Cele mai mari rateuri si gafe ale presei romanesti in 2009

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 30 decembrie 2009, 14:16 Economie | Media & Publicitate

Gunoi, "vedete", exit-polluri si acuzatii de santaj
Foto: Colaj foto
Doua campanii electorale, apetitul pentru scandal, criza economica ce a ascutit lupta pentru audienta. Suficiente motive pentru ca rateurile profesionale sa abunde in presa pe parcursul lui 2009. Startul a fost dat de OTV, cu Dan Diaconescu "aruncat la tomberon", iar cursa a continuat pe tot parcursul anului, incheindu-se fulminant in campania prezidentiala din noiembrie-decembrie.

Vezi cele mai rasunatoare derapaje si scandaluri din presa in 2009 si comenteaza: care sunt cele mai grave 5 astfel de cazuri?

Ianuarie
  • In direct la OTV, personajul Tolea a incearcat sa-l arunce, la propriu, la gunoi pe Dan Diaconescu. Incidentul a atras o amenda CNA pentru OTV, in ideea ca scena respectiva "instiga la violenta".

Februarie-martie
  • Acoperirea media in cazul handbalistului ucis Marian Cozma a determinat mai multe organizatii sa acuze "desconsiderarea cvasigeneralizata a normelor etice si profesionale" in redactii. Derapajele semnalate: nerespectarea prezumtiei de nevinovatie, amestecul in viata privata a familiei celui decedat, referiri nejustificate la etnia presupusilor infractori, incitarea la violenta. In cadrul unei dezbateri gazduite de CNA, reprezentantii televiziunilor au explicat prestatia acestora facand referire la competitia de pe piata.

Aprilie
  • Adevarul Holding si grupul Intact s-au angajat - folosindu-se de propriile canale de informare intr-o disputa de business - intr-un schimb de acuzatii grave pe seama promotiilor de carte ale ziarelor Adevarul si Jurnalul National.
  • ActiveWatch-AMP a acuzat societatea Conpress, printre actionarii careia se numara si primarul Constantei, Radu Mazare, ca a "cenzurat prin blocarea difuzarii" ziarul Ziua de Constanta.
  • Principalele posturi de stiri si OTV au fost amendate de CNA pentru felul cum au abordat cazul "Gigi Becali arestat", fiind sanctionate lipsa de impartialitate a moderatorilor, corecta informare, echilibrul de opinii, interventiile lui Marian Vanghelie care a spus ca urmau sa fie arestati si oameni din media, precum si atacuri la adresa judecatorului care a decis arestarea

Iunie
  • La finalul campaniei pentru europarlamentare, TVR l-a invitat in cadrul stirilor pe vicepresedintele PSD Liviu Dragnea, in conditiile in care campania luase sfarsit, invitatul transmitand mesaje politice. Incidentul a atras doar o somatie din partea CNA si a fost invocat, ulterior, de mai multi angajati ai Departamentului Stiri intr-un protest al acestora la adresa prestatiei Madalinei Radulescu la conducerea departamentului.

Iulie
  • Imediat dupa ce a fost instalat director la Cotidianul, Cornel Nistorescu a fost acuzat ca a cenzurat o ancheta despre prietenul sau Petru Romosan

Septembrie
  • Postul DDTV a inceput spre finalul verii sa difuzeze filme, inclusiv filme din portofoliul Warner Bros, in cazul carora Pro TV este detinatorul de licenta pentru difuzarea TV in Romania. DDTV s-a ales cu o amenda din partea CNA

Noiembrie
Vezi aici una dintre reactiile provocate de felul cum, la scurt timp dupa declansarea scandalului, postul Realitatea TV a abordat cazul. Vezi aici reactiile CRP / COM despre comportamentul lui Sorin Rosca Stanescu si Bogdan Chirieac. Realitatea TV a anuntat la un moment dat ca Stanescu si Chiriac nu vor mai fi invitati in emisiunile electorale ale postului. Cei doi au reaparut pe post, telefonic sau in platou, in ultimele zile ale anului.

