PSD nu functioneaza?eu cred ca dumneavoastra ati dat startul la aceste aliante ,iar acum nu va convine pentru ca dumneavoastra ati iesit din carti.ati scos tara din criza cu concediile fara plata?cum ati gasit bani pentru scoli.pentru spitale ,pentru politie?cum credeti ca o sa aduceti pacea in tara?ati promis dupa alegeri ca veti pedepsii baronii din diferite judete,dar acum au aparut alte mii de moguli .sa fim cinstiti cu noi domnule presedinte ,nu ne mai puteti minti pe toti.avem copii care ne cer de mancare ,noi suntem in somaj ,avem rate,iar voi nu beneficiati de fara plata,de saracie ne ati facut de ras in lume .nu te mai amagi nici pe tine cu realizarile pe care ai crezut ca le vei face .


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică