Spotul publicitar Delaco nu incalca niciun drept de autor al regizorului Nae Caranfil, a stabilit instanta in procesul intentat regizorului de agentia de publicitate CAP, conform Paginii de media care o citeaza pe Raluca Feher, copywriter al agentiei. Regizorul a acuzat agentia ca s-a inspirat din Filantropica pentru o reclama Delaco, iar CAP l-a actionat in judecata.

Procesul, spune Raluca Feher, a inceput pe 2 martie, iar pronuntarea a fost data in urma cu cateva zile si urmeaza sa fie redactata.

Feher, pentru sursa citata:

  • Nu am fi ajuns la proces, daca regizorul Nae Caranfil ar fi raspuns solicitarii noastre sa-si ceara scuze public pentru acuzele de calomnie aduse. Nu i-am luat painea de la gura, nu ne plateste daune, nu l-am lasat fara bani de cozonac. L-am invatat - din nou, sper - ca trebuie sa aiba dovezi si argumente solide atunci cand se grabeste sa faca o afirmatie si sa fie atent la ce ii iese pe gura atunci cand vorbeste cu presa.
  • O agentie de publicitate are mare nevoie de credibilitate in fata clientilor sai si fiecare 'sariti, hotii!' urlata de unul sau altul ciobeste aceasta credibilitate. Agentia CAP a fost cu adevarat norocoasa ca Delaco - clientul incriminat - nu s-a indoit nici o clipa de noi si ne-a ramas alaturi. Dar nu poti sa risti la infinit sa pierzi clienti plecand capul in fata unor acuze false.

Nae Caranfil nu a facut nicio declaratie legata de procesul cu agentia CAP.

Detalii la paginademedia.ro