  • Antena 3 a publicat pe propriul site, "in urma unei erori tehnice", un material in lucru ce anunta moartea actorului Gheorghe Dinica inainte ca acesta sa treaca in nefiinta. Paginademedia.ro nota atunci ca un incident similar s-a petrecut si in cazul ziarului Romania libera.
  • In noiembrie, in plina campanie electorala, apare scandalul "Basescu a lovit un copil". Presedintele in exercitiu, candidat la un nou mandat, este pus in direct, la Realitatea TV, in fata imaginilor controversate in care pare sa loveasca un copil, in timpul unui miting electoral din 2004. Gazda talk-show-ului, Razvan Dumitrescu: "toate televiziunile prezinta imagini cu Traian Basescu lovind, aparent, un copil". Secventa video, neverificata, avea sa fie reluata de sute de ori pe posturile de stiri si sa fie "confirmata" drept reala chiar de Dinu Patriciu. CNA a acordat amenzi doar pentru incalcarea drepturilor minorilor. Presa avea ulterior sa dezbata pe larg, multa vreme, si cazul "casetei compromitatoare" cu Mircea Geoana, pe care Traian Basescu a spus, inaintea turului doi, ca a primit-o, dar a refuzat sa o dea presei

Decembrie
  • La 1 decembrie, TVR 2 a transmis pe larg un miting electoral al lui Mircea Geoana, la Adamclisi. Transmisia a avut loc in plina campanie electorala, in care TVR s-a remarcat mai mult prin absenta decat prin participare.  In acelasi timp, singurul post care transmitea imagini de la manifestatia din Piata Universitatii era OTV. In prealabil, posturile de stiri reflectasera pe larg, dar deformat manifestatia anti-PSD de la Timisoara
  • In ziua turului 2 al prezidentialelor, Antena 3 a difuzat rezultate partiale de la exit-poll-uri cu mult inainte de ora 21.00
  • Antena 3 si Realitatea TV au organizat, in ziua turului 2 al prezidentialelor, chiar inainte de inchiderea urnelor, dezbateri pe tema alegerilor. Discutia de la Antena 3 s-a transformat rapid, contrar reglementarilor in vigoare, intr-o dezbatere electorala cu participarea lui Cristian parvulescu, Victor Ciorbea, Petre Roman si C.V. Tudor
  • Radio Romania Actualitati a difuzat, in zorii zilei alegerilor, un spot anti-Basescu. SRR acuza un "atac informatic extern", anchetat de forurile abilitate
ActiveWatch-AMP aprecia, imediat dupa alegeri, ca televiziunile au avut un comportament "iresponsabil" pe parcursul campaniei prezidentiale.


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

15687 vizualizari

  • +7 (17 voturi)    
    Mass media (Miercuri, 30 decembrie 2009, 15:25)

    URSUL ALB [utilizator]

    Pentru anul 2009 mass-media romaneasca are de la mine nota 5
    • +26 (28 voturi)    
      hm (Miercuri, 30 decembrie 2009, 15:48)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui URSUL ALB

      esti cam darnic ursule !halul in care a ajuns presa nu merita nota de trecere.
      • +4 (4 voturi)    
        Cum vad ziaristii straini presa de la noi (Joi, 31 decembrie 2009, 6:45)

        Dorobantieri si chilotaresele lor [anonim] i-a raspuns lui alpha

        http://www.lefigaro.fr/international/2009/12/30/01003-20091230ARTFIG00001-en-roumanie-quand-la-tele-trash-fait-l-actualite-.php

        E un articol de acum 2 zile din Le Figaro, pt cei care citesc si inteleg franceza.
        Jurnalistul francez e socat de "presa de canal" din Romania si de televiziunile care dau stiri de genul "bebelus abandonat", etc.

        Figaro (dreapta liberala si conervatoare) e citit zilnic de circa 2 milioane de francezi si cumparat de 500.000, in general oameni educati si din categorii sociale active si prospere.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu e chiar asa cu Le Figaro (Luni, 4 ianuarie 2010, 2:05)

          eci [anonim] i-a raspuns lui Dorobantieri si chilotaresele lor

          As zice mai curand ca prin astfel de articole cei de la Le Figaro incearca sa se plaseze ei si natiunea lor pe un nivel mult deasupra 'prapaditilor' din estul Europei. Traiesc in partea romanda a Elvetiei si au si astia problemele lor, iar francezii au multe probleme. Nu stau deloc asa bine cum le place sa creada despre ei. Sunt satul de interminabille comentarii scarbite ale colegilor francezi despre mizeriile regimului Sarkozy in Franta si in general ale politicii din aceasta tara. Auzindu-i imi dau seama ca: la noi e foarte rau, si nici la altii nu e cu mult mai bine.
    • +23 (25 voturi)    
      esti f generos fara motiv (Miercuri, 30 decembrie 2009, 16:07)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui URSUL ALB

      pentru toata mocirla in care i-au tarat pe toti romanii (fie campanie electorala sau nu) nici nota 2 nu merita
      Ce putea sa fie mai rau decat ce s-a intamplat? dezinformari, manipulari, pseudo-stiri, "vedete" fabricate de doi lei, intr-un cuvant gunoi mediatic.
      • +3 (9 voturi)    
        ARGUMENT (Miercuri, 30 decembrie 2009, 20:52)

