Pagina de media: Agentia CAP are castig de cauza in procesul cu Nae Caranfil

de C.M.     HotNews.ro
Joi, 3 decembrie 2009, 16:58 Economie | Media & Publicitate

Spotul publicitar Delaco nu incalca niciun drept de autor al regizorului Nae Caranfil, a stabilit instanta in procesul intentat regizorului de agentia de publicitate CAP, conform Paginii de media care o citeaza pe Raluca Feher, copywriter al agentiei. Regizorul a acuzat agentia ca s-a inspirat din Filantropica pentru o reclama Delaco, iar CAP l-a actionat in judecata.

Procesul, spune Raluca Feher, a inceput pe 2 martie, iar pronuntarea a fost data in urma cu cateva zile si urmeaza sa fie redactata.

Feher, pentru sursa citata:
  • Nu am fi ajuns la proces, daca regizorul Nae Caranfil ar fi raspuns solicitarii noastre sa-si ceara scuze public pentru acuzele de calomnie aduse. Nu i-am luat painea de la gura, nu ne plateste daune, nu l-am lasat fara bani de cozonac. L-am invatat - din nou, sper - ca trebuie sa aiba dovezi si argumente solide atunci cand se grabeste sa faca o afirmatie si sa fie atent la ce ii iese pe gura atunci cand vorbeste cu presa.
  • O agentie de publicitate are mare nevoie de credibilitate in fata clientilor sai si fiecare 'sariti, hotii!' urlata de unul sau altul ciobeste aceasta credibilitate. Agentia CAP a fost cu adevarat norocoasa ca Delaco - clientul incriminat - nu s-a indoit nici o clipa de noi si ne-a ramas alaturi. Dar nu poti sa risti la infinit sa pierzi clienti plecand capul in fata unor acuze false.
Nae Caranfil nu a facut nicio declaratie legata de procesul cu agentia CAP.

Detalii la paginademedia.ro


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

419 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Cum adica bani de cozonac? (Joi, 3 decembrie 2009, 17:16)

    cozonac [anonim]

    Cum o fi sa fii copywriter si sa te exprimi ca pe marginea drumului? "A lasa fara bani de cozonac" parca nu onoreaza totusi imaginea cuiva care se considera profesionist. Nu cunosc speta, nici spotul, dar totusi... Sau cuvintele or fi alese in spiritul brandului Delaco? Sau CAP?
    (semnat: ex-copy plecat de ceva timp din tara)
  • 0 (0 voturi)    
    =)) (Joi, 3 decembrie 2009, 18:13)

    gigi [anonim]

    Banuiesc ca completu' n-a apucat sa vada filmu.
  • 0 (0 voturi)    
    parere (Vineri, 4 decembrie 2009, 10:33)

    brandiak [anonim]

    Cap este o agentie faina si voi habar nu aveti ce vorbiti


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă