UPDATE AUDIO "Sabotaj" la Romania Actualitati: ancheta interna dupa ce postul a difuzat o "secventa audio pirat" cu continut denigrator la adresa candidatului Basescu. Ghe. Verman:e grav ca s-a intrat in sistemul informatic al radioului public

de C.I.     HotNews.ro
Duminică, 6 decembrie 2009, 13:43 Economie | Media & Publicitate

Comitetul Director al Societatii Romane de Radiodifuziune a declansat o ancheta "pentru a verifica circumstantele a ceea ce se banuieste a fi un atac informatic extern asupra productiilor radiofonice ale Radio Romania Actualitati", potrivit unei informari SRR. Duminica dimineata, la ora 6.14, in timpul emisiunii "Iarba verde de acasa", realizata de Gheorghe Verman, a fost difuzat un spot anti-Basescu, despre care RRA afirma ca ca este "un sabotaj".



UPDATE CNA a decis, duminica, sa sanctioneze RRA cu somatie publica pentru acest incident. Reprezentantii CNA au spus ca au fost informati de conducerea SRR ca acest spot anti-Basescu avea 5 minute, din care au fost difuzate doar 50 de secunde, dupa care difuzarea a fost blocata.

UPDATE 2 Comunicatul SRR


COMUNICAT RADIO ROMANIA

(6 decembrie 2009)

Consiliul de Administratie si Comitetul Director ale Societatii Romane de Radiodifuziune, reunite astazi, 6 decembrie 2009 in sedinta extraordinara au luat masurile ce se impun si au declansat o ancheta interna pentru a verifica circumstantele a ceea ce se banuieste a fi un atac informatic extern asupra productiilor radiofonice ale Radio Romania Actualitati.

Continutul original al emisiunii "Iarba Verde de Acasa" a fost alterat prin intercalarea unor secvente audio pirat cu continut denigrator la adresa unuia dintre candidatii la alegerile prezidentiale.

Interventia prompta a operatorilor de emisie a blocat continuarea difuzarii materialului pirat, fiind pusa in unda varianta originala aflata in cabina de emisie pe un CD-martor.

Conducerea SRR a informat Consiliul National al Audiovizualului precum si staff-urile celor doi candidati de producerea acestui incident.

Ancheta declansata are in vedere inclusiv apelarea la institutiile specializate ale statului in vederea clarificarii si luarii  masurilor ce se impun fata de acest sabotaj la adresa postului public de radio.

Conducerea SRR a transmis totodata Organizatiei Pro-Democratia detalii  in legatura cu acest incident.

Serviciul Comunicare

UPDATE 3 Realizatorul emisiunii modificate, Gheorghe Verman: E foarte grav ca s-a intrat in sistemul informatic al radioului public si ca oricine poate face acest lucru.

Contactat de HotNews.ro, Gheorghe Verman a explicat in ce conditii s-a petrecut incidentul. Potrivit acestuia, emisiunea "Iarba Verde de Acasa" nu a fost transmisa in direct, ci a fost inregistrata pentru a fi difuzata de la ora 6.05 pe Radio Romania Actualitati si de la 9.05 pe Antena Satelor. "In emisiune, spuneam ca sunt doua momente importante astazi, ca este Sfantul Nicolae si ca ne alegem presedintele. Si spuneam in continuare 'mergeti la vot'. La Radio Romania, secventa cu 'mergeti la vot' a fost inlocuita, din afara, cu acea secventa".

Potrivit lui Verman, inregistrarea originala a fost pusa pe serverul RRA, dar si pe un CD de rezerva. "S-a umblat in server, s-a sters o bucata si s-a bagat acest spot. Pe Antena Satelor nu s-a facut interventia, nici pe CD. Oamenii au trecut foarte repede la inregistrarea de pe CD, care a fost corecta, fapt pentru care le multumesc oamenilor de la radio ca au fost foarte prompti", spune el.

Gheorghe Verman:
  • La server nu are acces oricine, administratorul de sistem schimba parolele si ultima data acestea s-au schimbat cu o seara sau doua inainte. Modificarea inregistrarii s-a facut dupa schimbarea parolei.
  • S-a constatat ca vina e dinafara, se fac cercetari penale.
  • Si emisiunea de la Antena Satelor a fost intrerupta, de frica sa nu fie si acolo modificarile, chiar daca in cazul Antena Satelor nu au fost facute schimbari. Emisiunea va fi reluata duminica viitoare.
  • E grav ca s-a intrat pe sistemul radio si ca oricine poate face acest lucru.

In spotul respectiv se aude o voce care il imita pe Traian Basescu, spunand "ho, ho, ho, am pacalit, am tepuit", voce amestecata, pe fundalul sonor al unei manele, cu vocea reala a lui Basescu, spunand cu diverse ocazii: "Va informez ca am promulgat legea salarizarii profesorilor. Am considerat ca aceasta lege este oportuna"; "In maxim cinci minute de la vot voi demisiona"; "Mai ales ca e vorba de un copil". Secventa difuzata se incheie cu vocea lui Ion Iliescu recomandand "cu toata caldura", in cadrul unui miting electoral: "votati-l pe Mircea Geoana".

CNA a primit doua sesizari in legatura cu acest caz, in cursul zilei de duminica. Intre timp, SRR informeaza: "continutul original al emisiunii "Iarba verde de acasa" a fost alterat prin intercalarea unor secvente audio pirat cu continut denigrator la adresa unuia dintre candidatii la alegerile prezidentiale. Interventia prompta a operatorilor de emisie a blocat continuarea difuzarii materialului pirat, fiind difuzata varianta originala aflata in cabina de emisie pe un CD-martor".