        URSUL ALB [utilizator] i-a raspuns lui vlad

        Pentru cei cativa oameni cu verticalitate din mass-media romaneasca am decis sa mai acord o sansa mass-mediei romanesti. Si este şi sfarsit de an, si sarbatorile parca ne fac sa fim mai ingaduitori...etc
      • 0 (2 voturi)    
        mizeria presei (Vineri, 1 ianuarie 2010, 10:41)

        Paula [anonim] i-a raspuns lui vlad

        Eu le-as da nota 1, pt.ca au copiat ce au hotarat mogulii si cu mafiotii din presa, dar....poporul s-a desteptat fratilor, si....cu ce s-au ales ?! Cu o rusine imensa, dar nu le pasa! Mare-i nesimtirea presei, foarte mare! Ce putem noi face? Sa nu mai cumparam ziare, sa nu ne mai uitam la posturile vandute si sa-i lasam sa "fiarba in suc propriu"! Oricum, nu merita nici o atentie de la noi, macar cei dinainte de 89 si-au facut "mea culpa", astia....nu sufla o vorba de scuze. Sa le fie rusine tuturor celor vanduti !!!!! Noi cu totii stim adevarul, nu se mai pot ascunde dupa deget!
        • 0 (0 voturi)    
          daaa (Marţi, 2 februarie 2010, 0:37)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui Paula

          boborul s-a dasteptat si l-a ales pe protectorul lui Bercea Mondialu, protector sustinut in campanie de manelisti! bravo, bobor dajtept!
    • +6 (8 voturi)    
      nu le pasa (Miercuri, 30 decembrie 2009, 22:30)

      dan [anonim] i-a raspuns lui URSUL ALB

      Pe ei oricum nu o sa-i intereseze cu toate concluziile acestei analize. Cand ii vezi la tv pe unii jurnalisti cu aerele lor de autostiutori iti vine ....
      Sunt a nu stiu cata putere in stat dar isi folosesc puterea mai mult pentru dezinformare
    • +5 (7 voturi)    
      esti darnic amice (Joi, 31 decembrie 2009, 5:13)

      romanul [anonim] i-a raspuns lui URSUL ALB

      eu le dau un DOI. marea masa apresei a ramas aservita lui voiculescu, vintu etc. N-am crezut ca exista atita prostitutie la jurnalistii tineri. Clar ca romanul isi vinde si nevasta pt bani. democratia si presa ca si liber arbitru este tare departe de standarde democratice. greu greu se mai face democratia asta
  • +10 (12 voturi)    
    - (Miercuri, 30 decembrie 2009, 15:46)

    ddr [utilizator]

    Aceste derapaje sunt posibile doar pentru ca organele si institutiile de control din media (ex: CNA) nu au mijloacele necesare pentru a acorda sanctiuni mai dure. Imi aduc aminte cum in urma cu cativa ani au suspendat licenta OTV pentru abateri nu la fel de grave. Totusi anumite posturi tv continua sa emita si sa incalce frecvent reguli si norme de conduita fara sa se intample nimic. Am ajuns sa ma bucur cand singurele minusuri pentru o emisiune sunt cele legate de balbe si greseli gramaticale ori de exprimare.
    • +7 (9 voturi)    
      i beg you pardon, (Miercuri, 30 decembrie 2009, 18:35)

      un roman [anonim] i-a raspuns lui ddr

      CNA, what is it? Where it is?
      Sa fim seriosi!!!
    • +3 (3 voturi)    
      vinovat (Miercuri, 30 decembrie 2009, 20:42)

      donache [anonim] i-a raspuns lui ddr

      "Aceste derapaje sunt posibile doar pentru ca..." nivelul de educatie din Romania permite scaderea calitatii actului jurnalistic. In toate tarile, sa le zicem democrate, exista presa de scandal, ziare si televiziuni care urmaresc clar anumite interese. Din pacate la noi astfel de surse media nu sunt de nisa ci sunt majoritare. Pentru ca si publicul lor este majoritar. Sanse de a corecta acest derapaj nu sunt, calitatea actului educational din Romania a ajuns jos, foarte jos.
  • +6 (6 voturi)    
    Licenta de functionare (Miercuri, 30 decembrie 2009, 15:48)

