De la 1 ianuarie 2010 grupul Realitatea Catavencu "nu va mai fi implicat in editarea publicatiilor Cotidianul si Business Standard", se arata intr-o comunicare interna primita miercuri de angajati. Aceasta precizeaza ca "in acest moment, se poarta negocieri pentru vanzarea companiei NewsIn". Catalin Tolontan scrie pe blogul sau ca ziarul Cotidianul se va inchide in cazul in care Cornel Nistorescu nu va gasi un investitor pana vineri, ceea ce ar putea permite iesirea ziarului din Grup.

Tot Catalin Tolontan scrie ca Realitatea FM se va transforma in "varianta audio a Realitatea TV".

UPDATE 1:Pagina de media scrie ca agentia NewsIn ar urma sa fie preluata de actualul director general, Cosmin Popa, si il citeaza pe acesta spunand ca "am ajuns la un acord de principiu si urmeaza sa ne intelegem". Sursa precizeaza ca nu a fost stabilita viitoarea formula de actionariat si nici pretul de preluare a agentiei.

UPDATE 2: Mona Dirtu, redactor-sef al revistei Money Express, parte a trustului Realitatea-Catavencu, a declarat pentru HotNews.ro ca publicatia va fi preluata, de la 1 ianuarie 2010, de M&C Strategy, compania de proiecte speciale a trustului.

Publicatia va continua sa existe pe piata cu aceeasi echipa si in acelasi format, a precizat ea.

UPDATE 3Dragos Stanca, directorul diviziei new media a grupului Realitatea Catavencu, a declarat pentru HotNews.ro ca "cel putin pe termen scurt" siteurile publicatiilor care nu vor mai face parte din grup vor continua sa functioneze, ele operand oricum, si pana acum, sub umbrela F5."Operatiunile de internet nu sunt dependente financiar sau juridic de publicatiile respective. Vom continua sa le editam, cu ajustarile de rigoare. Pe termen scurt nu vor disparea nici Cotidianul.ro, nici Standard.Money.ro sau Moneyexpress.Money.ro. Vom incerca sa gasim solutii pentru a compensa pierderea contributiei la nivel de continut dinspre zona de print", potrivit lui Dragos Stanca.

Conducerea grupului Realitatea Catavencu s-a intrunit, miercuri, pentru a lua o serie de decizii privind aceste entitati din grup.

Comunicarea Interna

Incepand de anul viitor, Grupul Realitatea-Catavencu se va concentra din punct de vedere strategic pe media digitala, prin consolidarea si dezvoltarea produselor tv, radio, online si digital signage.

Ca o consecinta directa si imediata a acestei decizii strategice, de la 1 ianuarie 2010, Grupul nu va mai fi implicat in editarea publicatiilor Cotidianul si Business Standard. In acest moment, se poarta negocieri pentru vanzarea companiei Newsin.

Pentru mai multe detalii, va rog sa luati legatura cu sefii de divizii si cei de produse.