Potrivit RRA, ancheta interna are drept scop inclusiv apelarea la institutiile specializate ale statului pentru a clarifica acest "sabotaj la adresa postului public de radio". SRR a informat CNA, Asociatia Pro Democratia si staff-urile celor doi candidati in legatura cu producerea incidentului.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

10517 vizualizari

  • +29 (35 voturi)    
    TVR ar trebui desfiintata... (Duminică, 6 decembrie 2009, 13:49)

    Ovidiu [anonim]

    sa fie doar TVR Cultural, care sa functioneze doar ptr emisiuni de cultura ca a ajuns jegul de pe coada porcului....si milioane de oameni tre sa o subventioneze..
    • -4 (6 voturi)    
      ce cultura, bre, trebuie desfiintat totul (Duminică, 6 decembrie 2009, 18:55)

      etan [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      ne ajunge basescu si serviciile secrete plus eba la bruxelles
  • -25 (39 voturi)    
    apropo (Duminică, 6 decembrie 2009, 13:50)

    Murphy [anonim]

    ce cauta Basescu intr-o emisiune a postului public taman in dimineata alagerilor? ai? sau el are voie, fiind posesorul unei bile in plus? a dreaq coincidenta, in orice caz...
    • +25 (25 voturi)    
      Nu cred ca ati inteles (Duminică, 6 decembrie 2009, 13:56)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Murphy

      Ce cred eu ca s-a intamplat este ca cineva a modificat digital emisiunea pre-inregistrata si a inlocuit CD-urile. Daca era destept, le inlocuia pe amandoua. Deci nu cred ca Basescu se afla acolo, ci doar vocea lui.
      • -17 (23 voturi)    
        stiu prea bine la ce ma refer! (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:10)

        Murphy [anonim] i-a raspuns lui Porcurorul General

        nu e permis ca vreun candidat sa apara pe post in ziua alegerilor altfel decat in ipostaza de votant! altfel, daca apare ca invitat (live sau inregistrat) si spune ce crede el despre agricultura, sate, muzica, fotbal, bombe, carnati, orice, asta e campanie electorala! SRR se afla in culpa 100% dar, avand in vedere ca era o emisiune a d-lui Verman ("reportaj cu portbagaj", cum e poreclit) nu ma mir...
        • +12 (12 voturi)    
          chiar stii?! (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:45)

          je [anonim] i-a raspuns lui Murphy

          Iara nu ai inteles. Sau e rea vointa?!
          Emisiunea era cu totul alt scop, in care nu era prezent Basescu. Intercalarea continea atat vocea reala, cat si cea care il imita.
        • +11 (11 voturi)    
          Cititi printre randuri (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:50)

          Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Murphy

          Si nu e bine: "o voce care il imita pe Traian Basescu". Care imita inseamna ca nu e a lui. Daca imi dai 50 de milioane vechi va aduc maine 20 de oameni din tara care au voce asemanatoare cu a lui Basescu. Cum? Simplu: cu 5 milioane platesc anuntul, 6 milioane imi revin mie iar cate 2 milioane dau la fiecare "cu voce".

          Cineva a luat CD-ul original, l-a editat, a inserat un pasaj facut de el pe comp, a rescris CD-ul si l-a lasat pe masa. Basescu nu e nicaieri aici, decat in mintile ascultatorilor care zic "ce seamana vocea cu cea a lui Basescu".
        • +5 (5 voturi)    
          ori esti prost, ori te faci.. (Duminică, 6 decembrie 2009, 16:46)

          cioaca [anonim] i-a raspuns lui Murphy

          Basescu NU a fost invitat la emisiune si NU a fost contactat in direct. au prezentat un material audio cu el in care-l denigrau si despre care acum zic ca ar fi fost introdus de o terta persoana.

          cat de greu este sa pricepi? chiar trebuie sa iti desenam? in situatia asta, Basescu este victima pentru ca RRA a difuzat un material negativ despre el in ziua alegerilor, iar asa ceva nu se face. tu n-ai reusit sa intelegi acest lucru si ai tras concluzia ca Basescu nu avea ce sa caute pe post. good thinking!

          ps: imi plac la nebunie pseudo-intelectualii care se semneaza "Murphy" ca sa para eruditi, dar cand incep sa se exprime constati ca "Sandel" sau "Gicutzu" ar fi nume mult mai potrivite pt ei
    • +14 (18 voturi)    
      esti prost sau te faci? (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:15)

      berenger [utilizator] i-a raspuns lui Murphy

      ai capacitatea de analiza a unui elev de clasa a doua ca sa intelegi despre ce-i vorba sau esti la nivelul lui geoana?
  • +23 (23 voturi)    
    Organele statului sa faca dreptate (Duminică, 6 decembrie 2009, 13:50)

    sandu [anonim]

    In afara celor intamplate la SRR sper ca sa se faca o data dreptate si cu cei care fac campanii neloiale, sa se termine odata cu impostorii din mass media.
  • +20 (22 voturi)    
    De ce nu ma mir? (Duminică, 6 decembrie 2009, 13:53)

    dana [anonim]