    Marius [anonim]

    De ce nu li se "ridica" licenta de functionare? Cred ca un organism de informare nu trebuie sa mai functioneze daca deformeaza realitatea si nu respecta reglemantarile in vigoare.
    • +1 (1 vot)    
      licenta (Miercuri, 30 decembrie 2009, 20:45)

      donache [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Nu prin interzicere se corecteaza astfel de probleme ci prin educarea publicului. Dar e mai simplu sa interzica. Azi un ziar, maine un post radio sau TV, orice se considera ca nu corespunde anumitor norme. Stabilite de cine? Bunul simt al publicului ar trebui sa determine calitatea articolelor sau a programelor radio/TV. Si il determina. Se vede cum...
  • +6 (6 voturi)    
    Presa (Miercuri, 30 decembrie 2009, 16:11)

    Sile [anonim]

    E un cuvint generic.Cind e vorba de calcat in strachini e corect sa fie nominalizat faptasul si descrisa fapta.Restul e o treaba administrativa iar cititorii trebuie sa traga invatamintele cuvenite. O zi buna!
  • +11 (13 voturi)    
    Libertatea presei, o gluma proasta. (Miercuri, 30 decembrie 2009, 16:18)

    Sergiu [anonim]

    Asa zisii jurnalisti, transformati din pupincurisii tovarasului in latratorii diversilor miliardari de carton sunt in mare masura raspunzatori de halul in care se gaseste tara asta.

    Daca in 89 s-a murit pt libertate, aceasta libertate contine si conceptul de libertate a presei. Libertatea de elemente de constrangere. Libertatea de a scrie ADEVARUL.

    In 2009, la 20 de ani, vedem ca presa e mai aservita decat oricand, vedem o a 4-a putere in stat care s-a lasat incalecata, siluita si transformata intr-un fel de portavoce a celor care printr-un capriciu al bunului simt au devenit miliardari in cativa ani.

    Alunecarile ar fi mai multe. Exista o alunecare a intregii noastre societati, o reducere la cel mai mic multiplu comun. Asta a devenit presa, asta a devenit scoala. Astia am devenit cu totii.

    Asa cum spunea Marlon Brando in "On the Waterfront"... "I could've been somebody... I could've been a contender...." in schimb v-ati multumit cu firimiturile de la masa stapanilor. Ati luat meseria de jurnalist si ati transformat-o intr-o sursa rapida de bani fara urma de verticalitate si demnitate.
    Imi pare rau...
    You could've been somebody..instead of a bum...
  • +4 (10 voturi)    
    CANALELE PRO-PSD (Miercuri, 30 decembrie 2009, 16:29)

    GIGI BERLOGEA [anonim]

    Cu exceptia OTV (de cacao dealtfel) celelalte canale sint conectate PetroPNL / PSD-ului. Adevarul Holding-Patriciu, Intact-Voiculescu, ProTV-Sarbu (finul lui Geoana) si TVR-Sasu PSD, era sa uit de Realitatea-Catavencu Vantu, toate aceste grupuri sint arondate mafiei PSD/PNL.Evident ca au aruncat in lupta toate resursele si au incalcat toate regulile pentru a inlatura osul pe care-l au in gat mafiotii romani, presedintele Basescu! Din pacate si ei fac parte din media romaneasca si din cauza lor primim notele "bune" de la agentiile de monitorizare internationale. Acum (si acum) platim lipsa de "curatenie" din Decembrie 89 si furtul revolutiei de catre Militaru/Iliescu. Ei au asigurat mentinerea structurilor Securitate/PCR dupa 89 si nepedepsirea vinovatilor. Ei sint vinovatii no.1 si sursa raului absolut in Romania.
    Si acum tragem ponoasele loviturii de stat care a urmat revolutiei din Decembrie 89.
  • +4 (6 voturi)    
    presa de rahat (Miercuri, 30 decembrie 2009, 16:57)

    axel2009 [utilizator]

    presa de cacao cu foarte foarte putine exceptii
    le putem arata cartonasul galben incetand sa-i mai cumparam si sa-i vizionam..
    dar ce te faci cu apetitul spre mahalagism si toparlanie al cititorului roman...
    nota 1 pentru latrinele tv (antenele, realitatea,0tv) si pentru tvr publica
    sper ca la anul sa se faca curatenie si sa fie eliminati toti latraii si nechemati in ale jurnalismului profesionist..
  • +14 (20 voturi)    
    premiile presei ronane 2009 (Miercuri, 30 decembrie 2009, 18:28)

    gura rea [anonim]

    Pentru presa romana pentru 2009 propun urmatoarele premii:

    1.Premiul p.j.gobbles :Cornel Nistorescu
    2.Premiul Ribbentrop Molotov:Mircea Geoana
    3.Premiul Pravda :antenele 1,2,3 &(i)Realitatea
    4.PREMIUL "Etajul si Santajul": bogdan chireac & sorin rosca stanescu
    5.Premiul "Gura bate curul" :Mircea Badea
    6.premiul Farfuridi :Emil Hurezeanu
    7.Premiul "JIGODII FARA FRONTIERE": dinu patriciu costache &razvan dumitrescu
    8.Premiul "Clanul soprano" :Clanul Voiculescu
    9.Premiul "Ana Pauker"- GABRIELA VRANCEANU FIREA
    10.PREMIUL "FUDULIA DE TINICHEA": mugur ciuvica
    11.premiul gogoasa de tinichea:crin antonescu
    12.premiul FNI : SORIN OVIDIU VANTU
    • +7 (11 voturi)    
      Puteai sa continui cu premiile (Miercuri, 30 decembrie 2009, 18:40)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui gura rea

      Doar 12 premii ? Nimic lui Vali Stan, Badin,Gadea, CTP ? Sa speram ca la anu' n-o sa poti da decat 2-3 premii maximum.
    • +5 (11 voturi)    
      Adaugam si... (Miercuri, 30 decembrie 2009, 18:48)

      vali_bob@usa.com [anonim] i-a raspuns lui gura rea

      adaugam si " numarul diavolului" :
      13. Premiul Erou al Uniunii Sovietice : ION ILICI ILIESCU
      ..." cu voia dumneavoastra ! "
      • -3 (9 voturi)    
        Si fara voia dvs. (Miercuri, 30 decembrie 2009, 21:23)

        jaffu [utilizator] i-a raspuns lui vali_bob@usa.com

        Cred ca trebuie continuat cu:
        Premiul pentru cel mai mare mincinos al deceniului: T.Basescu
        Premiul pentru cel mai slugarnic prim - ministru:E.Boc
        Premiul "Elena Lupescu":Elena Udrea
        .....si lista poate continua si pe taram portocaliu daca dorim sa fim impartiali.
    • +2 (2 voturi)    
      mi-a placut (Miercuri, 30 decembrie 2009, 21:01)

      adi68 [utilizator] i-a raspuns lui gura rea

      Foarte inspirat , imi place cand citesc comentarii ale oamenilor destepti . Bravo!!
    • +2 (4 voturi)    
      premii (Miercuri, 30 decembrie 2009, 22:56)

      m.d. [anonim] i-a raspuns lui gura rea

      bravo....sunt de acord cu premiile....totusi,un premiu special cred ca ar merita si corina dragotescu
    • +2 (4 voturi)    
      Mari jigodii ale presei (Miercuri, 30 decembrie 2009, 23:27)

      counsellor [utilizator] i-a raspuns lui gura rea

      Premiul 7 - "Jigodii..." etc. acordat lui Razvan Dumitrescu ... ciudat faptul ca Clubul Roman de presa (condus de cine?) nu a avut nimic de spus
      despre marsavia acestui om! La fel CNA-ul...
      Un complot al raului...aceiasi de la inceputul revolutiei si pana acum.
      Aceleasi jigodii, aceiasi natarai care se unesc in tara asta inca de pe vremea lui Eminescu pentru a-i invinge pe cei capabili si cinstiti.
    • +1 (3 voturi)    
      completare (Joi, 31 decembrie 2009, 9:42)

      paulgrojdi [utilizator] i-a raspuns lui gura rea

      13 . Premiul pentru cea mai buna televiziune de partid; Antena 3-psd
      13 bis .Cel mai bun ziar de partid ;Cotidianul.(adio si n-am cuvinte)
    • +1 (1 vot)    
      il uitasi pe dinescul (Sâmbătă, 2 ianuarie 2010, 0:32)

      cucuvaia [anonim] i-a raspuns lui gura rea

      pe el si pe partenerul lui, tanase, il propun pentru premiul special del la hollywood, dumb 'n dumber.

      iar pentru prestatzia din campania electorala, premiul catzavencu cu coronitza.
      desi uneori arata mai mult ca cetatzeanul turmentat.

      am stat mult sa ma gandesc la un premiu pentru tontulici, dar a fost imposibil. este cu mult deasupra oricarui premiu...