    De ce nu ma mir? RRA este un "pilon" al supravietuirii politice vreme de 20 de ani a lui Ion Iliescu.
    • +17 (23 voturi)    
      Nu-i chiar asa... (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:18)

      justy [utilizator] i-a raspuns lui dana

      Lucrez acolo de 16 ani. Ma gandesc ca de maine sa plec... In ultimii 5 ani am uitat usor cum era pe vremea lui Nastase si a lui Soso. Toate jurnalele erau pline de Bombo: primele 3-4 stiri, doua reportaje, Bombo la Sport, Bombo la Meteo, Bombo si ai lui peste tot. Inclusiv in reclame (Daca va amintiti celebra campanie in sprijinul alaptarii naturale, facuta de nevasta unui ministru al lui Nastase). Toate astea au trecut ca un fum, am uitat de ele, nu le-am simtit deloc lipsa. Dar de vreo luna incoace, cozile de topor au prins din nou glas, mustacesc pe la colturi, isi freaca mainile de bucurie ca le vine iar vremea. Eu nu vreau sa se intoarca acele vremuri, nu vreau sa-mi fie frica sa spun ceea ce gandesc, nu vreau sa incepem din nou cu osanale aduse unui tampit. Macar Nastase avea un creier brici. Asta, in schimb, e de o prostie sinistra... Dar se pare ca tara il vrea prost. Noapte buna, Romania, oriunde te-ai afla!
    • -5 (5 voturi)    
      Nu-i chiar asa... (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:42)

      mda... [anonim] i-a raspuns lui dana

      Cunosc un redactor de la RRA si sincer nu a dat niciodata de inteles ca i s-a sugerat sa mediatizeze mai mult pe unul sau pe altul. Daca te uiti la statistica CNA, prezenta candidatilor a fost egala.
  • +21 (25 voturi)    
    Realitatea difuzeaza exit-poll-uri (Duminică, 6 decembrie 2009, 13:55)

    anaz [utilizator]

    pe realitatea.net si catavencu.ro se difuzeaza exit poll-uri.

    Nu este ilegal?

    Chiar nu se sesizeaza nimeni? Hai ca le-a scapat unul , dar deja este al 2-lea.

    Sper ca reactia celor care nu sunt hotarati sa fie de revolta si dezgust, macar atat cat sa se decida sa faca un efort si sa mearga la vot.

    Sa ne fereasca Sfantu' (nicolae) de Geoana. Nu se arata nimic bun. Atata manipulare si cenzura n-am mai pomenit din dec. 89!
    • +10 (12 voturi)    
      fac bine ca difuzeaza (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:12)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui anaz

      sa stie cei care nu merg la vot ca iese Prostanacul cu 53,5% pentru ca ei nu voteaza..
    • +6 (14 voturi)    
      SI ANTENA 3.. (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:15)

      CIOMBE [anonim] i-a raspuns lui anaz

      Face la fel! Este inadmisibil, dar se pare ca totul se va terminaastazi!
      Bun venit Tovarese Gioala! Traisca romania socialista!
    • +6 (6 voturi)    
      normal ca este legal. (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:26)

      Ion [anonim] i-a raspuns lui anaz

      Pe internet nu exista CNA si nu exista nici o autoritate de cenzura. Ceea ce fac este perfect legal.

      Daca este si moral este alta poveste, dar legal nu fac nimic in neregula.
      • +4 (4 voturi)    
        nu e sigur (Duminică, 6 decembrie 2009, 15:24)

        mica [anonim] i-a raspuns lui Ion

        Dar institutele au voie sa dea cifrele? Acolo se spune clar de unde vin : CCSB, INSOMAR etc
  • +11 (19 voturi)    
    .... (Duminică, 6 decembrie 2009, 13:56)

    goagalitz [anonim]

    Iar isi baga dracul coada la alegeri. Iar incepe pesedeul cu mizeriile. Halal partid! Trebuie desfiintat.
  • 0 (12 voturi)    
    bleah... (Duminică, 6 decembrie 2009, 13:58)

    vero [anonim]

    si cine, ma rog, asculta radioul duminica dimineata, la ora 6.14? Nu va mai potoliti odata...
    • +6 (14 voturi)    
      Amice, esti... asa cum spunea Caragiale (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:25)

      justy [utilizator] i-a raspuns lui vero

      Tot "boborul" manevrat de PSD asculta radioul la ora aia. Daca ai avea cat de putina informatie, ai sti care e prime-time la radioul public.
  • +11 (15 voturi)    
    cinee, Verman? (Duminică, 6 decembrie 2009, 13:59)

    oooohhhh [anonim]

    nimic surprinzator, asta are state vechi in nucleul dur al lui Ilici
  • -11 (19 voturi)    
    Mai este putin si scapam de Basescu (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:00)

    stefan goju [anonim]

    Din pacate domnul Basescu nu a stiut sa conduca decat prin dezinformari si vrajba.Astazi se termina aceasta perioada nefasta pentru romania.
    • +4 (4 voturi)    
      nu sti (Duminică, 6 decembrie 2009, 15:23)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui stefan goju

      nici macar ca Romania se scrie cu R mare dl Goju !
  • +13 (15 voturi)    
    Ai probleme? (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:02)

    Freud [anonim]

    E unu mai jos (Murphy) dobitoc rau! In articol se scrie clar, ca spotul e anti-Basescu, si cretinul ce intelege, taman invers! Esti doar prostanac, sau esti si fan geoana?
    • +3 (3 voturi)    
      cred ca glumea (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:13)

      Olguta [utilizator] i-a raspuns lui Freud

      cred ca glumea, Murphy! pe logica inversa
    • -8 (10 voturi)    
      cretin esti dumneata... (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:15)

      Murphy [anonim] i-a raspuns lui Freud

      ...altfel n-ai fi pedelist, evident! bai, praleo, basescu aparea in emisiune cu o declaratie, care a fost alterata prin acel spot! daca nu stii ce-ar fi sa taci si sa asisti, in liniste, la prabusirea lui basescu?
      • +5 (5 voturi)    
        Pai si declaratia putea fi adaugata (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:55)

        Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui Murphy

        Declaratia putea fi facuta pentru o alta emisiune. E asa de usor sa dai copy-paste si sa o pui in orice alta emisiune din cateva click-uri de mouse in Audacity sau GoldWave.
  • +10 (12 voturi)    
    TVR si Radio-ul public = PSD = PCR !!! (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:03)

    Ziarist [anonim]

    Nu e deloc ceva sa ma mire! Dintotdeauna atat TVR cat si Radio Romania si posturile locale de radio - filiale din tara - sunt comuniste si fac propaganda la tara, la oamenii neinformati si idioti sa voteze cu aceeasi clica de comunisti vechi si noi! Se vede dupa formatul tembel si emisiunile facute ca pentru cretini, sa-i tina in cacat pe aia de la tara. Asa o sa mai ramana pana in anul 2047 cand or sa faca 100 de ani de tampenie politruca si comunista ....
    • +7 (7 voturi)    
      de acord (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:16)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui Ziarist

      posturile publice, conduse exclusiv de imbecili numiti politic, de sus si pana jos, n-au cum sa iasa din rahat decat prin privatizare.
      • -1 (3 voturi)    
        SRR nu e TVR sua invers (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:29)

        lr [anonim] i-a raspuns lui clujean

        Nu le mai puneti in aceasi oala. Nu stiu TVR ca nu ma uit la tv dar am tot respectul pentru cei de la SRR. Sunt oameni cu integritate si chiar daca presedinta e numita politic SRR a dat clar dovadata de obiectivitate si neutralitate intotdeauna. Tocmai de aici si ancheta pe care vor sa o faca pt acel sabotaj si faptul ca au luat toate masurile necesare unui astfel de incident.
    • +6 (6 voturi)    
      Sasu ! (Duminică, 6 decembrie 2009, 15:12)

      Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui Ziarist

      @ Fost PD-ist ca si A.Severin fugiti dupa ciolan saboteaza din postul de Director TVR ca si ceilalti urmariti de trecut! DDD
  • +4 (6 voturi)    
    ..... (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:04)

    goagalitz [anonim]

    la partidul asta plin de hiene comuniste nu ma mai mira nimic. Mizerii si marlanii au facut intotdeauna. Astia nu au notiunile de onestitate, adevar, dreptate, cinste. Sunt niste scursuri sociale disperate.
  • +4 (8 voturi)    
    ..... (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:06)

    goagalitz [anonim]

    la partidul asta plin de hiene comuniste nu ma mai mira nimic. Mizerii si marlanii au facut intotdeauna. Astia nu au notiunile de onestitate, adevar, dreptate, cinste. Sunt niste scursuri sociale disperate.
  • +5 (9 voturi)    
    Manipulare si Cenzura (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:08)

    xtraterestrii [anonim]

    exit-poll uri la realitatea si antena 3 .... doamneeee ce ilegalitati pe fata...... daca iese geoana presedinte.... fac revolutie..... imi bag ceva in ei de manipulatori in masa, de prostanaci, ...... ce poate sa faca un prost in fata unui destept??? ....sa triseze .... :X :X :X
    • +5 (7 voturi)    
      Frumos zis, voi tine minte (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:12)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui xtraterestrii

      "Ce poate sa faca un prost in fata unui destept??? ....sa triseze .... " si asta nu legat de alegeri. Este un model comportamental. Pe destept nu il duce capul la trisat, pentru ca are altceva de facut. Asta este ca in bancul cu Dumnezeu care a creat pentru oameni 3 daruri dar nu da decat doua la firecare, iar darurile sunt: destept, cinstit si comunist. Astfel, cine e destept si comunist nu poate fi cinstit; cine e cinstit si comunist nu poate fi destept; iar cine e destept si cinstit nu poate fi comunist. Numai bine si multumesc pt intelepciune.
  • +7 (7 voturi)    
    srr (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:10)

    nica [anonim]

    Ce ne asteapta?! Pai... transmisiunile in direct facute de Nastase ( va mai amintiti ca in timpul lui seuleanu transmitea chiar el insusi (sic!) la 7 dimineata? ) Va mai amintiti ce interviuri facea paunescu? El isi punea intrebarile si el raspundea la ele! Eu m-am saturat!!! Nu se mai poate ! Trebuie sa refuzam sa mai platim aceste institutii partizane! Sa ne organizam si sa vedem cum realizam acest lucru!
  • +5 (9 voturi)    
    IESITI LA VOT! (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:10)

    nelloti [utilizator]

    Iesiti la vot! Nu lasati comunistii sa ne vanda Moscovei. Nu va lasati manipulati! Luati-va prietenii si familiile si megeti la vot.Modernizarea Romaniei ,a Parlamentului si determinarea politicienilor de a servi cetatenii a inceput sub Traian Basescu. Nu va luati dupa zvonuri sau tot felul de ineptii care se repeta la infinit.
  • +5 (5 voturi)    
    intamplare sau ..... (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:12)

    mihai 7 + 20 de ani [anonim]

    intamplator, radioul meu se aprinde, in loc de alarma, pe postul de radio romania actualitati.
    ...am fost foarte surprins, sa aud "spotul"...
    ...ce este foarte interesant, ca in decursul emisiunii sau macar la matinal, sa se spuna ceva, de acest incident...insa...nimic de asa ceva....