      poate cand se va introduce premiul "mircea badea ' :-) sa'l ia pentru toata cariera sa...
    • 0 (0 voturi)    
      usurel (Marţi, 2 februarie 2010, 0:39)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui gura rea

      intre timp s-a aflat si mai abitir ca seful clanului vostru, basinescu, e protectorul tiganilor infractori! hai sictir, interlopi portocalii!
  • +5 (7 voturi)    
    stanescu si chireac (Miercuri, 30 decembrie 2009, 18:58)

    cucuvaia [anonim]

    fusesere anuntzatzi ca indezirabili de zvonalitatea tv . cateva zile in urma, closca stanescu a fost la zvonalitatea, prn telefon,, iar o seara in urma bogdan chireac facea, nestingherit, cunoscutele sale preziceri prapastioase, in direct, cu inginerul de computere, eminentul dumitrescu.
    n'asteptara nici macar sa dea calendarul pagina....
    sprintzara mai e si pressa asta !

    la multzi ani, romani !
    si
    s'auzim numai de bine !
  • -5 (9 voturi)    
    Voi, Hotnews, sunteti o gafa ! (Miercuri, 30 decembrie 2009, 20:39)

    ion [anonim]

    Hotnews = Pd-l . Sper ca sunteti multumiti. Tradatorilor.
  • +4 (4 voturi)    
    Nota mea. (Miercuri, 30 decembrie 2009, 21:13)

    SorY [utilizator]

    Nota mea e zece, bârfă, scandaluri, buci, ţâţe, scandal, bătăii, politică.

    Eeeyeeee abia aştept 2010 !!!
  • +4 (6 voturi)    
    Aruncatul in tomberon (Miercuri, 30 decembrie 2009, 22:07)

    IoanB [utilizator]

    Aruncatul in tomberon a lul DD a fost o gluma nevinovata fata de coalizarea mafiota a antenelor, realitatii tv si tvr-ului in actiunea de manipulare si inducere in eroare a telespectatorilor in cursul alegerilor prezidentiale. Nu le-a reusit de aceasta data din cauza ca spre final s-au crezut stapani absoluti si au exagerat. Dar data viitoare...
    Chestia asta ar trebui sa dea de gandit serios oricarui cetatean al acestei tari.
    Am o intrebare: Hurezeanu a fost infiltrat la "Europa Libera" de securitatiea lui ceasca? Ca prea e "atasat" de mafia securista (consilier al lui nastase, sluga preaplecata a lui Vantu care a avut 42 de securisti in subordine la FNI).
    Cei ce stiu sunt rugati sa ne povesteasca.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu stiu dar banuiesc. (Joi, 31 decembrie 2009, 12:39)

      Aron Deleanu [anonim] i-a raspuns lui IoanB

      Si eu cred ca E.Hu.a fost infiltrat de Ceausescu la E.L.In urmatorii 2-3 ani Basescu Base v-a declasifica dosarele cu ofiterii securisti.Ca si Monica Macovei, Hurezeanu este o mare dezamagire pentru mine.Va mai amintiti de celebra lista a lu'Adrian Severin?
  • +3 (3 voturi)    
    presa (Miercuri, 30 decembrie 2009, 23:23)

    saladin [anonim]

    Mass media romaneasca ? despre ce este vorba ?. Toate mizeriile, tonele de laturi aruncate de-a valma, manipulari grosolane si grosiere, dezinformari colosale, lipsa totala de profesionalism.... Care presa ?. Aferim !
  • +1 (1 vot)    
    presa (Joi, 31 decembrie 2009, 4:56)

    ppcml [anonim]

    cel putin cand il vezi pe Nistorescu tavalidu-se pe un scaun la cate o emisiune iti dai seama ce respect acorda celor ce il citesc sau il asculta.
  • +2 (2 voturi)    
    ATENTIONARE (Joi, 31 decembrie 2009, 7:10)

    URSUL ALB [utilizator]

    Doamnelor si domnilor din mass-media am incercat sa va dau o nota de trecere si ati vazut reactia oamenilor. Acum ca gestul de politete a fost facut vreau sa va transmit ceva foarte clar: o mass-media este cu adevarat o putere in stat, este cu adevarat puternica, atunci cand slujeste poporului sau.
    Nu are rost sa mai lucrati si voi, prin dezinformare si manipulare impotriva acestui neam. Oricum sunt extrem de mulţi cei care fac asta in celelalte puteri ale statului dar şi in randul oligarhilor de doi bani ai Romaniei.
    Treceti de partea noastra si in final vom deveni si noi odata cu voi o natiune sanatoasa cu o mass-media sanatoasa.
    La multi ani!!!
  • +1 (1 vot)    
    Presa te ridica. (Joi, 31 decembrie 2009, 8:03)