    Cu stima,
    mihai
  • +6 (8 voturi)    
    TVR (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:13)

    VULPY [anonim]

    Nu stiu daca TVR trebuie desfiintat dar stiu precis ca trebuie initiata o actiune impotriva abonamentelor obligatorii, atat la radio cat si la TVR. Este un non-sens sa platim aceste abonsamente in conditiile in care platim cablu.
    La postul national de RADIO se transmit toate meciurile de fotbal - in conditiile in care exista posturi speciale de sport!
    Posturile nationale sunt PUBLICE !
    Prezentatorii si moderatorii trebuie sa aibe o atitudine neutra . Fapt ce lipseste cu desavarsire atat la radio cat si
    la TVR. Invitatii acestor posturi
    sunt arhicunoscuti de opiniile lor retrograde.Cei cu vederi progresiste si moderne sunt evitati sau bruiati prin interventii vocale peste rand, ca pe vremuri la "EUROPA LIBERA"
    In special cei de la PSD practica astfel de bruiaje prin vociferari!
    In aceste conditii CNA nu-si face datoria si CER DESFIINTAREA acestui consiliu! Mai reducem din cheltuielile bugetare!
    Propun REFERENDUN pt.desfiintarea CNA si anularea obligativitatii platii abonamentului RADIO/TV
    VULPY
    • 0 (0 voturi)    
      romaneste asa a fost (Duminică, 6 decembrie 2009, 16:12)

      Elvira [anonim] i-a raspuns lui VULPY

      Romaneste e sa dai cu piciorul in cel care s-a impiedicat, nu? Verdictul nu e rostit si voi toti ati tabarat asupta ziaristilor de la SRR! Acolo ca si posturile regionale isi fac datoria si va informeaza corect si decent profesionisti adevarati. Probabil, ca va plac mai mult posturile de la care auzi doar tampenii, injurii si manele.Au trecut 20 de ani si tot sunteti obsedati de fantoma comunismului, tot pt ei votati.
    • 0 (0 voturi)    
      taxa radio tv (Duminică, 6 decembrie 2009, 19:50)

      ank [anonim] i-a raspuns lui VULPY

      draga vulpy.....tvr nu are abonament, se numeste TAXA RADIO-TV, cablul are abonament, posturile publice de radio si tv nu sunt incluse in abon cablu, sunt date gratis si chiar obligatoriu de difuzat, asa mai informeaza-te inainte sa scrii prostii? ok?
  • -2 (8 voturi)    
    Manipulare 2 (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:14)

    xtraterestrii [anonim]

    Doamneee..... am incercat de 10 ori sa bag un comentariu pe antena3 sau realitatea .... nimic.... cenzura totala pro basescu..... manipulare cum nu am crezut ca o sa fie ...... bine zicea basescu ca a lasat presa sa fie libera.... sper ca multi ziaristi sa constate acest lucru si sa fie anti realitatea si antena .....
    • +3 (9 voturi)    
      si eu (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:23)

      anaz [utilizator] i-a raspuns lui xtraterestrii

      deja m-am plictisit... cred ca mi-au blocat IP-ul, nici nu mai pot "deschide" aplicatia de comentarii.

      Mai sunt insa cativa care-i spam-uiesc grozav!

      Jos comunismul! Hai la vot! Numai asa o sa ne distram copios diseara pe Antena 3 si Realitatea pentru ULTIMA OARA.

      De maine ii scot din grila de programe, ca sa nu dau nici macar din greseala pe programele lor!
    • +4 (8 voturi)    
      si eu (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:24)

      costel [anonim] i-a raspuns lui xtraterestrii

      si eu am patit exact acelasi lucru. pana in campanie am postat mult pe realitatea. mi-am promis ca pt. mine nu mai exista acest site.
  • +6 (10 voturi)    
    revolutie (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:30)

    stefan [anonim]

    Romani, la 20 de ani de la revolutie va propun o noua... revolutie! Sa ne mobilizam pentru a nu mai plati abonamente pentru televiziunea si radioul public! Misiunea lor cea mai importanta, de a informa in mod OBIECTIV romanii, nu a fost indeplinita! De ce sa mai platim o armata de ziaristi care ne manipuleaza pe banii nostri? Abonamentul obligatoriu trebuie eliminat!
    • +6 (6 voturi)    
      corect! (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:38)

      zumzum [utilizator] i-a raspuns lui stefan

      am specificat si eu asta pe hotnews exact in seara n care au iesit romanii in centrul Timisoarei si pe tvr n-au dat nici o imagine...azi dimineata la fel dadeau retete de slabit la ora 10...i oamenii care nu au habar de nimic si-s f limitati si vai mama lor de la tara..nu vad decat afise cu geoana si antonescu 2 frumusei ...si p-aia ii voteaza!unu ca e frumos unu ca o fost ambasador...termen nou pt un om de la tara ceva maret pentru ei cand aud asa ceva...revolutie de-a dreptul...nu trebuie sa ne lasam manipulati...macar noi ce ce stim despre ce e vorba in tara asta sa spunem clar ce nu ne convine!!!
    • +4 (4 voturi)    
      TVR (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:48)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui stefan

      Eu deja sunt hotarit si sigur nu o sa-l mai platesc.
  • +3 (7 voturi)    
    Haos total (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:31)

    joao miguel [utilizator]

    Este incredibil ce arata antena 3, ca materialul respectiv il denigreaza pe Geaona, Bucuresteni cand dracu aveti de gand sa boicotati televiziunile manipulatoare? Pacat ca sunt in strainatate.
    Dragi romaniganditi-va la viitorul Romaniei si nu acceptati reintorcerea comunismului. Ganditi-va la revolutie si la mineriade ca nu s-a facut inca lumina in dosare. De ce oare? de ce ? cine a condus Romania atunci Fratilor? Jos comunisti,i jos PSD


    Am ivredere in ratiunea romanilor, va salut de aici din Portugalia.
  • +6 (10 voturi)    
    Pacat ca tinerii au lenea in fund! (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:32)

    zumzum [utilizator]

    ...tinerii , studentii au alte treburi decat sa mearga la vot...as putea spune ca sunteti niste bolovani in cazul asta...e vorba de viitorul tarii...care sub comunism nu va inainta niciodata...va fi o tara a altora..datori vanduti sau vanduti la propriu! Studentii sunt aia responsabili pt viitorul presedinte...pentru ca din cauza cozilor interminabile ori nu merg deloc ori le este lene!
  • +5 (9 voturi)    
    DEMISIA (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:32)

    cris [anonim]

    Rusine, jurnalisti platiti de popor - ar trebui sa va dati demisia in bloc de la radiou-ul public! Rusine!Rusine!
    Rusine!
  • +5 (5 voturi)    
    faara cuvinte (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:40)

    iulia [anonim]

    ce pot sa mai zic....nu putem avea incredere in televiziune,presa ,numai scenarii,interviuri trucate ,videoclipuri care mai de care....ce poti sa faci?sa mergei la vot si sa speri ca pe langa atatea fraude votul tau o sa conteze...nu vreau iar o tara comunista,votez basescu!
  • +6 (6 voturi)    
    hotii psd-isti (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:48)

    razvan [anonim]

    eu stau in madrid de 8 ani si tin sa zic ca mi-as fi dorit enorm sa fiu in tara decat aici dar din pacate mizeria creata de PSD-isti nu imi da optiunea aceasta si geoana sa ne spuna de unde da 25.000 de euro? de la masa sau de la Patriciu?
  • +8 (8 voturi)    
    iar a intrat un comunist pe hotnews (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:48)

    anaz [utilizator]

    care voteaza negativ comentariile cu caracter "insurgenti".

    Tovarase suntem mai multi ca tine. Intoarce-te pe antena 3 si realitatea. Acolo poti sa pupi in fund pe cine vrei dumneata.

    PS: in ultimul exit poll (de la 11.00 Geoana a inceput sa scada, cred ca si-a atins apogeul la ora 10.00. Avem destul timp sa recuperam.

    Sunt curioasa daca se intoarce procentajul daca realitatea o sa mai vanda flori, masini sau cacati pe bat.
  • +6 (6 voturi)    
    asa este (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:50)

    maverick [anonim]

    da..s-a auzit , o ancheta urgenta..nu suntem in jungla...ancheta si sanctiuni!!!!
  • -4 (4 voturi)    
    uitati-va ce este in sate (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:51)

    Bogdan [anonim]

    La ora aceasta in multe judete PD-Listii disperati fug din poata in poarta sa scoata lumea la vot! NU SE POATE ASA CEVA

    SABOTAJUL - este in comune si sate sunt disperati! OPRITI FURTUL!
    • +6 (6 voturi)    
      unde sa ne uitam? pe antena si realitatea? (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:58)

      anaz [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      trezeste-te! Inchide naibii televizorul pana nu o sa fii hipnotizat de tot.

      Uita-te la CM de Handbal.

      Gandeste-te cum ti-a fost in ultimii cinci ani exceptand pe ultimul - nu cred ca-i putem pune criza mondiala in spate lui Basescu. Ai trait (mai) rau, ai fost cenzurat? Ai fost discriminat?

      Omule nu da vrabia din mana pe cioara de pe gard. Joaca macar de data asta precaut! Gandeste-te ca ne uitam la 5 ani de nebuloasa. Macar cu Base stim la ce sa ne asteptam.

      Prefer sa mai astept 5 ani un presedinte mai bun decat sa votez unul mai prost doar de dragul schimbarii!!!!!!!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Legalitate Abonament (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:55)

    Ion Popescu [anonim]

    Abonamentul platit de cetatenii romani pentru TVR este ilegitim: TVR este finantata de la bugetul de stat(din impozitele romanilor)si incaseaza venituri din reclama /publicitate. Este anormala implicarea politica a televiziunii publice.
    • 0 (2 voturi)    
      ce-aveti fratilor cu TVR-ul ? (Duminică, 6 decembrie 2009, 15:29)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Ion Popescu

      este vorba de Radio Romania Actualitati, 2 institutii diferite. Este inca o dovada ca, aceasta coalitie de rechini, incearca prin orice mijloace linsarea presedintelui si inlocuirea lui cu un prostanac convenabil !
  • +6 (6 voturi)    
    MERGETI LA VOT (Duminică, 6 decembrie 2009, 14:58)

    razvan [anonim]

    nu va plangeti pe urma de coruptie si hotii in masa,votati-va vitorul sau lasati pe altii sa decida ca o data la 5 ani va este greu sa va exprimati optiunea
  • +4 (4 voturi)    
    sabotaj (Duminică, 6 decembrie 2009, 15:02)

    cristian [anonim]

    sunt curios, totusi ce se va intampla dupa ziua de azi. acesti SOVantu, DPatriciu, Voiculescu ce vor patii, cred k nimic. sau acele posturi de televiziune, care nu fac nimic dacat sa minta cu nerusinare. campanii mascate in ziua de alegeri. (de saracii ziaristi, trebuie sa-si apere locul de munca, masinile in leasing pe care le au, etc..)
  • +5 (5 voturi)    
    ca fapt divers (Duminică, 6 decembrie 2009, 15:05)

    ampersand [anonim]