    Bula [anonim]

    Presa te coboara. Dar multi dintre cei aflati in presa, se situeaza adeseori in mocirla minciunii. Daca exista ceva care face un rau incomensurabil, un rau cu bataie lunga si cu efecte distructive ample, acest ceva este minciuna. Vindecati tara de minciuna, ascundeti-i dupa zabrele pe cei care prolifereaza minciuni in mass-media si multe alte rele care deriva de aici vor fi oprite inca inainte de a lua nastere. Sa nu uitam ca noi, parintii, avem o datorie de capatii: de a ne educa odraslele in spiritul cinstei si al omeniei. Atit cu vorba, cit si cu fapta. In primul rind noi sa ne dovedim integri si neacoperiti de noroiul miciunii. Minciuna din viata copiilor nostri incepe din familia noastra. Si apoi ajunge la rang de principiu national, promovata fiind de catre sacalii care asculta doar de fosnetul banului, adica de ochiul necuratului. Iata, de fapt, cui serveste o mare parte din presa. Promovezi nimicul minciunii, devii tu insuti UN NIMIC.
  • +3 (3 voturi)    
    presa = greatza (Joi, 31 decembrie 2009, 8:48)

    ileanamams [utilizator]

    presa libera ! ce banc ! sorin rosca stanescu, chireac, nistorescu, madam firea, dumitrescu, badea gadea ciutacu etc sunt scursori ordinare ,pupincuristi, zoaie si bale , imi produc si nu numai mie o greatza de mare imtensitate ! ar fi de dorit sa na va mai aratati mutrele scarboase, ne murdariti ecranele.
  • +2 (2 voturi)    
    nota 4 (Joi, 31 decembrie 2009, 9:02)

    sergiu [anonim]

    98% din presa romaneasc nu trece clasa, Radio Guerilla era un post bun dar acum duhneste politica la fiecare gura deschisa, mare pacat. Daca pana si oameni precum Dobrovolschi si Craioveanu s-au incrancenat in lupta politica m-au determinat pt prima data sa schimb postul.
  • -2 (2 voturi)    
    Va faceti de rusine cu manipularea de la Timisoar (Joi, 31 decembrie 2009, 9:52)

    gica kontra [anonim]

    Problema cu manipularea evenimentului de la timisoara (incercata de PDL) e asa (din materialul publicat de hotnews): Mircea Mihaes si un martori sustin ca acolo au fost 3.000-4.000 de persoane anti-Geoana si vreo 100-200 pro-Geoan, in timp ce toata presa- televiziuni, agentii de presa, ziare - au dat cifrele exact pe dos.
    Nu pe bune? Adica s-au inselat zeci de ziaristi care au fost acolo, s-au inselat jandarmii, si fix astia doi au dreptate?

    Pana si in materialul publicat de hotnews apare declaratia cuiva de la jandarmi care spune ca au fost "mai mult de 200 de manifestanti" anti-Geoana. Fratie, mai mult de 200 nu inseamana 3.000. Ar putea insemna intre 200 si 300. Daca erau 3.000 jandarmul ar fi zis probabil "mai mult de 2.500".
    Hai pa cu manipularea incercata de PDL la Timisoara.
    Pe asta puteti s-o scoateti din topul rateurilor si gafelor ca va faceti de rusine.
  • +2 (2 voturi)    
    Coalitia presa- partide (Joi, 31 decembrie 2009, 10:10)

    MIKE [anonim]

    Eu cred in continuare ca cea mai mare gafa apresei in 2009 a fost aceasta coalizare a majoritatii presei video si scrise impotriva lui Basescu.
    Fara aceasta coalizare masiva BASESCU nu ar fi fost reales presedinte niciodata.
    Coalitia tuturor partidelor partidelor politice l-ar fi invins usor pe Basescu daca presa nu era asa de categorica impotriva presedintelui.
    NU cred ca mai exita un presedinte ales sau reales in lumea asta care a infrint o coalitie masiva presa-partide politice.
  • +2 (2 voturi)    
    CNA - desfiintat !!! (Joi, 31 decembrie 2009, 10:54)

    andreiandrei [utilizator]