    Din discutiile din zilele trecute ce le-am avut cu cei cativa romani pe care-i cunosc aici, a reiesit o chestie haioasa: cenzura si lipsa crasa de echidistanta a principalelor posturi TV romanesti care se pot prinde aici au fost catalogate unanim drept manipulare pe fata, lucru considerat drept revoltator, scarbos si inadmisibil pentru o tara care se considera c-a scapat de practicile comuniste. In acest fel, culmea, aceasta manipulare mass-media a avut exact efect de bumerang, iritandu-i pe toti si determinandu-i inclusiv pe "lenesi" sa se duca la vot contra celor care manipulau. Norocul nostru e ca internetul nu se afla sub controlul unor lepre parvenite si, din acest motiv, avand acces la opinii subiective pro si contra, iti poti forma o imagine mai corecta asupra realitatii si, impilict, a directiei din care vine pericolul - si vota in consecinta.
  • +3 (3 voturi)    
    si pe site-ul Realitatii (Duminică, 6 decembrie 2009, 15:06)

    Olguta [utilizator]

    este inca o reclama pro Geoana!
  • +7 (7 voturi)    
    TVR (Duminică, 6 decembrie 2009, 15:08)

    Anto [anonim]

    TVRul a devenit o televiziune comunista, nu a acceptat dezbaterea dintre Basescu si Geoana special ca cei din modul rural sa nu poate distinge diferentele dintre cei doi candidati si sa poata influenta PSDul cu bani rezultatul votului.
  • +6 (6 voturi)    
    ANTENA3 (Duminică, 6 decembrie 2009, 15:13)

    crisdecluj [anonim]

    campanie murdară: material denigrator la adresa lui geoană, difuzat la radio actualităţi. se pregătesc autocarele? asta scrie antena3.ro!!!


    doamne,iartá-i cá nu mai stiu ce sá mai mintá!!
    deci exact pe invers!!!
    pîná cind??
    iesiti la vot fratilor!!!
    mafiotii ne-au decis destinele!!!
    faceti ceva!!!!!!!
  • -2 (4 voturi)    
    TOATA LUMEA VB DE BANI (Duminică, 6 decembrie 2009, 15:15)

    razvan [anonim]

    cum see face ca romania de azi are 80 miliarde datorie si 30 kil de autostrada facuti? da tine de trecut trecut in care PSD-istii au vandut tot pana si silozurile cu grau(rezerva de stat) in caz de urgenta. ce mai ramane de vandut ca trag PSD-istii de rtoate sforile sa revina la putere?
  • +6 (6 voturi)    
    MAFIOTII DIN PSD (Duminică, 6 decembrie 2009, 15:27)

    razvan [anonim]

    CUM A AJUNS PATRICIU MILIARDAR IN EURO? CU SPRIJIN PSD.ce mai vrea aceasta scursura a romaniei? nu ii ajunge prada? dupa mine ar trebui expulzat din tara cu mainile in buzunar si banii sa reintre la buget
  • +2 (2 voturi)    
    Este interzisa campania (Duminică, 6 decembrie 2009, 15:56)

    Balanescu [anonim]

    de orice fel nu numai la televiziune si in presa. Incearca sa faci campanie la vreun candidat pe strada sau oriunde sa vezi ce repede te salta militienii. CNA-ul trebuie sa ia atitudine si sa desfiinteze aceste posturi ILEGALE (Antenele 1,2,3 si Realitatea tv)
  • +2 (2 voturi)    
    super oferta de campanie (Duminică, 6 decembrie 2009, 16:04)

    Mihai [anonim]

    4 luni Iohannis la pret de 5 ani PSD - cam scump domne, cam scump.
  • 0 (0 voturi)    
    Glont de aur (Duminică, 6 decembrie 2009, 16:25)

    Mishu [anonim]

    Sper ca acest comentariu va fi postat pentru ca pana acum nici unul nu a fost postat.
    Toti vorbesc de un glont de argint in campanii etc. Acesta este glontul de aur al campaniei. Cine asculta radion romania toti taranii romaniei acei bravi oameni care datorita muncii lor putem sta noi in marile orase adica ei va dau papica. Din pacate ei nu au duminca sambata toate zilele sunt la fel se trezesc la 5 dau drumul la radio unii isi fac o cafea altii aprind o mahoarca intra in grajd dau mancare la animale la pasari trecand uneori prin micuta bucatarie umde radio vorbeste si vorbeste... Acesta a fost publicul tinta domnilor nu cei fericiti de sorti care se trezesc la 9 in marile orase. Uneori ma intreb daca mai exista logica si analiza adevarata in romanica.
  • 0 (2 voturi)    
    Dat-va mintea cea de pe urma (Duminică, 6 decembrie 2009, 16:26)

    Dorel [anonim]

    Nu a lipsit decat o gluma proasta, intentionata sau nu a vreunui ins slab de buzunar si de suflet, ca sa mai desfiintam ceva in tara noastra si asa desfiintata de toti si de toate.
    Recte, acu nu se mai gaseste alt vinovat in tara decat Radio Romania... Pai cum sa nu? In toata claoca de manelisme si de radiouri private "bune" pe masura neamului, in maldarul de posturi de milioane de fraieri, Radio Romania a ramas singurul post comunist. Adica, pentru ca da informatie, pentru ca da muzica buna si face niste emisiuni cat de cat decente, este un post comunist. Ma intreb, cum ar tebui sa arate RR pentru voi? Sa dea manele cam 75% pe zi, in rest un heavy rotation absolut plictisitor si toata lumea va fi fericita. Ei bine nu, sa nu fie asa: sa ramiie postul ala "comunist"si prost... forever!
  • +2 (2 voturi)    
    ALEGERI LIBERE (Duminică, 6 decembrie 2009, 16:30)

    razvan [anonim]

    da,alegeri libere avem datorita revolutionarilor din `89,daca lor nu le-a fost greu sa moara voua de ce va este greu sa mergeti la vot? rusine celor comozi si nepasatori sau genul care zice VOTUL MEU NU CONTEAZA
  • +1 (1 vot)    
    Vot (Duminică, 6 decembrie 2009, 16:30)

    Nobody [anonim]

    Daca in Tara Orbilor, Chioru-i rege,
    oare cum se poate numi tara in care rege-i Prostanacul?
    • +1 (1 vot)    
      raspuns pt Nobody (Duminică, 6 decembrie 2009, 16:58)

      anar1975 [utilizator] i-a raspuns lui Nobody

      "tara tampitilor si a idiotilor"?? Parerea mea...
  • 0 (0 voturi)    
    teroristii, dupa 20 de ani (?!) (Duminică, 6 decembrie 2009, 16:42)

    nico [anonim]

    Cred ca teroristii, aia scapati si nevatamati in timpul revolutiei, s-au apucat din nou de actiune. Nu mai au trasoare, ci se vor sa ocupe radioul. Zic si eu...
  • +2 (2 voturi)    
    Antena 3 spune pe dos si nu accepta comentariile (Duminică, 6 decembrie 2009, 16:52)

    Alex [anonim]

    De pe site-ul:

    http://www.antena3.ro/stiri/romania/campanie-murdara-material-denigrator-la-adresa-lui-geoana-difuzat-la-radio-actualitati-se-pregatesc-autocarele_86732.html

    "Ştiri Antena 3 » Ştiri Romania » Campanie murdară: Material denigrator la adresa lui Geoană, difuzat la Radio Actualităţi. Se pregătesc autocarele?
    Campanie murdară: Material denigrator la adresa lui Geoană, difuzat la Radio Actualităţi. Se pregătesc autocarele? "
  • +2 (2 voturi)    
    la antena3 (Duminică, 6 decembrie 2009, 17:05)

    danaid [anonim]

    aceeasi stire dar cu alt personaj, Geoana ar fi fost denigrat. Cat de disperati pot fi?
  • +1 (1 vot)    
    atac informatic extern (Duminică, 6 decembrie 2009, 17:38)

    Ion I [anonim]

    SRI (STS), Politia au fost sesizate, ca ei pot face anchete mai bune in cazurile astea?
  • +1 (1 vot)    
    Nici o reactie... (Duminică, 6 decembrie 2009, 17:42)

    Dorel [anonim]

    Nu am vazut nici o reactie de suparare a cuiva vis-a-vis de implicarea Radio Romania in porcaria asta sinistra. Chiar nimeni nu mai are nici un fel de scrupul?
    Chiar si aceasta institutie, destul de serioasa tebuie tarata in noroi cu timpenii precum fisierul de mai sus? Chiar nu mai are nimeni nici un pic de respect pentru nimic in tara aia?
  • +2 (2 voturi)    
    Radio (Duminică, 6 decembrie 2009, 18:11)

    Un cititor [anonim]

    E pacat ca o institutie de talia Radio-ului sa fie atacata la fel de murdar cum a fost aceasta campanie. Daca s-a discreditat prin aceasta in ochii mei? Sigur nu. Oricine ar castiga, imi doresc sa aud stiri la fel de profesionist facute. Chiar si emisiunea IARBA VERDE DE ACASA.
  • -2 (2 voturi)    
    Basescu incepe sa devina tooot mai mic (Duminică, 6 decembrie 2009, 19:16)

    Aurelian [anonim]

    Ha ha ha .Ajunge hahaiala .M-as bucura sa iau parte la procesul impotriva sa.Nu de placere mi-am parasit tara.Nu mai aveam ce baga in gura,Nemernicu a furat tot impreuna cu gasca lui de bisnitari.
  • 0 (0 voturi)    
    TVR, post privat al PSD (Duminică, 6 decembrie 2009, 19:23)

    Bilal [anonim]

    TVR-ul a fost si este o televiziune comunista. Platesc de pomana abonamentul impus de ilici. Nu urmaresc si n-am urmarit niciodata acest post anost cu prezentatori angajati pe pile, neprofesionisti, care iti ofilesc parul de pe picioare atunci cand vorbesc.
  • 0 (2 voturi)    
    de cate ori... (Duminică, 6 decembrie 2009, 19:34)

    busymind [anonim]

    De cate ori comunistii trebe sa vina la putere pana cand romanii se vor invata odata? De cate ori? Sunt cu 7 ore in urma fata de Romania insa nu mi-am crezut ochilor cand am vazut rezultatele. Imi pare sincer rau ... daca trendul ramane asa.
    • 0 (0 voturi)    
      comunisti sau securisti...hmmm...grea alegere... (Duminică, 6 decembrie 2009, 21:58)

      Gilraen [utilizator] i-a raspuns lui busymind

      Romanii s-au saturat de securisti, de dictatori! Daca nici asta nu ati priceput, ramaneti acolo. De ce nu v-ati intors in 2004, cand v-a promis Basescu ca o sa traiti bine?

      Eu as interzice votul celor plecati. Nu aveti voi dreptul sa decideti cum sa traiasca cei din tara.
  • 0 (0 voturi)    
    RADIO (Luni, 7 decembrie 2009, 7:28)

    tomescu laurentiu [anonim]

    verificati cauzele e bine ca ati intrerup emisia cind ati sesizat interpunerea radio
  • 0 (0 voturi)    
    Romania, incotro? (Luni, 7 decembrie 2009, 7:42)

    platitor de taxe [anonim]

    De duminica, 6 decembrie 2009, am convingerea ca in Romania orice este posibil si nu ma mai simt in siguranta. Vorbim despre democratie sau despre anarhie?
    Cat despre RRA pot sa mai adaug doar ca platim OBLIGATORIU abonamentul odata cu factura la curent electric.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version