    CNA-ul trebuie desfiintat si-a demonstrat (in)competenta ne cheltuiesc BANII degeaba . CNA -ul trebuie desfiintat !!!!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    asta e presa??? (Joi, 31 decembrie 2009, 11:02)

    george [anonim]

    bine ca s-a decantat scursura din presa. posturi gen realitatea, antenele, intr-o sociatate normala,ar trebui sa dea faliment in perioada urmatoare!!!
  • +2 (2 voturi)    
    presa (Joi, 31 decembrie 2009, 11:30)

    barbie [anonim]

    Putini ziaristi au merite. In abureala in care traim ,ziaristi isi urmaresc propriile interese ,de regula pecuniare.Daca astazi au bani de Mercedes,maine vor bani de avion,si atunci sporesc la greu cantitatea de abur.Sa va fie de bine,halal de capul vostru presa....
  • +2 (2 voturi)    
    De ce e presa de nota doi: (Joi, 31 decembrie 2009, 11:41)

    RaduRadulescu [anonim]

    Presa romaneasca e de nota 2 pentru ca:
    - ziaristii n-au nici o scoala, sunt facuti la facultati de tip srl, dai banu - iei diploma.
    - ziaristii sunt platiti prost, ceea ce-i face usor coruptibili. Majoritatea sunt niste tonomate.
    - Nu exista formatori de opinie in sensul pozitiv. Ziaristii, "analistii", se pliaza pe cererea masei (circ) si asta dau. Exemplul cel mai bun este Mircea Badea care, inotand cu curentul de subcultura si subcivilizatie dominant in Romania, a reusit sa iasa in fata si sa devina un simbol al circului si al involutiei speciei umane.
    - Nu exista nici o raspundere. Ca ziarist, poti scrie orice mizerii, poti distruge vieti, in cazul extrem, dar nimeni nu te trage la raspundere. Doar presa e libera, nu ?
  • +2 (2 voturi)    
    care presa? (Joi, 31 decembrie 2009, 11:46)

    iancu jianu [anonim]

    Pai cine considera ca avem presa adevarata in tara sa ridice doua degete sus. Mai apoi sa incerce sa le dea note. Pentru mine imaginea lui Mircea Badea cu "stapinul" in spate impungind-ul cu batul sub coada si spunind: "musca-l ma, musca-l!" este reprezentativa pentru "televizuini". Ca sa nu mai zic de manelisti-invitati pina la satistie. Si prea multi pupincuristi in presa scrisa, referindu-ma la cei asa-zisi independenti, nu mai are rost sa zic de cei aserviti prin salariu.
  • +3 (3 voturi)    
    andreea pora (Joi, 31 decembrie 2009, 13:17)

    copilu [anonim]

    andreea pora,a esit victorioasa din acest razboi al presei
  • +1 (1 vot)    
    Comentatori obiectivi (Joi, 31 decembrie 2009, 14:46)

    ok [anonim]

    Este primul an in care am fost nevoit sa citesc stiri pe net. Si poate nu stirile au fost cele mai importante, ci comentariile postate de utilizatori. De fapt acestea sint adevaratele stiri relatate obiectiv.
    Desi trendul este decrescator pentru mass media audio-video-scrisa, acestia si-au adincit gropa in care se afla, obligindu-ne sa migram spre net. Ce pot insa face cei care nu aceasta posibilitate si pot fi usor manipulati?
    Subscriu pentru nota 2.
  • +1 (3 voturi)    
    Bilant media 2009: un mare balon, gol golut ! (Joi, 31 decembrie 2009, 15:35)

    valexandru [anonim]

    Andreea Pora excelent jurnalist!
    in rest superficiali, vanduti, mitocani, mincinosi, etc.

    Este posibil sa nu mentionati linsajul mediatic la Traian Basescu ca principala abatere a majoritatii media?

    Dar alianta media cu Alianta Anti?

    Ar trebui sa dispareti, daca nu sunteti in stare sa vedeti ce aveti in ograda!
    • +1 (1 vot)    
      Bine, (Vineri, 1 ianuarie 2010, 20:59)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui valexandru

      e o vorba:"gusturile nu se discuta".Dar chiar Andreea Pora???Dumnezeule...
  • +1 (1 vot)    
    am renuntat (Vineri, 1 ianuarie 2010, 21:51)

    mi3rla [utilizator]

    Acum ceva ani am renuntat la OTV. In 2009 am scos din lista de programe antenele si realitatea; mai bine stiri de pe net... citesc mai multe opinii fara gargara si slugareala pe fata a jurnalistilor "obiectivi si echidistanti". Singurul regret este ca platesc in continuare abonamentul la cablu si pentru aceste posturi plus dubla impozitare pentru tvr1.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă